2009-05-20, 21:28
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Du är ju patetisk! Avundsjuk är vad du är.
Zlatan har presterat i alla lag han varit i! vunnit ligan med alla lag han varit i. Han har gjort 22 mål denna säsong och ändå ska han fortfarande bevisa. Han tjänar mest av av ALLA fotbollspelare i världen, ändå ska han bevisa. Han är bland 10 bästa i VÄRLDEN enligt FIFA, ändå ska han bevisa! Han har vunnit alla priser som går o vinna i Italien, ändå ska han bevisa! Ni som kallar honom dålig m.m. kan inte mycket om fotboll! ni sitter o ratar honom men när han gör mål i t.ex EM ja då är Zlatan bäst! Vad är det för fel på er? Är ni verkligen så jävla bittra att ni inte kan unna en kille från Sverige berömmelse. När det passar er är han svensk, när det inte passar så är han en utlänning. Ni ska vara glada att killen gör reklam för lilla Sverige...men neeejdå. Istället ska ni spy galla över honom. Allt vore annurlunda om han bara hade hetat Zlatan Svensson.

Var fan kom allt det där ifrån? Joel säger ju att Zlatte skulle vara jämställd med Eto'o.. Vad fan är ditt problem egentligen?
2009-05-21, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Var fan kom allt det där ifrån? Joel säger ju att Zlatte skulle vara jämställd med Eto'o.. Vad fan är ditt problem egentligen?

J säger att Eto's teknik är mycket bättre vilket jag har svårt för att tro.
Kul att ingen vågar argumentera emot, bevisar bara att apor snackar utan konkret fakta.
2009-05-21, 11:31
Medlem
Citat:
Kul att ingen vågar argumentera emot, bevisar bara att apor snackar utan konkret fakta.

Han sa "Eto'o har bra teknik och en blick för spelet.".

Vad är det du vill att folk ska argumentera emot? Du citerar någon som håller med dig och säger en massa fakta. Han har dock inte vunnit ligan med malmö som du påstod.
2009-05-21, 12:07
Medlem
Meanmachines avatar
Tycker han har en bit kvar till Allbäcks nivå.
2009-05-21, 12:16
Medlem
4188s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Tycker han har en bit kvar till Allbäcks nivå.
De har nog alla.
2009-05-21, 13:09
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:

Du kan verkligen inte läsa va? Jag sa att Eto'o inte bara var en målskytt han har bra teknik och blick för spelet, sa ingenstans att han teknik var mycket bättre än Zlatans.
Men det verkar som du ser det du vill se.
Lägg ner.
2009-05-21, 14:47
Medlem
jag hade gett mycket för att Figo skulle berätta var han rankar Ibra bland alla han lirat med.

hoppas nästan för ibras skull att han flyttar eller att inter köper in några ess. Real madrid med en ny galactico-era som ska tampas med barca hade varit nåt. Säga vad man vill om galactico-eran, men fan vad de lirade.
2009-05-21, 15:44
Moderator
Gromguttens avatar
Jag passar på att inflika att Zlatan ligger på andra plats i Gazzeta dello sports omrøstning om decenniets bästa spelare med häng på førstposistionen då han ligger precis bakom Kakā.

http://english.gazzetta.it/appsSondaggi/votazioneDispatch.do?method=risultati&idSondaggio= 4083
2009-05-21, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Jag passar på att inflika att Zlatan ligger på andra plats i Gazzeta dello sports omrøstning om decenniets bästa spelare med häng på førstposistionen då han ligger precis bakom Kakā.

http://english.gazzetta.it/appsSondaggi/votazioneDispatch.do?method=risultati&idSondaggio= 4083

Tror du omröstningen sett likadan ut om den gjorts av en tidning i ett annat land?
2009-05-22, 00:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballhasse
Tror du omröstningen sett likadan ut om den gjorts av en tidning i ett annat land?
Nej, men den hade varit helt åt helvete i England eller vilket annat land som helst också.
2009-05-22, 02:52
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Nej, men den hade varit helt åt helvete i England eller vilket annat land som helst också.

Du har rätt. Zlatan skulle inte ta en placering på top1000-listan i England.
2009-05-22, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Du har rätt. Zlatan skulle inte ta en placering på top1000-listan i England.

http://www.youtube.com/watch?v=CV0Nf3LdqCo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=2cPUi3NOUSc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DcwVnWlNJxc&feature=related

Kan du/någon ta sig en titt på dessa videor och säga vad Zlatan saknar för att bli bäst i världen? Gärna en motivering...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in