2009-07-22, 01:37
Medlem
zizacons avatar
Tycker ni Zlatan är en spelartyp som kommer passa I barca då?
2009-07-22, 01:54
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Du menar smart playmaker, målskytt, stor, stark, rätt snabb..?
Jag förstår inte frågan.

Mer komplett anfallare är ju frågan om man hittar när man letar. Då får man nog leta i historieböckerna.
2009-07-22, 02:27
Medlem
danns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Jag förstår inte frågan.

Mer komplett anfallare är ju frågan om man hittar när man letar. Då får man nog leta i historieböckerna.

Du glömde teknisk

Tror det kommer gå alldeles ypperligt, längtar tills debutmatchen.
2009-07-22, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det är väl för fan laget&organisationen du älskar inte bara en inviduell spelare, att se på den sport/laget enbart för sin älskling lirar där är riktigt homosexuellt.

Skulle aldrig kunna älska ett lag som inte fanns i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Mm riktiga fans, men finns också folk som börjar hejja på klubben om/när deras favoritspelare kommer dit och när denne lämnar så byter man även lag... personligen har jag mycket svårt för sådana människor, det känns oseriöst och löjligt.

Vem har sagt att man håller på laget? Man håller ju på vissa spelare. Skäms när folk håller på utländska lag.
2009-07-22, 03:11
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Jag förstår inte frågan.

Du har rätt. Zlatan kommer att hjälpa FCB så enormt i år (för mig är han så gott som klar för FCB).
2009-07-22, 03:13
Medlem
Trillskes avatar
Det är ju utanför topic, men kan ni inte nöja er med att man tittar på fotboll och hoppas på lag för att det är underhållande. Kanske har man någon konstig spirituel blahblah-koppling, kanske vill man bara se dem spela även i nästa runda också, eller hålla sig kvar i högsta serien, eller vinna pengar så de får behålla spelare, eller sympatieserar med anfallaren eller w/e. Att någon anledning skulle vara mer "patetisk" än någon annan begriper jag inte.

Jag håller på alla lag Zlatan spelar i. Finns så många totalt logiska och uppenbara skäl till att det är så att ni faktiskt får tänka ut dem själv.
2009-07-22, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Jag tycker inte...
Han är aggressiv spelare och lite "kaxig" stil.. Som precis passar in Man united..
2009-07-22, 03:20
Medlem
Citat:
Det är ju utanför topic, men kan ni inte nöja er med att man tittar på fotboll och hoppas på lag för att det är underhållande. Kanske har man någon konstig spirituel blahblah-koppling, kanske vill man bara se dem spela även i nästa runda också, eller hålla sig kvar i högsta serien, eller vinna pengar så de får behålla spelare, eller sympatieserar med anfallaren eller w/e. Att någon anledning skulle vara mer "patetisk" än någon annan begriper jag inte.

Jag håller på alla lag Zlatan spelar i. Finns så många totalt logiska och uppenbara skäl till att det är så att ni faktiskt får tänka ut dem själv.

Ja, jag har inget emot folk som håller på lag av dom där anledningarna. Men man kan aldrig vara en supporter om man inte bor i samma stad, än mindre i samma land! En supporter är man när man går på matcherna. För mig finns bara ett lag - AIK, sen finns det självklart spelare jag gillar och då håller man ju såklart lite på deras lag (Zlatan, Cassano, Totti, Essien osv.) men jag skulle aldrig jämföra det med min kärlek till AIK och det är det jag tycker är så jävla larvigt när folk gör.
2009-07-22, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Många korkade Barcafans hävdar fortfarande att Eto'o är bättre än Zlatan. Vilket skämt... Vilken spelare i världen har den längden och fysik som dessutom besitter snabbhet och teknik som Zlatan? Han levererar alltid snygga och många mål.

För mig är Zlatan absolut en av dom största. Och han kommer bevisa det i Barca också. Oj vilken succé han kommer göra.
Korkade Barcafans? Hmmm.... Vem är du att döma? Levererar alltid snygga mål? Ja ibland, men lika många mål är så så konstiga och turliga och definitivt inte snygga.
2009-07-22, 10:52
Medlem
Spawnisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackie
Ja, jag har inget emot folk som håller på lag av dom där anledningarna. Men man kan aldrig vara en supporter om man inte bor i samma stad, än mindre i samma land! En supporter är man när man går på matcherna. För mig finns bara ett lag - AIK, sen finns det självklart spelare jag gillar och då håller man ju såklart lite på deras lag (Zlatan, Cassano, Totti, Essien osv.) men jag skulle aldrig jämföra det med min kärlek till AIK och det är det jag tycker är så jävla larvigt när folk gör.
Det där är ju idiotiskt. Man kan inte vara supporter om man inte bor i samma stad som laget?

Från Wikipedia:
"Supporter, en person som stödjer en organisations verksamhet utan att direkt vara en del av den. Ofta förknippat med någon som har ett stort engagemang för en idrottsförening."

Är det du som bestämmer vem som får vara en supporter och vad som räknas inom den 'kategorin'?
2009-07-22, 11:07
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Korkade Barcafans? Hmmm.... Vem är du att döma? Levererar alltid snygga mål? Ja ibland, men lika många mål är så så konstiga och turliga och definitivt inte snygga.
Ja, det är konstigt att han gör så konstiga och turliga snygga mål gång på gång på gång.
2009-07-22, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimac
Jag tycker inte...
Han är aggressiv spelare och lite "kaxig" stil.. Som precis passar in Man united..

Tror han kommer tona ner den imagen nu och visa sin mjuka sida mer. Dagens Inter vill väl ha lite av den kaxiga stilen, med Materazzi, Mourinho och Zlatan i spetsen. Han kommer dominera på en helt annan nivå en Etoó och ta sista steget i sin utveckling.

Edit: Självklart kommer han vara lika aggressiv i sitt spel men menade i kroppsspråk osv gentemot fans och lagkompisar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in