2009-03-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför ska inte Zlatan spela mot Serbien? Han är avstängd mot Portugal uppenbarligen men inte mot Serbien?

han får ledigt av lars-roland för att vila upp sig efter intensivt spelande på sistone.
2009-03-26, 19:52
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
han får ledigt av lars-roland för att vila upp sig efter intensivt spelande på sistone.
Jaaa för fotbollsspelare har ju sånt hektiskt schema... när spelade zlatan senast... söndags mot Reggina?
2009-03-26, 19:56
Medlem
Citat:
Jaaa för fotbollsspelare har ju sånt hektiskt schema... när spelade zlatan senast... söndags mot Reggina?

Vad är meningen med att spela Zlatan i en meningslös träningsmatch? Bättre att testa lite spelare som i vanliga fall inte spelar så mycket.
2009-03-26, 20:26
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Klart att han behöver vila, han har ju spelat nästan varje minut för Inter den här säsongen.

Dessutom är det onödigt att ta med honom eftersom det skulle bli sådan stor uppmärksamhet kring honom och det skulle kunna vara en distraktion inför matchen mot Portugal. Sen behöver väl han inte direkt landslagsrutin så spel mot Serbien är ju inte speciellt viktigt.
2009-04-03, 12:52
Medlem
Sanctuss avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article4808635.ab

Zlatan föredrar den kokainsnortande mördaren Tony Montana framför mr välgörenhet Bill Gates. Visst är han tuff?
2009-04-03, 13:00
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/italien/article4808635.ab

Zlatan föredrar den kokainsnortande mördaren Tony Montana framför mr välgörenhet Bill Gates. Visst är han tuff?
Vart nånstans i den artikeln står det att han föredrar Montana framför Gates?
Jobbar du månne på Aftonbladet själv?
2009-04-03, 13:19
Medlem
Casabas avatar
Citat:

Varför skulle det vara "tufft" att anse att Montana är en bättre ledare än Gates?
2009-04-03, 13:24
Medlem
Treehorns avatar
Tycker ändå det var ganska pinsamt av Zlatan, men va kan man förvänta sig av en rosengårdsblatte?
2009-04-03, 14:01
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Varför skulle det vara "tufft" att anse att Montana är en bättre ledare än Gates?

Okej, jag kanske skulle satt en sån här gubbe: efter för att klargöra...
2009-04-03, 14:58
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Okej, jag kanske skulle satt en sån här gubbe: efter för att klargöra...
Jo, jag fattade att du var ironisk.. inte riktigt det jag menade.
2009-04-17, 21:20
Bannlyst
David Villa vill spela med Zlatan: "Skulle vara en suverän duo"

- Att spela med Ibrahimovic vore fantastiskt, säger David Villa till Calcio 2000.

Det har länge spekulerats i anfallsförvärv till Inter. Många namn har cirkulerat i media och ett av dem är David Villa, Valencia.
Ibras kvalitet, tekniska kunskaper och rörelser skulle göra oss till en suverän duo, säger Villa.

Samtidigt är David Villa medveten om sin höga prislapp och är inte säker på att det blir någon flytt.
- Var ska jag flytta? Valencia har satt en prislapp på 60 miljoner euro (cirka 665 miljoner kronor) för mig. Jag vet inte om det finns något lag som är villiga att betala så mycket för mig.

Tänk er David Villa och Zlatan på topp i Inter, enligt mig en klockren duo. Trots det tror jag dom större klubbarna kommer ta hand om Villa. Kan tänka mig att Chelsea köper han.

EDIT: Visste inte vart jag skulle posta tråden, då det handlar om Zlatan (ITALIEN) och David Villa (SPANIEN), två olika ligor.
Senast redigerad av Androooo 2009-04-17 kl. 21:22.
2009-04-18, 00:06
Medlem
mentalfives avatar
Skulle vara en grym duo, helt klart! Villa som CF och Zlatan som SS. Farligt värre!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in