2009-03-15, 23:19
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Tröga jävla bönder.

Han vill, märk vill, vara i den klassen.

Han kanske t.o.m. hade nöjt sig med simpel guldbollevinnarklass men inser själv att han nu inte kan vinna den nästa gång heller eftersom hans sjaskiga lagkamrater inte räcker till i CL, och nu gjorde han ett supermål ikväll men skiter i eftersom säsongen redan är sumpad.

Hans reaktion ikväll tyder på att det är precis så han känner.
Är ni verkligen så slöa i huvudet att ni inte förstår vad jag menar?

Akta dig för att anta saker, du dumförklarar bara dig själv när du har fel. Thats the case now.
2009-03-15, 23:19
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Han borde inte syssla med sådana divalater, på planen, efter att ha gjort ett mål han borde vara nöjd med, mot sina lagkamrater och inför kameror och strålkastare.
Nu vet jag inte vad som hände eftersom jag bara slötittade på matchen. Vad gjorde han exakt?
2009-03-15, 23:20
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Akta dig för att anta saker, du dumförklarar bara dig själv när du har fel. Thats the case now.
Aha, och det vet du då med säkerhet, att jag har fel? Snacka om att dumförklara sig själv.
2009-03-15, 23:21
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Där håller jag med dig fullständigt! Vissa kan inte bara sluta snacka skit om Zlatan och hugger så fort tillfälle ges. Tror också det har att göra med hans påbrå tyvärr. Fan märkligt att man inte gläds att vi just nu har en världsklasspelare.

PS Angående kategorierna så har du säkerligen rätt. Något jag skrev på en minut och de första namnen som ploppade upp. Dock håller jag fast vid att inga har varit i närheten av att i så hög grad själva burit sina lag till enorma meriter som Zizou och Diego.

Då vi trots allt är i Serie A-tråden kan jag inte undvika att ta två Italienska exempel som åtminstone jag håller högre än Zizou. Främst eftersom dessa inte hade samma kvalitet runt omkring sig. Till att börja med, då Brille inte är närvarande, så får jag ta på mig att nämna Gigi Riva. Kanske en av tidernas vassaste huvudspelare i boxen, som spelare spenderade han hela sin professionella karriär i Cagliari. Vilket han gjorde med bravur. Inte nog med att han bar sin klubb till deras ända scudetto, han spelade även hem EM-guldet till Italien 68 och ett silver i VM 70. Den meste målgöraren genom tiderna i gli azzurri och spelade för Cagliari. Smått fantastiskt.

I övrigt kan vi nämna Gianni Rivera som jag håller otroligt högt i kurs. 501 matcher för Milan och en stor, om inte den största anledningen till deras glansdagar under den tidsperioden. En otroligt karismatisk och skicklig spelare med hjärtat på rätt ställe. Han förde Milan till fyra Coppa Italia, tre scudetto, två vinster i Cupvinnarcupen, lika många i Europacupen och tillika EM-guld 68 och silvret i VM 70. Nu hade han förvisso inga sopor kring sig, men det var en bit ifrån samma kvalitet som Zidane hade i sin omgivning.

Nåja. Det kanske inte räknas till modern tid men herrarna förtjänar alltid en hedersomnämning. Fan, håll det på en god nivå nu så vi slipper en likadan pajkastarmentalitet som i PL-tråden.
Senast redigerad av 4522 2009-03-15 kl. 23:26.
2009-03-15, 23:22
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Nu vet jag inte vad som hände eftersom jag bara slötittade på matchen. Vad gjorde han exakt?
http://www.youtube.com/watch?v=drcoxVEU5DI
2009-03-15, 23:30
Medlem
4522s avatar
Citat:
Aha, och det vet du då med säkerhet, att jag har fel? Snacka om att dumförklara sig själv.

Tror du Zlatan hade klätt av sig naken, sprungit ut till hörnflaggan och dansat samba om han gjort ett likadant mål mot United? Fan. Han firar mer eller mindre alla mål på det där sättet, oavsett vikt och motstånd. Ibland festar han till det med ett nonchalant litet hopp. Mer är det inte.
2009-03-15, 23:34
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstRamsteiner
Skitsnack att Diego hade världsspelare i hela laget i Napoli. I så fall är du inte påläst.

Bortsett från Maradona så var det en värdelös lista. Och han vann aldrig Europacupen med Napoli. Och man fick bara ha 3? utlänska spelare i laget på den tiden så det är klart att en mindre klubb har lättare att vinna ligan då.
Senast redigerad av Treehorn 2009-03-15 kl. 23:42.
2009-03-15, 23:36
Medlem
unikums avatar
Hyfsad frispark.
Men det är klart det var ju Zlatan som gjorde det så då är det väl skit?
2009-03-15, 23:38
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unikum
Hyfsad frispark.
Men det är klart det var ju Zlatan som gjorde det så då är det väl skit?
Nu var det firandet som var fel.
2009-03-15, 23:39
Bannlyst
Synd bara att han ständigt misslyckas när det gäller i viktiga, stora matcher, både i landslaget och i CL.
2009-03-15, 23:42
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Synd bara att han ständigt misslyckas när det gäller i viktiga, stora matcher, både i landslaget och i CL.
Han punkterade de regerande europeiska mästarna Grekland och nätade mot de blivande europeiska mästarna spanien. Hyffsat facit..eller?
2009-03-15, 23:42
Medlem
Masingas avatar
Citat:

Jag antar inte saker och ting, så jag behöver inte bli dumförklarad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in