2009-01-02, 13:28
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KohSamui
Intervju? Tror inte det finns en kamera när han pratar med bekanta eller landsmän om landslaget. Källan är jag, som har fått höra det av två personer, en elit fotbollsspelare och en landsman till han.
Dessutom är han inte omtyckt av spelarna i landslaget, rättare sagt nästan utfryst på träningarna.
Även utan denna info kan jag ändå avgöra att han inte bryr sig det minsta.
Det är stor tur att vi har dig, vad skulle vi ta oss till annars?
2009-01-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirate
Vad är det du försöker säga ?
Att han inte bryr sig ett smack det har vi alla förstått för länge sedan, så vad är nytt...??
Sen att han är utfryst är nog att ta i, han umgås ju med majstorovic och mellberg ganska ofta.

Saken är att man ska stå nära Ljungberg, annars räknas man som utfryst.
Senast redigerad av KohSamui 2009-01-02 kl. 14:23.
2009-01-02, 14:20
Bannlyst
Citat:
Saken är att man ska stå nära Mellberg, annars räknas man som utfryst.
Stackars Ljungeberg då, till och med utfryst av Lagerbäck pga Mellbergs enorma betydelse!
2009-01-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbee
Stackars Ljungeberg då, till och med utfryst av Lagerbäck pga Mellbergs enorma betydelse!

Oj, ja, ja mena bögen Ljungberg, men du fatta liksom.
2009-01-02, 16:11
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Intervju? Tror inte det finns en kamera när han pratar med bekanta eller landsmän om landslaget. Källan är jag, som har fått höra det av två personer, en elit fotbollsspelare och en landsman till han.
Dessutom är han inte omtyckt av spelarna i landslaget, rättare sagt nästan utfryst på träningarna.
Även utan denna info kan jag ändå avgöra att han inte bryr sig det minsta.
Tror inte Zlatan är den typ av spelare eller människa man fryser ut. Han räknades som den kanske största busen på Stenkulaskolan i Rosengård på 30 år och han har i princip alltid varit en given spelare i startelvan i alla sina klubblag. Dessutom given i landslaget sedan 5-6 år, men han gråter sig säkert till sömns om nätterna då han inte blir bjuden på videokväll hos Taco, Alexandersson & grabbarna.
2009-01-02, 16:25
Medlem
OriginalBacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Dessutom given i landslaget sedan 5-6 år, men han gråter sig säkert till sömns om nätterna då han inte blir bjuden på videokväll hos Taco, Alexandersson & grabbarna.

Haha, precis.
Seriöst, Zlatan är den typen av människa som står över sånt. Han är som Demian i Hesses bok med samma namn.
2009-01-02, 19:56
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Saken är att man ska stå nära Ljungberg, annars räknas man som utfryst.

Vad fan har det för betydelse nu när Ljungberg har slutat? Och dessutom, om han nu inte bryr sig om landslaget varför kom han tillbaka från sin bojkott?
2009-01-02, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Vad fan har det för betydelse nu när Ljungberg har slutat? Och dessutom, om han nu inte bryr sig om landslaget varför kom han tillbaka från sin bojkott?

Tror han har blivit konsulterad av sin klubb, agent eller nån annan. Dessutom tror jag inte han hade intention att bojkotta för alltid, han ville bara få lite uppståndelse och han visste att fotbollsförbundet skulle fjäska, och det levar han gott med nu.
Dessutom vill han inte bli ihågkommen som en rebell som lämnar ett landslag redan i 25 års ålder, det hade inte sett fint ut i hans meritlista.

- Zigenar Zlatan i ett nötskal
2009-01-02, 22:10
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Tror han har blivit konsulterad av sin klubb, agent eller nån annan. Dessutom tror jag inte han hade intention att bojkotta för alltid, han ville bara få lite uppståndelse och han visste att fotbollsförbundet skulle fjäska, och det levar han gott med nu.
Dessutom vill han inte bli ihågkommen som en rebell som lämnar ett landslag redan i 25 års ålder, det hade inte sett fint ut i hans meritlista.

Äsch, var inte så djävla avundsjuk. Hade du tränat mer när du var mindre så kanske du själv hade varit i hans skor idag. Ingen idé att skylle på Zlatan pga av det. Lägg istället skulden på judarna eller sossarna som resten av oss...

Jag tror själv inte att han tänkte så långt med den där bojkotten. Det var nog mer hans balkanmentalitet á la: Va fan do muckar inte me mej!!! som tog överhanden när han tog det förhastade beslutet. Han verkar ha eller snarare haft stora problem med auktoritet tidigare. Men man ska inte vara för hård mot honom dock, han verkar ju verkligen ha skärpt till sig de senaste åren och jag själv är då grymt glad att han spelar för Sverige igen.
2009-01-02, 22:13
Medlem
Masingas avatar
Citat:

Sluta förödmjuka dig själv med dina värdelösa inlägg. Off u go.
2009-01-18, 16:18
Medlem
Hahaha vilken loser !

Tips, det är ingen ide att ställa kärringar i muren som är rädda för att nicka undan en boll utan att använda händerna

http://www.fotbollsexpressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1436319/zlatans-mardrom-boxade-in-baklangesmal
2009-01-18, 16:41
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Tips, det är ingen ide att ställa kärringar i muren som är rädda för att nicka undan en boll utan att använda händerna

http://www.fotbollsexpressen.se/Internationell%2Bfotboll/1.1436319/zlatans-mardrom-boxade-in-baklangesmal

Det är så patetiskt att se sådana artiklar när självaste tidningen ibland hyllar "Zlatans Inter". För de idiot-tidningar finns inget mitt emellan verkar det som.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in