2009-04-18, 00:11
Medlem
Davemeds avatar
det hade ju faktiskt varit väldigt häftigt att se de båda tillsammans på topp i Inter, om nu inte Zlatan blir såld men det är ju inte så troligt med tanke på hans prislapp:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article4932085.ab

Zlatan är ju annars en bra fotbolls spelare men jag tror inte att någon klubb har råd eller viljan att köpa honom
2009-04-18, 00:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Ser hellre Zlatan spela i Real Madrid eller Barcelona, men jag förstår vad du tanke.
2009-04-18, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mentalfive
Skulle vara en grym duo, helt klart! Villa som CF och Zlatan som SS. Farligt värre!

Japp, dom skulle vara farliga, snabba, skickliga och tekniska. Tror dom skulle ösa in mål mot dom flesta lag.
2009-04-18, 01:54
Medlem
Fotzens avatar
Tror de hade passat varande perfekt.
2009-04-18, 02:04
Medlem
Tror de hade passat fruktansvärt dåligt ihop. Eller nja, inte fruktansvärt. Men med tanke på att även de sämsta lagen i serie A oftast har ett bra försvar, tror jag inte att han skulle få lika mycket yta att löpa på som i La Liga.

Quaresma var kung i Portugal och hade troligtvis klarat sig ganska bra i Spanien också, där han iofs hade en mindre lyckad sejour i sin ungdom. Han körde fast i Serie A. Kan dock vara så att han har en vek mentalitet som inte klarar press.

Anfallare i Serie A ska vara tunga och nickstarka. Bierhoff, Vieri. Sedan finns det ju undantag. Ronaldo och Pato och så vidare. Återse om Villa är en av dem. Tror dock att han skulle floppa.
2009-04-18, 11:01
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chris69
Tror de hade passat fruktansvärt dåligt ihop. Eller nja, inte fruktansvärt. Men med tanke på att även de sämsta lagen i serie A oftast har ett bra försvar, tror jag inte att han skulle få lika mycket yta att löpa på som i La Liga.
En av få skyttekungar som har gjort flytten från Spanien till Italien (även om han var där innan flytten till Spanien) är ju Diego Milito och han tycks trivas som fisken i vattnet. Förstår inte varför Villa skulle få problem.
2009-04-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chris69

Quaresma var kung i Portugal och hade troligtvis klarat sig ganska bra i Spanien också, där han iofs hade en mindre lyckad sejour i sin ungdom. Han körde fast i Serie A. Kan dock vara så att han har en vek mentalitet som inte klarar press.

Anfallare i Serie A ska vara tunga och nickstarka. Bierhoff, Vieri. Sedan finns det ju undantag. Ronaldo och Pato och så vidare. Återse om Villa är en av dem. Tror dock att han skulle floppa.
Är det bra försvar eller dåliga anfall?
2009-04-18, 11:23
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Tror också att dom skulle funka utmärkt ihop, men inte lär Inter hosta upp dom pengarna för Villa. Men helst av allt hade jag velat se Zlatan med Torres på topp i Liverpool
2009-04-18, 11:26
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Tror också att dom skulle funka utmärkt ihop, men inte lär Inter hosta upp dom pengarna för Villa. Men helst av allt hade jag velat se Zlatan med Torres på topp i Liverpool

Eller varför inte Messi - Zlatan - C.Ronaldo på topp i Leeds ^^
2009-04-18, 11:27
Medlem
Sälklubbarns avatar
Med tanke på Valencias ekonomiska situation, kan dom nog bli tvungna att sänka Villapriset till en nivå där det finns köpare.
2009-04-18, 11:28
Medlem
samtron12s avatar
Nej fan, Villa ska spela på topp med Torres i Pool.
2009-04-18, 11:32
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Eller varför inte Messi - Zlatan - C.Ronaldo på topp i Leeds ^^

Nä Messi har jag paxat för i bajen redan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem