2009-04-18, 13:33
Medlem
Tror inte att det skulle bli flopp, men inte heller succé, jag hade som nån tidigare skrivit att Zlatan och Torres i Pool det hade vart nått!
2009-04-18, 14:04
Medlem
MoogBeats avatar
Jag skulle gärna se Villa och Zlatan tillsammans - i Valencia. Det kommer naturligtvis aldrig att hända, men jag skulle gärna vilja se hur Zlatan skulle prestera i ett lag som inte tillhör den absoluta toppen i en liga.
2009-04-18, 14:39
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Nej fan, Villa ska spela på topp med Torres i Pool.

Tror Zlatan-Villa eller Zlatan-Torres är ett bättre företag faktiskt.
2009-04-18, 14:39
Medlem
gunseng2s avatar
Såg precis att Inter tar runt en miljard för Zlatan, och därför skulle ingen ha råd.

Men vad händer om City slänger upp pengarna och en fet jävla lön till Ibra, skulle han tacka ja?
2009-04-18, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Såg precis att Inter tar runt en miljard för Zlatan, och därför skulle ingen ha råd.

Men vad händer om City slänger upp pengarna och en fet jävla lön till Ibra, skulle han tacka ja?

Tror inte det, men vem vet
2009-04-18, 17:50
Medlem
4522s avatar
Citat:

Hans dröm är att vinna CL, så då är nog City uteslutet även om Inter hade tackat ja.
2009-04-18, 19:48
Medlem
Shuyins avatar
Sammanfogade den här med Zlatan tråden, då fokuset ligger på honom.

/mod.
2009-04-18, 19:56
Medlem
Kupsans avatar
Citat:

Dom släpper honom om dom får ett bud på 500miljoner, troligtvis mindre än det också.
2009-04-18, 22:16
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Dom släpper honom om dom får ett bud på 500miljoner, troligtvis mindre än det också.

De säger ju 1 miljard men jag skulle inte heller blir förvånad om han gick för 500, så pass stor kuk har inte Inter att de skulle kunna tacka nej till ett sånt bud hur som helst.
2009-04-19, 20:26
Medlem
Zlatan - Världens mest överskattade spelare?

Alla tidningar mm hyllar Zlatan och tycker det är skandal att han inte blir nr ett i världen. Dock tycker jag han är mycket överskattad. Han är väldigt bra rent tekniskt, men saknar enormt viktiga kvaliteter. Han blommade ut i Malmö (var bäst i sin serie då), flyttade och var bra i AJAX (bästa laget i holländska ligan), fortsatte i Juventus (det bästa laget fram till mutskandalen) och gör mål i Inter just nu (fn bästa laget i Italien). Gemensamt för dessa lagen har varit att de har vid tillfällerna haft enormt bra spelare runt omkring, så som forward är det bara att ställa sig i målområdet så blir det mål.

Dock så skiter det sig alltid när han möter mycket bra motstånd eller spelar i ett dåligt lag. När gjorde han mål i landslaget senast? När gjorde han mål mot ett hyfsat lag i Champions League senast? Här visar han väldigt stora brister vilket inte gör han så himla bra. Tittar man på Batistuta när han spelade så vann han skytteligan med mediokra spelare runt omkring sig. Till och med Henke är ju bättre då han spottar in pyttsar emellanåt även i sämre lag. Han gör lagen bättre, till skillnad från Zlatan.

Utifrån det skulle jag vilja påstå att Zlatan är den mest överskattade av alla.
2009-04-19, 20:33
Medlem
Jag håller med dig TS. Zlatan är en av de mest överskattade spelarna i världen. Specielt inom det sociala, han har ett stort ego och det får Sveriges landslag lida något kopiöst av. Han är som TS säger, van vid extremt bra passningar/lyftningar, där det i de flesta fall bara är att peta in bollen. Minns en gång för några år sedan då zlatan blev intervjuad, och sa något i stil med: "Jag passar bollen, och publiken gillar mig." Hursomhaver, väldigt överskattad.
2009-04-19, 20:38
Medlem
ZmajOdBosnes avatar
Du vet att fotboll har ändrats drastiskt sedan Batistuta spelade. Han har vunnit med alla lag, någon form utav titel. Att de lagen har varit mediokra i Champions Leauge är det inget snack om saken om. Går han till Barca eller någon annan klubb så vinner han Champions. Sedan vill jag tillägga? Vem faaaan bryr sig om landslaget. Jo Lagerbäck, inte Zlatan iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in