2009-07-21, 21:17
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Då dröjer det inte länge innan Ibra flygs in.

Ibra flygs in med svininfluensa, halva barcalaget smittas och Messi dör!

Det vore något det! Inte helt omöjligt...
2009-07-21, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Men herregud dom gick ju ut med att allt skulle ve helt klart kl 17:00, därför jag reagerade

PS Nu är dom helt plötsligt överens med varandra: http://fotboll.expressen.se/Nyheter/1.1646816/uppgifter-eto-o-ar-overens-med-inter

Spanska journalister......
2009-07-21, 22:06
Medlem
Secunduss avatar
Italienarna skriver också att det är klart. 112 mille får Eto'o.

http://fotbollskanalen.se/1.1104802/2009/07/21/italiensk_media_samuel_eto_o_ar_helt_overens_med_i nter
2009-07-21, 22:31
Medlem
wernblom88s avatar
Jag tar inget för givet förrän det står på barcas eller inters egen sida...
2009-07-21, 23:01
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wernblom88
Jag tar inget för givet förrän det står på barcas eller inters egen sida...
jo, börjar kännas som det

blir säkert nån värdelös artikel nånstans

typ, marca först
nån timma efter kommer aftonhoran med nån enorm artikel "vi har nyheten först" etc..

jävla tid saker ska ta
2009-07-21, 23:06
Medlem
NoTruces avatar
Den däringa Eto'o verkar vara ett riktigt pisshuve. Vad fan, skriv på nån gång! Tjafsa om miljoner hit och miljoner dit ...
2009-07-21, 23:12
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secundus
Italienarna skriver också att det är klart. 112 mille får Eto'o.

http://fotbollskanalen.se/1.1104802/2009/07/21/italiensk_media_samuel_eto_o_ar_helt_overens_med_i nter

Ja men det är ju från Italienarna som aftonbladet och gänget hämtat dessa "uppgifter"..resten citerar dom från spansk media, själva har dom ju ingen aning om nånting

Jag kan starta en till officiell "Zlatan twitter" och skriva "jag är bög" på den så kommer aftonbladet ha "Zlatan: - Jag är bög" som rubrik imorgon. Nivån är så låg så det finns inte. Media har knappast vart närvarande vid förhandlingarna så allt som står är förmodligen ren skit. Det började med "Zlatan är klar för barca" nästa dag var det "Affären klar inom några timmar"..idag läste vi "Klockan 17 är affären klar"..nu ska kontraktet skrivas på imorgon. Imorgon kommer det stå att kontraktet skrivs på under Torsdagen och på Torsdag kommer media skriva att Zlatans knä är svullet och att barca tvekar och sen fortstätter det så här, på Lördag uppges David Villa vara klar för barca istället osv osv

Jag är bitter
2009-07-21, 23:19
Medlem
FreddeCMs avatar
Många korkade Barcafans hävdar fortfarande att Eto'o är bättre än Zlatan. Vilket skämt... Vilken spelare i världen har den längden och fysik som dessutom besitter snabbhet och teknik som Zlatan? Han levererar alltid snygga och många mål.

För mig är Zlatan absolut en av dom största. Och han kommer bevisa det i Barca också. Oj vilken succé han kommer göra.
2009-07-21, 23:25
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Många korkade Barcafans hävdar fortfarande att Eto'o är bättre än Zlatan. Vilket skämt... Vilken spelare i världen har den längden och fysik som dessutom besitter snabbhet och teknik som Zlatan? Han levererar alltid snygga och många mål.

För mig är Zlatan absolut en av dom största. Och han kommer bevisa det i Barca också. Oj vilken succé han kommer göra.

Det är väldigt uppenbart att Engelsmän och Spanjorer inte följer Serie A, och det är nog inte så konstigt heller. Varför skulle dom göra det när deras egen liga är så mycket bättre? Dom ser Zlatan ibland när han spelar i landslaget eller när Inter spelar slutspel i CL och skaffar sig en bild av han därifrån, och då förstår man varför dom tycker som dom gör
2009-07-21, 23:25
Medlem
hayduts avatar
Citat:

Couldn't agree more
2009-07-21, 23:33
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det är väldigt uppenbart att Engelsmän och Spanjorer inte följer Serie A, och det är nog inte så konstigt heller. Varför skulle dom göra det när deras egen liga är så mycket bättre? Dom ser Zlatan ibland när han spelar i landslaget eller när Inter spelar slutspel i CL och skaffar sig en bild av han därifrån, och då förstår man varför dom tycker som dom gör

En vettig hypotes, helt klart. Men sen är engelsmän jävla bloody wankers också. Det spelar in.
2009-07-21, 23:59
Medlem
Shuzs avatar
Citat:

Tror också på succé.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in