2009-05-19, 16:33
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Di Vaio-diskussionen är direkt löjlig. Argumentet som fäller den diskussionen är ju att "ärkesopan" Anelka ligger i topp i Premier Leagues skytteliga. Vad säger det om PL isåfall?

Nåväl.

Ska vi ta ett nytt spår: Vad tror vi om Zlatan och ett eventuellt VM 2010. Är det här Zlatan ska bära landslaget framåt? Eller har han för dåliga medspelare i landslaget för att vara lika bra som i Inter?

Tycker Inter och Svenskalandslaget spelar rätt lika, upp med bollen på Zlatan och låt han nita fast den tills resten av laget kommer upp. Vilket inte håller mot lag som kan spela fotboll. Sen självklart så är det bättre spelare i Inter och ja har svårt att se att Sverige ens tar sig till VM.
2009-05-19, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Tycker Inter och Svenskalandslaget spelar rätt lika, upp med bollen på Zlatan och låt han nita fast den tills resten av laget kommer upp. Vilket inte håller mot lag som kan spela fotboll. Sen självklart så är det bättre spelare i Inter och ja har svårt att se att Sverige ens tar sig till VM.

Tycker vi ska tona ner lite och vara extremt glada för att vi har Zlatan. Hade gått skit utan jätten. Att han sen har lite dåliga spelare vid sig i landslaget gäller nog inte bara Zlatan, utan även Ronaldo. Hur mycket floppar inte Portugal i sin kval grupp?

Ännu ett spår>Tror ni att Zlatan gör mål hemma mot Danmark? Sverige måste spela väldigt offensivt för att vinna den matchen.
2009-05-20, 14:41
Medlem
MoogBeats avatar
Det verkar gå rykten om att Zlatan ska till Barca för en jävla massa pengar + Samuel Eto'o. Hur fan tänker man om man värderar Zlatan högre än Eto'o? Eto'o är en bra mycket bättre anfallare än Zlatan.
2009-05-20, 15:40
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Det verkar gå rykten om att Zlatan ska till Barca för en jävla massa pengar + Samuel Eto'o. Hur fan tänker man om man värderar Zlatan högre än Eto'o? Eto'o är en bra mycket bättre anfallare än Zlatan.

Jag har läst 700 miljoner plus Eto'o.
Jag tycker ett byta Eto'o mot Zlatan skulle vara ganska lagom, jämnbra spelare men med två helt olika spelstilar.
2009-05-20, 19:56
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Jag har läst 700 miljoner plus Eto'o.
Jag tycker ett byta Eto'o mot Zlatan skulle vara ganska lagom, jämnbra spelare men med två helt olika spelstilar.

Om vi hypotetiskt bytt Eto'o mot Zlatan inför säsongen, så tror jag knappast att Eto'o hade kunnat lyfta ett helt lag en hel säsong som Zlatte gjort. I ett lag som Barca där de har 3-4 framspelare av toppklass så är det lätt att heta Samuel Eto'o och göra sina mål. Zlatan kanske inte hade inneburit samma målskörd, men han är en bättre spelare.
2009-05-20, 20:20
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Om vi hypotetiskt bytt Eto'o mot Zlatan inför säsongen, så tror jag knappast att Eto'o hade kunnat lyfta ett helt lag en hel säsong som Zlatte gjort. I ett lag som Barca där de har 3-4 framspelare av toppklass så är det lätt att heta Samuel Eto'o och göra sina mål. Zlatan kanske inte hade inneburit samma målskörd, men han är en bättre spelare.

Jag inte det ja, Eto'o bar upp Mallorca rätt bra under sin tid där, han är mycket mer än bara en målgörare. Eto'o har bra teknik och en blick för spelet.
Håller inte med dig där.
2009-05-20, 20:29
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Jag inte det ja, Eto'o bar upp Mallorca rätt bra under sin tid där, han är mycket mer än bara en målgörare. Eto'o har bra teknik och en blick för spelet.
Håller inte med dig där.

Eto hade tagit ner Inter till den eviga tredjeplatsen.
2009-05-20, 20:42
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Eto hade tagit ner Inter till den eviga tredjeplatsen.

Tack för det, bara en fråga, hur känns det att aldrig bidra till något här i världen?
2009-05-20, 20:44
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Tack för det, bara en fråga, hur känns det att aldrig bidra till något här i världen?

Finns det inte redan en apbur(SF)?
2009-05-20, 20:51
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Finns det inte redan en apbur(SF)?

Det var en retorisk fråga.
2009-05-20, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Håller inte med dig där.

Du är ju patetisk! Avundsjuk är vad du är.
Zlatan har presterat i alla lag han varit i! vunnit ligan med alla lag han varit i. Han har gjort 22 mål denna säsong och ändå ska han fortfarande bevisa. Han tjänar mest av av ALLA fotbollspelare i världen, ändå ska han bevisa. Han är bland 10 bästa i VÄRLDEN enligt FIFA, ändå ska han bevisa! Han har vunnit alla priser som går o vinna i Italien, ändå ska han bevisa! Ni som kallar honom dålig m.m. kan inte mycket om fotboll! ni sitter o ratar honom men när han gör mål i t.ex EM ja då är Zlatan bäst! Vad är det för fel på er? Är ni verkligen så jävla bittra att ni inte kan unna en kille från Sverige berömmelse. När det passar er är han svensk, när det inte passar så är han en utlänning. Ni ska vara glada att killen gör reklam för lilla Sverige...men neeejdå. Istället ska ni spy galla över honom. Allt vore annurlunda om han bara hade hetat Zlatan Svensson.
2009-05-20, 21:28
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Du är ju patetisk! Avundsjuk är vad du är.
Zlatan har presterat i alla lag han varit i! vunnit ligan med alla lag han varit i. Han har gjort 22 mål denna säsong och ändå ska han fortfarande bevisa. Han tjänar mest av av ALLA fotbollspelare i världen, ändå ska han bevisa. Han är bland 10 bästa i VÄRLDEN enligt FIFA, ändå ska han bevisa! Han har vunnit alla priser som går o vinna i Italien, ändå ska han bevisa! Ni som kallar honom dålig m.m. kan inte mycket om fotboll! ni sitter o ratar honom men när han gör mål i t.ex EM ja då är Zlatan bäst! Vad är det för fel på er? Är ni verkligen så jävla bittra att ni inte kan unna en kille från Sverige berömmelse. När det passar er är han svensk, när det inte passar så är han en utlänning. Ni ska vara glada att killen gör reklam för lilla Sverige...men neeejdå. Istället ska ni spy galla över honom. Allt vore annurlunda om han bara hade hetat Zlatan Svensson.

Nu ska du kanske ta och lugna ner dig ett par tusen grader.
Jag sa att Zlatan och Eto'o är jämnbra, jag har inte sagt ett negativt ord om Zlatan än.
Män eftersom du är en typisk Zlatan-fanboy så förstår du säkert inte vad det betyder. Han förtjänar bättre än så.

Och sen är det bra av dig att spela rasistkortet det är inte alls överspelat.
Det är såna som du som är felet med det här landet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in