2009-07-19, 19:55
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Laportas uttalande kan ju vara ett sätt att sätta press på Eto'o också, för då inser han ju att det kommer bli ett års bänknötande om han inte går till Inter
2009-07-19, 20:55
Medlem
Moon The Loons avatar
Kan någon pedagogisk människa förklara för mig varför Barca byter ut sin skytteligavinnare mot zlatan plus 50 euro???
2009-07-19, 20:57
Medlem
Jochen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Laportas uttalande kan ju vara ett sätt att sätta press på Eto'o också, för då inser han ju att det kommer bli ett års bänknötande om han inte går till Inter

Hoppas jag sannerligen att Eto'o får göra.
2009-07-19, 21:00
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Kan någon pedagogisk människa förklara för mig varför Barca byter ut sin skytteligavinnare mot zlatan plus 50 euro???
Jag läste att Eto'o inte ville skriva på ett 2-årskontrakt och därför vill Barcelona bli av med honom för att slippa släppa honom gratis om ett år.

Edit: Sen var det väl ändå Forlan som vann skytteligan?
2009-07-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon

Rätta mig om jag har fel, men barca ville väl förlänga kontraktet med Eto'o, 2 år var det väl?
Eto'o tackade tydligen nej, för att få mer pengar när han byter klubb samtidigt som kontraktet går ut.
2009-07-19, 21:05
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejHopps
Rätta mig om jag har fel, men barca ville väl förlänga kontraktet med Eto'o, 2 år var det väl?
Eto'o tackade tydligen nej, för att få mer pengar när han byter klubb samtidigt som kontraktet går ut.

Vad jag förtstått är han ganska underbetald om man jämför andra i hans kaliber i laget. Han fick förlängt kontrakt men ingen löneförhöjning. Efter allt han har gjort för klubben och fansen?
2009-07-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Vad jag förtstått är han ganska underbetald om man jämför andra i hans kaliber i laget. Han fick förlängt kontrakt men ingen löneförhöjning. Efter allt han har gjort för klubben och fansen?
Håller med dig här, och håller på Etoo i den här soppan. Skäms faktiskt lite över Barcelonas agerande
2009-07-19, 21:21
Medlem
Överskattad så ini helvete.

Jag är så jävla trött på den här jävla Zlatan. Han är så ini helvete överskattad. Jag kommer att skratta åt kroknäsan, när han själv inser att han är det. Och det tro fan att idioten gör mål med dom lirarna vid sin sida, men inte fan är han bättre för det eller?????? Vad fan är det med Svenskarna som höjer denna mediokra omogna och framförallt spydiga jugge till höjderna. Är man en bra lirare i världsklass så är man det även utan bra lirare vid sidan, och det har fan inte han visat. Hans framggr bygger på hans stab vid sidan om och en jävla flax. Men visst jag är man att erkänna om jag har fel, men det är sällan jag har det. Good Luck i La Liga "mannen"
2009-07-19, 21:26
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brazilman
Jag är så jävla trött på den här jävla Zlatan. Han är så ini helvete överskattad. Jag kommer att skratta åt kroknäsan, när han själv inser att han är det. Och det tro fan att idioten gör mål med dom lirarna vid sin sida, men inte fan är han bättre för det eller?????? Vad fan är det med Svenskarna som höjer denna mediokra omogna och framförallt spydiga jugge till höjderna. Är man en bra lirare i världsklass så är man det även utan bra lirare vid sidan, och det har fan inte han visat. Hans framggr bygger på hans stab vid sidan om och en jävla flax. Men visst jag är man att erkänna om jag har fel, men det är sällan jag har det. Good Luck i La Liga "mannen"

Säger du att han är bra bara pga spelarna i Inter?
2009-07-19, 21:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Zlatan hade varit rätt så jävla grym i landslaget också om han hade spelare i bättre klass bredvid sig, men faktum är att zlatan är en anfallare av världsklass, inte överskattad.
2009-07-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Zlatan hade varit rätt så jävla grym i landslaget också om han hade spelare i bättre klass bredvid sig, men faktum är att zlatan är en anfallare av världsklass, inte överskattad.
Hade varit??? Han ska kunna visa det ändå. Överskattad? Visst fan är han det, har alltid varit.
2009-07-19, 21:30
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Och det tro fan att idioten gör mål med dom lirarna vid sin sida, men inte fan är han bättre för det eller??????

Ah håller med mannen!! Menar min farmor hade också kunnat vinna skytteligan i Italien och bli den stora stjärnan där..och med dom lirarna barca har blir det ännu lättare att vinna skytteligan i La Liga, men inte fan är han bättre för det eller?????

fyllo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in