2008-12-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Men hur ska han göra det när som Pumpking poängterade, att laget inte funkar helt riktigt. Ingen bra uppspelsfas eller passningar som når honom, hur ska han då kunna avgöra...kanske göra allt själv...?
Vissa spelare har en tendens att göra mål i omöjliga situationer, Zlatan har en sån tendens. Gäller väl att han börjar göra så i "rätt matcher" bara.
2008-12-16, 21:43
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deak
Vissa spelare har en tendens att göra mål i omöjliga situationer, Zlatan har en sån tendens. Gäller väl att han börjar göra så i "rätt matcher" bara.

Han har väl gjort en del viktiga mål. Italien i EM Ungern i kvalet t.ex.
2008-12-16, 21:46
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish

Och avgjorde Serie A. Men det alla vill få fram är att Zlatte ska ta Inter, iaf en bra bit in i CL. Visst, Zlatte kan säkert göra mål, men det krävs ju att hela laget fungerar.. De spelar liksom ingen roll hur bra Zlatte är om typ Quaresma ska försöka på sig yttersidor ifrån 40 meter i varje anfall de får, det är mycket som ska klaffa helt enkelt.
2008-12-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Absolut, det tvekar jag inte på. Jag poängterade bara vad jag tror att han menade med att "avgöra matcher på egen hand för att bli en större(/bättre) spelare". Sen menar jag på att för att tysta en del kritiker måste han nog göra sådana mål mot bättre motstånd i bl.a. Champions League. Vilket jag är övertygad om att han kommer att göra, bara Inter har lite tur med lottningen nu till att börja med, jävla orutinerat att inte ta första platsen.
2008-12-16, 23:02
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Men hur ska han göra det när som Pumpking poängterade, att laget inte funkar helt riktigt. Ingen bra uppspelsfas eller passningar som når honom, hur ska han då kunna avgöra...kanske göra allt själv...?

Maradona gjorde det
2008-12-16, 23:10
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Maradona gjorde det

Maradona vann heller aldrig CL..
2008-12-16, 23:18
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Maradona vann heller aldrig CL..

Nej CL fanns inte på hans tid så det är inte så konstigt
2008-12-16, 23:25
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:

Haha, de gör ju det hela desto svårare ^^
2008-12-16, 23:26
Medlem
Amors avatar
Citat:
Hann vann inte Europacupen, som det då hette. Däremot Uefacupen med Napoli.
2008-12-16, 23:28
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Hann vann inte Europacupen, som det då hette. Däremot Uefacupen med Napoli.

Jag vet tänkte bara vara lite jobbig ^^
Men sen är det lite skillnad på lagkamraterna dom spelar med, plus att Maradona faktiskt vann VM.
2008-12-16, 23:30
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minimalist
varför är zlatan bara bra mot sketna italienska botten lag? när han möter bra lag blir han osynlig ofta. världens bästa spelare är han inte på långa vägar.
Han passade fram till målet som Muntari gjorde mot Juventus, han gjorde även mål borta mot Roma.

Men visst kan jag hålla med dig om att han inte har lyckats helt när Inter spelet mot de bästa i Champions League. Samtidigt har ju Inter som lag då oftast varit helt under isen, dragit på sig utvisningar tidigt under matcherna osv.

Hur som helst så är Zlatan den bäste på sin position för tillfället. Då menar jag som stor anfallare, eller prima punta. Med det menar jag inte att han är världens bästa spelare. Jag håller med om att han har en del kvar att bevisa.
2008-12-17, 00:09
Medlem
Rösta på vår zlatteblatte i UEFA-dreamteam

http://www1.uefa.com/fanzone/teamoftheyear/index.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in