2008-04-26, 15:53
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Är real helt jävla desperata med divan?

Han säljer väl knappast många tröjor eller så där kommer han ju att bli en ren förlust bara ekonomiskt? Och det är väl knappast någon som kommer att kunna köpa honom eventuellt senare?

De kanske behöver en ersättare för Van Nistelrooy/Raul?
2008-04-26, 19:10
Medlem
funerals avatar
Citat:

Han säljer väl knappast många tröjor eller så där kommer han ju att bli en ren förlust bara ekonomiskt? Och det är väl knappast någon som kommer att kunna köpa honom eventuellt senare?

Kolla bara på vad real tjänade på tröjförsäljningen på Beckham.På 1 år hade man tjänat in hela transfersumman på 300 miljoner enbart på tröjförsäljning.Enbart på tröjförsäljning ökade intäkterna från 155 till 822 miljoner på ett år när beckham kom till klubben.När Real värvar superspelare så är det inte enbart till det sportsliga.Folk vill gå på matcher och se extraordinära spelare, och det är oftast deras tröjor folk köper
Senast redigerad av funeral 2008-04-26 kl. 19:15.
2008-04-26, 19:16
Medlem
funerals avatar
Citat:
Du kanske borde ringa Real och säga att han är överskattad?
2008-04-27, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Kolla bara på vad real tjänade på tröjförsäljningen på Beckham.På 1 år hade man tjänat in hela transfersumman på 300 miljoner enbart på tröjförsäljning.Enbart på tröjförsäljning ökade intäkterna från 155 till 822 miljoner på ett år när beckham kom till klubben.När Real värvar superspelare så är det inte enbart till det sportsliga.Folk vill gå på matcher och se extraordinära spelare, och det är oftast deras tröjor folk köper

Säljer Inter lika många tröjer med Ibrahimobitch de senaste 2 åren som beckham gjorde i hans sista 2 år med real?
2008-04-27, 10:41
Medlem
funerals avatar
Citat:
Säljer Inter lika många tröjer med Ibrahimobitch de senaste 2 åren som beckham gjorde i hans sista 2 år med real?
Nu har inte det nånting med saken att göra.Vi snackade om en ev övergång till real. Real madrid säljer säkert 4 gånger mer än Inter gör.Större klubbar säljer mer tröjor.Och skulle Zlatan bli såld till real som den nya stjärnan skulle givetvis hans namn sälja flest tröjor. Har aldrig sett nån som är så avundsjuk och bitter på nån som dig!
2008-05-04, 08:44
Medlem
someuses avatar
Inatt drömde jag att Z lämnade trista Inter. Barca behövde en ersättare till Ronaldinho. En härförare. Det gick fantastiskt bra. Vaknade opp innan jag fick reda på om de spelade hem ligan eller ej.
2008-05-04, 20:54
Medlem
frankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Otäckt coolt inlägg av dig.

Verkligen! Jag gillar det stilistiska draget med felstavning och särskrivning!

Jag hoppas innerligt att Zlatan aldrig drar på sig Real Madrids tröja utan stannar i Inter och leder dem till seger i Ch. Leauge.
2008-05-04, 21:06
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Verkligen! Jag gillar det stilistiska draget med felstavning och särskrivning!

Jag hoppas innerligt att Zlatan aldrig drar på sig Real Madrids tröja utan stannar i Inter och leder dem till seger i Ch. Leauge.
Det vore i och för sig inte dumt, men jag skulle så gärna vilja se honom i ett lag som satsar 100% framåt.
2008-05-18, 22:27
Medlem
Fantastisk bedrift att stänka dit två kassar och fixa guldet åt Inter.
Anmärkningsvärt med tanke på hans långa frånvaro från fotbollen.

Har ni några tankar och synpunkter på Zlatans och Inters lyckade dag?
2008-05-18, 22:35
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Fantastisk bedrift att stänka dit två kassar och fixa guldet åt Inter.
Anmärkningsvärt med tanke på hans långa frånvaro från fotbollen.

Har ni några tankar och synpunkter på Zlatans och Inters lyckade dag?
Han är en av världens 3 bästa forwards och har varit så sedan 2007.
Idag var bara en försmak på vad som komma skall i Barca eller R.Madrid.
2008-05-18, 23:11
Medlem
Det här med att han fixade guldet stämmer ju inte riktigt, eftersom Inter hade tagit guldet även om man hade förlorat matchen...
2008-05-18, 23:16
Medlem
Herregud. Roma tappade först efter att Inter gjorde mål. Luften gick väl ur Roma när dom fick reda på att Zlatan var tillbaka och gjorde mål.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in