Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det är väl inte så smart att vara kompis med fienden?
Och varför skulle han inte vilja lämna "favoritklubben" egentligen? Han har redan vunnit allt man kan i Serie A och det ser inte ut som att Inter lyckas förstärka laget tillräckligt för att vinna Champions League.
Sen har han ju desutom ett flertal gånger klargjort att det är Juventus som är laget i hans hjärta med tanke på en del utalanden han gjort och nu med med bilden...
Utanför fotbollen får man väl umgås med vem man vill tycker jag, eftersom Zlatan spenderade 2 år i Juve så är det nog så att han har fått kompisar i Juve.
Och vadå inter ser inte ut att lyckas förstärka laget? Ligan är inte ens slut och silly season har inte ens börjat, de har väl alla möjligheter att förstärka laget? Bara för att man vinner Serie A en gång så är det väl inte säkert att man inte vill försöka vinna igen? Om man kollar hur bra Inter har spelat i år så har de alla möjligheter att vinna CL också, det kan man även göra utan stora transfers. Jag tror han vill väldigt gärna vinna CL med Inter också, eller åtminstone försöka mer, konstigt vore det annars.
Vad jag vet så är Inter hans favoritklubb och hans dröm var att spela i Inter, det sa han iaf i blådårar rätt klart och tydligt, vet inte om sånt bara ändras plötsligt hos andra, men det hade inte det gjort för mig.