2008-08-31, 21:40
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikSvensson
Därför att han Mourinho verkar inte gilla att han spelar i landslaget, han kanske sätter press på Lagerbäck?
Sen när blev det nytt att klubbtränare ogillar att ens spelare är på landslagsuppdrag?! Mourinho har inget att säga till om då det kommer till tävlingsmatcher, så du kan nog vara lugn.
2008-08-31, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Sen när blev det nytt att klubbtränare ogillar att ens spelare är på landslagsuppdrag?! Mourinho har inget att säga till om då det kommer till tävlingsmatcher, så du kan nog vara lugn.

Undrar om han kommer spela till 100% mot Albanien, vara fullt motiverad etc. Kanske mourinho säger till han att ta det lugnt för att inte bli skadad?
2008-08-31, 21:45
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Därför att han Mourinho verkar inte gilla att han spelar i landslaget, han kanske sätter press på Lagerbäck?
Inter måste släppa Zlatan till VM-kvalmatcher.

Citat:

vilka är de största talangerna enligt dig?

Martin Olsson, Albin Ekdal, Marcus Berg, Rasmus Lindgren (han är 23 men ändå). Om man tar de som fortfarande spelar i norden: Petter Andersson, Elmarna (inte David), Toivonen, Lawan, kanske Söder.

Några jag kommer på bara sådär.
2008-08-31, 21:47
Medlem
Luffsens avatar
Citat:

Nej. Mourinho kommer knappast gilla att Ibra spelar landskamp men tror du att Lagerbäck verkligen faller för "pressen" från Mourinho? Vart har du hållit hus de senaste 10 åren?

Offtopic: Är det en transa på din avatar Masinga?
2008-08-31, 21:48
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Undrar om han kommer spela till 100% mot Albanien, vara fullt motiverad etc. Kanske mourinho säger till han att ta det lugnt för att inte bli skadad?
Allvarligt börjar bli trött på dig, du är ju helt korkad med dina urlöjliga teorier.
2008-08-31, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Nej. Mourinho kommer knappast gilla att Ibra spelar landskamp men tror du att Lagerbäck verkligen faller för "pressen" från Mourinho? Vart har du hållit hus de senaste 10 åren?

Offtopic: Är det en transa på din avatar Masinga?

Lagerbäck föll för Mounhos press nyligen mot Frankrike, jag såg Zlatan spela mot Roma helt friskt så han var inte skadad.
2008-08-31, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Allvarligt börjar bli trött på dig, du är ju helt korkad med dina urlöjliga teorier.

Alltså, jag frågar bara, jag vet inte om det är sant eller inte men man kan inte veta.
2008-08-31, 21:51
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Lagerbäck föll för Mounhos press nyligen mot Frankrike, jag såg Zlatan spela mot Roma helt friskt så han var inte skadad.
Så de tre dagarna som var mellan zlatans återbud och matchen kan inte ha påverkat knät någonting då eller?
2008-08-31, 22:29
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Matchen mot Frankrike var en träningsmatch om du inte visste det.
2008-09-03, 16:12
Bannlyst
Vad bråkar zlatte om nu?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3234849.ab

Citat:
Historien upprepar sig.

Zlatan Ibrahimovic, 26, är inblandad i ett nytt stort sponsorbråk.

Superstjärnan har i de senaste matcherna spelat i övermålade fotbollsskor.

Zlatte anser sig vara underbetald trots överskattad lön från inter och nike?

Återigen ska zlatte kräva mer i ersättning än vad han presterar på plan. Ska man kräva mer ska man väl ändå prestera därefter?

Ja är inte detta diva fasoner så

2008-09-03, 16:21
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Vad bråkar zlatte om nu?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3234849.ab

Zlatte anser sig vara underbetald trots överskattad lön från inter och nike?

Återigen ska zlatte kräva mer i ersättning än vad han presterar på plan. Ska man kräva mer ska man väl ändå prestera därefter?

Ja är inte detta diva fasoner så

Tja han får typ en fjärdedel av vad Cristiano Ronaldo får av Nike så det är inte så konstigt att han vill ha mer pengar. Han är trots allt ett av Nikes största namn.

Dock känns det lite löjligt att måla över loggan och hålla på.
Senast redigerad av zzwampen 2008-09-03 kl. 16:27.
2008-09-03, 16:23
Medlem
Luffsens avatar
haha, först tyckte jag du var rolig Odes, sen tyckte jag du bara var jävligt jobbig, nu börjar du fan bli underhållande igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in