2007-05-27, 12:42
Bannlyst
Tydligen vill divan till Milan och hans agent talat med dom, men nekat

Vill divan bli ännu mer hatad?
2007-05-27, 12:45
Medlem
Citat:
Zlatans agent i samtal med Milan
Uppgifter i Italien: Svenska superstjärnan vill byta klubb
Varför skulle regerande champions league-mästarna vara intresserade av att ta in pajasen Zlatan som ofta är helt anonym på planen? Kolla bara på senaste matcherna i landslaget! En bra forward skall väl ändå kunna spela hyfsat även med sämre spelare bara han får bollen? Då är ju Inzaghi fortfarande bättre än vad Zlatan är ändå finns det de som vill snacka om han när det diskuteras guldbollen och de största fotbollsspelarna i världen.
2007-05-27, 13:27
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Varför skulle regerande champions league-mästarna vara intresserade av att ta in pajasen Zlatan som ofta är helt anonym på planen? Kolla bara på senaste matcherna i landslaget! En bra forward skall väl ändå kunna spela hyfsat även med sämre spelare bara han får bollen? Då är ju Inzaghi fortfarande bättre än vad Zlatan är ändå finns det de som vill snacka om han när det diskuteras guldbollen och de största fotbollsspelarna i världen.

Shit, man måste vara jävla anonym när man gör 15 mål på en säsong och ligger bakom en hel del också, trots att man inte spelat alla matcher. Varför drar du i landslaget och sämre spelare? Milan har minst lika kompetenta spelare som Inter.
2007-05-27, 13:44
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Han har legat bakom nästan allt i Inter iår. 15 mål 10 assit och högst betyg i laget samtidigt som både Materazzi och Stankovic gjort en mycket bra säsong... Och alla säger att han varit så dålig i landslaget 18 mål på 43 matcher, hur många har det målsnittet av svenskarna?

Hade ju varit sjukt kul om Milan berövar Inter på honom på samma sätt som Ronaldo
2007-05-27, 14:07
Medlem
Hur många mål gjorde Zlatan i VM i somras? Det är i sådana sammanhang superstjärnorna skall prestera om något.

Zlatan har gjort något mål mer än Crespo men inte är han bättre för det. Om vi säger såhär; Jag tycker att Zlatan har varit mer beroende av Crespo i anfallet än vad Crespo behövt Zlatan för att anfallsspelet ska fungera.
2007-05-27, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
. Och alla säger att han varit så dålig i landslaget 18 mål på 43 matcher, hur många har det målsnittet av svenskarna?
Allbäck har gjort 27 mål på 64 matcher vilket ger lite bättre målsnittm ändå är det helt okej att bänka han.

Allbäcks formel; 27/64 = 0,42
Zlatans formel; 18/43 = 0,41
2007-05-27, 14:33
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Hur många mål gjorde Zlatan i VM i somras? Det är i sådana sammanhang superstjärnorna skall prestera om något.

Det är inte många som pallar trycket när det drar ihop sig. Hur bra var Ronaldinho i VM? Zidane, där snackar vi om de stora ögonblickens man.

Zlatan måste ju ha en grav störning. Om han fortsätter så här lär inga klubbar vilja ha honom. Blir pojkfan aldrig nöjd?
2007-05-27, 14:47
Medlem
Quorthons avatar
Juventus - Inter - Milan
Snyggt!

Är dock säkert bara tramsrykten. Fast man vet ju aldrig med Mongo-Zlatan.
2007-05-27, 14:51
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Allbäck har gjort 27 mål på 64 matcher vilket ger lite bättre målsnittm ändå är det helt okej att bänka han.

Allbäcks formel; 27/64 = 0,42
Zlatans formel; 18/43 = 0,41

Så du menar på allvar att Allbäck är bättre en Zlatan? Och att Crespo varit viktigare för Inter iår? Kollar du ens på fotboll?

Hur mycket skapar Allbäck på egen hand? Hur många assist gör han på en säsong? = 0

Förövrigt så var Zlatan halvskadad under VM men Lagerbäck valde att spela med honom iaf, av den enkla anledningen att han är det enda världstjärna vi har och har haft på väldigt länge.

Håll dig till Kalmar din pajas.
2007-05-27, 15:01
Medlem
Citat:
Så du menar på allvar att Allbäck är bättre en Zlatan? Och att Crespo varit viktigare för Inter iår? Kollar du ens på fotboll?
Det enda argumentet Du använde dig av för att Zlatan skulle vara bra var målargumentet, vilket även går att använda på Allbäck, då han har ett bättre målsnitt än Zlatan i landslagströjan. Alltså skulle man med bara detta underlaget kunna bänka Zlatan. Vad är det du inte vill förstå?

Jag har länge velat se Zlatan på topp istället för Allbäck men det gör ju inte han till en av världens bästa anfallare som du tycker att han är.

Citat:
Håll dig till Kalmar din pajas.
Hur gammal är du? Att ta till sådant fjanteri för att du saknar ordförråd säger ju en del om dem som hävdar att Zlatan är en av världens bästa fotbollsspelare.

Ja, jag hade självklart valt Crespo till mitt lag före Zlatan och det tror jag de flesta här inne är överrens om. Om inte annat så vänta till efter matchen mot Danmark...
2007-05-27, 16:00
Medlem
Det är extra svårt för "stora" spelare att glänsa i stora matcher. Typ em,vm-slutspel samt championsleaqué finaler etc. De får allt jämt extra bevakning, så det är oftast andra som får de stora rubrikerna då. Men håller med min barndoms idol Preben Elkjaer i dagens GT när han sågar Zlatan.Och hyllar sej själv....
2007-05-27, 16:55
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:

Ja, jag hade självklart valt Crespo till mitt lag före Zlatan och det tror jag de flesta här inne är överrens om.
Dock inte Mancini som ser båda dag ut och dag in.
Konstigt, är det inte?

Zlatan är inte världens bästa formward eller allround-spelare i år, men han kan bli det.
Allbäck har inte varit, och kommer inte att bli, topp 100 i Europa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in