2008-06-08, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Vad säger ni om dessa uppgifter då?

"Helena Seger har aldrig stuckit under stol med att hon opererat sina bröst och läppar. Även här hakade Zlatan på. Någon gång under 2005 försvann plötsligt den karaktäristiska tandgluggen som berett Malmö skoltandvård sådan huvudbry. Borta var också två leverfläckar på vänster kind.

I dag viskar elaka tungor att det är hustrun som styr allt utom Zlatans steg på fotbollsplanen. Den officiella versionen av hur paret skaffade sig sin röda villa på Malmös gräddhylla, med utsikt över Öresund, lyder att Zlatan en dag knackade på och erbjöd ägarna 30 miljoner. Andra hävdar dock att det i själva verket var Helena Seger som målmedvetet malde sönder ägarnas motstånd med ideliga telefonsamtal."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3244&a=777117

Vad tror ni? Är det Helena som styr Zlatans liv?

Hur mycket det än stämmer det där om husköpet så kommer jag aldrig tro på det. Jag kommer alltid ha tron om att han bara stegade fram och erbjöd dom 30 miljoner.
2008-06-08, 17:32
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Vad säger ni om dessa uppgifter då?

"Helena Seger har aldrig stuckit under stol med att hon opererat sina bröst och läppar. Även här hakade Zlatan på. Någon gång under 2005 försvann plötsligt den karaktäristiska tandgluggen som berett Malmö skoltandvård sådan huvudbry. Borta var också två leverfläckar på vänster kind.

I dag viskar elaka tungor att det är hustrun som styr allt utom Zlatans steg på fotbollsplanen. Den officiella versionen av hur paret skaffade sig sin röda villa på Malmös gräddhylla, med utsikt över Öresund, lyder att Zlatan en dag knackade på och erbjöd ägarna 30 miljoner. Andra hävdar dock att det i själva verket var Helena Seger som målmedvetet malde sönder ägarnas motstånd med ideliga telefonsamtal."

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=3244&a=777117

Vad tror ni? Är det Helena som styr Zlatans liv?

Förmodligen.
2008-06-08, 18:21
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Förmodligen.

Sa han inte i Cirkus Zlatan att Helena styr ganska mycket.
2008-06-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Han är väl den fotbollsspelare som skulle tjäna minst på det. Han rör sig ju knappt, lever ju på talangen.

Vilka tecken menar du?
Tänkte främst på utvecklingen på lår- och ryggmuskulatur och vaskulariteten, han har kroppspulsådern synlig genom hela benet , lår och vad. Det är sånt som nästan bara elitkroppsbyggare får fram. Och kom inte med snacket om Capello & hård träning, jämför t.ex. med Henke och alla hans fotbollsår och fortfarande har han ett par smala stickor till ben....

Edit, Dessutom är det något som säger mig att Zlatan INTE skulle tveka att ta till fusk för att lyckas....
2008-06-08, 18:39
Medlem
Även om Zlatan "aldrig gör mål" så har han varit given forward i europeiska toppklubbar som Ajax, Juventus och Inter. Så nått vettigt på plan borde han väl göra för att få spela?
2008-06-08, 18:40
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Tänkte främst på utvecklingen på lår- och ryggmuskulatur och vaskulariteten, han har kroppspulsådern synlig genom hela benet , lår och vad. Det är sånt som nästan bara elitkroppsbyggare får fram. Och kom inte med snacket om Capello & hård träning, jämför t.ex. med Henke och alla hans fotbollsår och fortfarande har han ett par smala stickor till ben....

Edit, Dessutom är det något som säger mig att Zlatan INTE skulle tveka att ta till fusk för att lyckas....

Han har som sagt haft den fysiken i flera år, och du är knappast den första som kommit med detta scoop, han lär ju testas regelbundet.
2008-06-08, 18:47
Medlem
Citat:
han har kroppspulsådern synlig genom hela benet
Det har ju Christiano Ronaldo också. Är han dopad?
2008-06-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Han har som sagt haft den fysiken i flera år, och du är knappast den första som kommit med detta scoop, han lär ju testas regelbundet.

Jag hoppas att han testats men jag är inte säker på det.
2008-06-08, 19:10
Medlem
Citat:
Det har ju Christiano Ronaldo också. Är han dopad?
Vet ej. Men han har inte samma muskelutveckling som Zlatan, titta noga så ser du.
Men fyfan vilken antiklimax för media, Lagersäck och alla andra Zlatan-dyrkare det skulle vara omhan torskade för doping, det är nästan så man skulle betala bara för att se reaktionerna. Men låt mig gissa, först förnekelse: "Nej nåt är fel, någon ond ande har mixtrat med proverna bla bla bla"
Senast redigerad av Nattvandraren 2008-06-08 kl. 19:14.
2008-06-08, 19:18
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

De som tävlar på så hög nivå som Zlatan, de testas väl för doping regelbundet?
2008-06-08, 19:56
Medlem
funerals avatar
Citat:
Vet ej. Men han har inte samma muskelutveckling som Zlatan, titta noga så ser du.
Men fyfan vilken antiklimax för media, Lagersäck och alla andra Zlatan-dyrkare det skulle vara omhan torskade för doping, det är nästan så man skulle betala bara för att se reaktionerna. Men låt mig gissa, först förnekelse: "Nej nåt är fel, någon ond ande har mixtrat med proverna bla bla bla"
Ja då skulle du må fint va? Avundsjuka jävel.......
2008-06-08, 19:57
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Dom flesta skulle nog resonera som mig typ: Trisst att förlora vår bästa spelare i modern tid.

Det skulle inte frånta framgångarna så jevla mycket.. Klart att doping gör skillnad, men på en fotbollsplan går man inte från "ok" till en av dom bästa i världen genom doping.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in