2007-03-28, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Klevis du är den sämste fotbollsdebatören i hela forumet. Inte dags att smyga tillbaks till skiten i sthlms norra förorter?

Till och med du fattar att en spelare inte kan komma in och göra som han vill mot ett lag som använder sig av 8 försvare.

Nina du är den största rövslickaren i hela forumet. Säg till när tungan lämnat Zlatans arsle, dina ursäkter för Zlatans "kanonform" i landslaget börjar bli tröttsamma.
2007-03-28, 23:23
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Bojkotta Zlatan... Det här packet förtjänar inte spelare som dig...
avdelning, dra alla svenska supportrar över en kam. dra åt helvete!

jag tycker inte heller man kan klaga för mycket på Zlatan i den här matchen, var ju ingen som var speciellt bra i afton. iofs gjorde Zlatan det svårt för sig i ett antal situationer när han kunde ha passat, men jag hoppas ändå på att Zlatan ska bli så bra i landslaget som ahn en gång var!
2007-03-28, 23:25
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Kamma dig för f-n din pajas.
Är Zlatan så bra som alla hans "fanboys" hävdar så ska han på egen hand ha sänkt Nordirland med minst tre mål. Han hade ju inte ett enda rätt och drullade bort bollen fyra-fem gånger helt på egen hand. Det hade inget att göra med en omgivning han hade helt enkelt. Han var dålig, så enkelt var det. Han kan åka hem till slummen i Rosengård för i ett landslag har han inte att göra. Zlatan är den mest överskattade spelaren i ett svenskt landslag någonsin.

Din jävla luffare. Finns ingen som påstått att Zlatan var bra i den här matchen. Ingen som kan något om fotboll skulle heller påstå att en spelare i ett mästerskapskval ska göra hattrick rakt upp och ner. Han lyckas inget vidare i landslaget, men om man presterar på det sättet som han nu gör i Inter är han inte särskilt överskattad.
2007-03-28, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Kamma dig för f-n din pajas.
Är Zlatan så bra som alla hans "fanboys" hävdar så ska han på egen hand ha sänkt Nordirland med minst tre mål. Han hade ju inte ett enda rätt och drullade bort bollen fyra-fem gånger helt på egen hand. Det hade inget att göra med en omgivning han hade helt enkelt. Han var dålig, så enkelt var det. Han kan åka hem till slummen i Rosengård för i ett landslag har han inte att göra. Zlatan är den mest överskattade spelaren i ett svenskt landslag någonsin.

Du är medveten om att Rosengård till större delen inte är överhuvudtaget jämförbart med slum? Nu får du allt ta och läsa på lille vän.
2007-03-28, 23:38
Medlem
P.Gs avatar
Zlatan var dålig men han hamnade i en riktigt taskig situation som targetspelare då Sveriges mittfält var icke-existerande.
2007-03-28, 23:53
Medlem
Om det enda ni förväntar er av zlatan är att trolla så förstår jag vissa inlägg från
personer med långt under medel IQ som har postat här och kritiserat zlatan.

Zlatan var enligt mig godkänd i denna match där Elmander var något bättre ikväll. Dock utan vidare flyt.

Sveriges back + målvakt var något av det sämsta jag sett ikväll. Jämförbar med
div. 3 (även 4).
Såna spelare som inte har något självförtroende efter 4 raka segrar (även om man stundtals kan spela bra) och dessutom möter ett lag som Nordilrand förtjänar ingen plats i landslaget.
2007-03-29, 00:05
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonic
Zlatan var enligt mig godkänd i denna match där Elmander var något bättre ikväll. Dock utan vidare flyt.

Något bättre? Elmander var grym som vanligt, Zlatan värdelös som vanligt.
2007-03-29, 08:20
Medlem
keffkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Zlatan var dålig men han hamnade i en riktigt taskig situation som targetspelare då Sveriges mittfält var icke-existerande.

Agreed.

Tycker Hasse Backe sammanfattar det rätt så bra.

Citat:
Det man kan se är att Zlatan försöker mer och rör sig mer än tidigare. Men det går också hand i hand med den fina form han har just nu. Men för att Zlatan ska vara bättre än idag behöver han bättre understöd från mittfältet och det fick han inte i dag.
2007-03-29, 10:33
Medlem
williamwallaces avatar
Vad fan Zlatan, det var igår du skulle visa vad du gick för! Men icke, sa Nicke. På grund av detta har du nu ju väckt alla dina kritiker till liv igen.

Om nu Zlatan ska hem till Rosengård, var ska vi skicka resten av laget? (Förutom Elmander och Andersson, som var mer än ok igår.) Lagerbäck bör få en biljett till månen, fast bara en enkel!
2007-03-29, 11:32
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Nina du är den största rövslickaren i hela forumet. Säg till när tungan lämnat Zlatans arsle, dina ursäkter för Zlatans "kanonform" i landslaget börjar bli tröttsamma.

Ja, detta blir ju bara mer och mer patetiskt. Jag har vad jag kan minnas, aldrig någonsin hyllat Zlatans landslagsinsatser uttöver det vanliga.

Men du får gärna slänga fram några "ursäkter" där jag propagerat för Zlatans kanonform i landslaget.

Kamma dig nu istället!
2007-03-29, 12:07
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Din jävla luffare. Finns ingen som påstått att Zlatan var bra i den här matchen. Ingen som kan något om fotboll skulle heller påstå att en spelare i ett mästerskapskval ska göra hattrick rakt upp och ner. Han lyckas inget vidare i landslaget, men om man presterar på det sättet som han nu gör i Inter är han inte särskilt överskattad.

Presterar i inter? Snälla någon. Sätt Larsson i inter och han skulle prestera precis lika bra. Vem fan bryr sig om den korrupta ligan i italien. Gör inte Zlatan det han ska göra, dvs göra mål, eller åtminstone försöka göra mål, i svenska landslaget, ja då kan han stanna bland sina spagettiätande fuskare i Italien.
2007-03-29, 12:12
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonic
Om det enda ni förväntar er av zlatan är att trolla så förstår jag vissa inlägg från
personer med långt under medel IQ som har postat här och kritiserat zlatan.

Sveriges back + målvakt var något av det sämsta jag sett ikväll. Jämförbar med
div. 3 (även 4).
Såna spelare som inte har något självförtroende efter 4 raka segrar (även om man stundtals kan spela bra) och dessutom möter ett lag som Nordilrand förtjänar ingen plats i landslaget.

Zlatan i anfall, driver bollen ensam på högra anfallsbanan. Spelare runt omkring honom springer på djup, både på högra kanten och inne i mitten. Han hade minst tre - fyra, passningsallternativ som kunde utmynna till direkta farligheter. Men vad gör denna stora fotbollsstjärna? Han dribblar själv in bollen i mitten av banan, blir av med bollen och NordIrland startar genast en kontring som utmynnar i mål för dem. Här struntar Zlatan i sina springande kolleger, gör en livsfarlig inbrytning som direkt mynnar ut i en kontring. Det finns inga blågula spelare kvar där bak efter alla djupledslöpningar som inte var till någon nytta.

Är det geniet som inte förstår sig på de andra, eller de andra som inte förstår sig på geniet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in