Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Ursäkta mig, jag brukar kunna hålla tillbaka känslorna men nu brister det, är du från vettet människa? Vad saknar han för kvaliteter? Det har knappt existerat anfallare som är lika kompletta som Zlatan och att han skulle ha "enormt bra spelare runt omkring sig" finner jag ganska roande. Få i Inter hade tagit en plats i exempelvis Manchester United eller valfri storklubb. Nu är det snarare så att Zlatan slår dom passningarna som du hävdar att han får serverade. Hur många mål har du sett där han bara står i målområdet? Det är den ända egenskap han behöver utveckla. Jag har nog aldrig sett så mycket "fel" i ett inlägg.
Hoppsan, trampar på lite känsliga tår. Så han har inte bra spelare runt sig? Här är några "kassa" spelare:
Toldo Francesco
Cordoba Ivan Ramiro
Zanetti Javier
Vieira Patrick
Madeira Caeiro Figo Luis Filipe
Cruz Julio Ricardo
Leite Ribeiro Adriano
Crespo Hernan Jorge
Väldigt kassa du. Platsar väl inte ens i Trelleborg? Med dessa spelare skulle till och med nästan jag kunna stå och göra mål. De kan valla in bollen via mig.
Fortfarande, precis som jag skrev innan, med mediokra spelare runt om sig så presterar han inte, och speciellt inte mot bättre lag. Tyckte det var talande med han som skrev innan att kommer han bara till Barcelona t.ex. så kommer han att vinna. Precis det jag menar, han är duktig, men totalt överskattad.
Jag tog Batistuta som exempel som hade betydligt sämre medspelare, men ändå vann skytteligan. Och han gjorde mål mot alla lag, bra som dåliga. Zlatan gör ju bara mål i Inter mot lag i de nedre regionerna. Plocka av dig fan-tröjan och se som det är. Han har en bra bit upp till henke t.ex. som även producerar med sämre medspelare.