2009-05-23, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Hmm om nu du verkligen ogillar spelaren så varför skriver du i denna tråd?
Det är enkelt, du behöver inte bry dig om tråden så är problemen ute ur världen.
Bara 22 mål...hmm hur många är tillräckligt enligt dig då?

Förstod inte du ironin i mitt inlägg? Förlåt, ska kanske tydliggöra det lite mer.
Anledningen till att jag skrev så är att de rövslickande bundesliga grabbarna konstant kritiserats zlatans prestationer i inter. Lite citat skadar ingen. Ingen har förövrigt gjort mål på så konstiga lägen som han, vore inte nog sofistikerat när alla zlatan haters träder fram.

Zlatan är en favorit utav många, top tre hos mig. Messi, Ronaldo, Zlatan.

Men enligt många är han tyvärr bara en i mängden!
2009-05-23, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Hmm om nu du verkligen ogillar spelaren så varför skriver du i denna tråd?
Det är enkelt, du behöver inte bry dig om tråden så är problemen ute ur världen.
Bara 22 mål...hmm hur många är tillräckligt enligt dig då?
Det var ironi..Han är Zlatan kåt men helt okunnig har man sett i andra trådar.
Ingen att bry sig om direkt
2009-05-23, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Förstod inte du ironin i mitt inlägg? Förlåt, ska kanske tydliggöra det lite mer.
Anledningen till att jag skrev så är att de rövslickande bundesliga grabbarna konstant kritiserats zlatans prestationer i inter. Lite citat skadar ingen. Ingen har förövrigt gjort mål på så konstiga lägen som han, vore inte nog sofistikerat när alla zlatan haters träder fram.

Zlatan är en favorit utav många, top tre hos mig. Messi, Ronaldo, Zlatan.

Men enligt många är han tyvärr bara en i mängden!
En i mängden?
Är inte många som säger att han bara är en i mängden.
Är man topp 10 i världen kan väl inte ses som dåligt direkt?
2009-05-23, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
En i mängden?
Är inte många som säger att han bara är en i mängden.
Är man topp 10 i världen kan väl inte ses som dåligt direkt?

Fråga Investor, och fråga de som rövslickar bundesliga som mest. Dom vet nog bäst om Zlatan såvida han är rankad top 10.
2009-05-24, 15:39
Medlem
Trillskes avatar
Tänkte att zlatan skulle näta rätt fort idag så bestämde mig för att se matchen från början så att man fick se det live för en gåns skull.

Råkade missa 20 min ändå, och nog fan hade han nätat redan. Men Cagliari har gjort 1-1, så kommer nog ett till. Stor chans att han vinner skytteligan nu.

EDIT: Fasen vilken explosivitet han har hittat förresten. Står stilla ett par sekunder (ingen går på) och plötsligt kommer antingen en snabb förflyttning och ett skott alternativt en plötslig passning i 190km. Om han nu bara kunde sluta se så fumlig ut i vissa moment.
Senast redigerad av Trillske 2009-05-24 kl. 15:48.
2009-05-24, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Tänkte att zlatan skulle näta rätt fort idag så bestämde mig för att se matchen från början så att man fick se det live för en gåns skull.

Råkade missa 20 min ändå, och nog fan hade han nätat redan. Men Cagliari har gjort 1-1, så kommer nog ett till. Stor chans att han vinner skytteligan nu.

EDIT: Fasen vilken explosivitet han har hittat förresten. Står stilla ett par sekunder (ingen går på) och plötsligt kommer antingen en snabb förflyttning och ett skott alternativt en plötslig passning i 190km. Om han nu bara kunde sluta se så fumlig ut i vissa moment.

Zlatans mål var riktigt tur, fel av målvakten ioförsig. Explosivitet? Killen är ju förfan 195 cm, alla andra cagliari spelare når bara fram till axlarna.
2009-05-24, 16:20
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Zlatans mål var riktigt tur, fel av målvakten ioförsig. Explosivitet? Killen är ju förfan 195 cm, alla andra cagliari spelare når bara fram till axlarna.
Han har ju blivit ruggigt explosiv. Från helt stillastående kommer helt plötsligt stenhårda passningar och skott på några millisekunder.

Bortsett från vissa sådana härliga grejer har han väl dock inte fått mycket uträttat den här matchen.

EDIT: Bara för att jag skriver sådär fick han dock fart.
Senast redigerad av Trillske 2009-05-24 kl. 16:22.
2009-05-24, 22:49
Medlem
Shuyins avatar
Aventura får en tillsägelse för trams, tyvärr så hamnade något inlägg med när jag raderade inläggen.

/mod.
2009-05-27, 21:10
Bannlyst
Zlatan är överskattad
2009-05-27, 22:39
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NashBridges
Zlatan är överskattad

Den var ny och fräsch! Jag gillar även hur du utvecklade det så vackert. Skriv ett inlägg om vilken diva Zlatan är också. Min polare år 1999 vill inte vara ensam om den åsikten.
2009-05-27, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Den var ny och fräsch! Jag gillar även hur du utvecklade det så vackert. Skriv ett inlägg om vilken diva Zlatan är också. Min polare år 1999 vill inte vara ensam om den åsikten.
Ironi funkar bevisligen inte på nätet.
2009-05-27, 23:21
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NashBridges
Ironi funkar bevisligen inte på nätet.

Jo, men den tar mer än 2 minuter på sig för att fungera ibland. Jag gillar inte inlägg som förstörs av edit-tillägg så jag tänkte jag låter mitt misstag passera och be om ursäkt sen. Förlåt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in