2008-09-19, 00:46
Medlem
sendiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish

Missförstå mig inte, jag avgudar Zlatan, men känns ändå som en flytt till England eller Spanien är vad som behövs för att fullända hans karriär. Nu har han ju flera år framför sig och det kan mycket väl hända. Men jag tvivlar på det.

Mjo, detsamma gäller Totti,Del Piero,Maldini,Pirlo,Kaka samt Nesta naturligtvis.
2008-09-19, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Han har ingenting att bevisa. Han har precis slagit sig till ro i Inter och blir
bara större och större. Han är snart 27 år och en flytt innan han når 30
känns inte realistiskt. Han kommer nog avsluta karriären i Inter.

Zlatan har massvis att bevisa. Tex att avgöra en CL-semi/final. Så länge Inter fortsätter att ryka i åttondelen kommer det ju inte hända..
2008-09-19, 01:09
Medlem
Trillskes avatar
Om Inter inte går långt i CL i år eller nästa år drar nog Zlatan, om han inte får för sig att lägga karriären på hyllan eller nåt.

Är det någon som spelar för att vara bäst på att spela så är det han.
2008-09-19, 07:41
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Zlatan har massvis att bevisa. Tex att avgöra en CL-semi/final. Så länge Inter fortsätter att ryka i åttondelen kommer det ju inte hända..
Vad skulle det bevisa?
2008-09-19, 09:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Vad skulle det bevisa?

Att han kan vara bra när det gäller mot topplag? Inte direkt imponerad av honom mot Liverpool i åttondelen..
2008-09-19, 10:50
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sendium
Mjo, detsamma gäller Totti,Del Piero,Maldini,Pirlo,Kaka samt Nesta naturligtvis.

Det är italienare, inte lönt att diskutera ens. Sedan har de visat sig internationellt.
2008-09-19, 11:33
Medlem
Citat:
Att han kan vara bra när det gäller mot topplag? Inte direkt imponerad av honom mot Liverpool i åttondelen..

Jävligt svårt att vara bra när Inter får en man utvisad och Zlatan får agera
ensam forward mot en backlinje som är ett av Europas bästa.

Dessutom är Liverpool på senare år ett erkänt starkt Champions Leauge lag.
2008-09-19, 11:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Jävligt svårt att vara bra när Inter får en man utvisad och Zlatan får agera
ensam forward mot en backlinje som är ett av Europas bästa.

Dessutom är Liverpool på senare år ett erkänt starkt Champions Leauge lag.

Såg inte matchen på San Siro, men tydligen sumpade Zlatan massvis med chanser där. Innan nån blev utvisad, minns inte vem det var..
2008-09-19, 11:47
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Såg inte matchen på San Siro, men tydligen sumpade Zlatan massvis med chanser där. Innan nån blev utvisad, minns inte vem det var..

Nja, Materazzi blev utvisad efter en halvtimme så väldigt mycket hann han inte att sumpa. Om jag inte minns helt fel så spelade Zlatan mer mittfältare än anfall efter denna utvisning. Cruz var längst upp.
2008-09-19, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Nja, Materazzi blev utvisad efter en halvtimme så väldigt mycket hann han inte att sumpa. Om jag inte minns helt fel så spelade Zlatan mer mittfältare än anfall efter denna utvisning. Cruz var längst upp.

Omöjligt att Materazzi blev utvisad igen, eftersom att han blev det på Anfield. Och ja, Zlatan sumpade en hel del chanser. I såna matcher måste man verkligen ta vara på chanserna. I såna syften ser jag Rooney som en mycket större spelare än Zlatan, han presterar när det behövs och höjer sig verkligen och brukar vara väldigt effektiv när det vankas CL-kvart osv.

Zlatan är bättre, men han måste höja sig mer. Visa lite mer jävlaranamma och hjärta när det verkligen behövs.
2008-09-19, 11:52
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Omöjligt att Materazzi blev utvisad igen, eftersom att han blev det på Anfield. Och ja, Zlatan sumpade en hel del chanser. I såna matcher måste man verkligen ta vara på chanserna.

Oj fel match, Zlatan hade väl inte så många lägen, brände väl två frisparkar och ett eller två lägen.
2008-09-19, 12:23
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:

Det har han redan bevisat. Bäst på plan när Juventus slog ut Real Madrid i CL 2005.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in