2015-02-22, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W-I-G-2
Jag har känt LA i över 10 år, och det var han som orsakade så att Johan Asplund dog, enligt LA så var det inte alls hans plan, och jag tror honom. Skulle gärna maila bilder på LA och hans sambo CT, men tyvärr vet man inte vem man kan lita på här. Den jag litade mest på här förut, var den man minst kunde lita på... Johans grav kommer att grävas fram när våren är här. Då blir det jobbigt för Lambertz, Kwast och Penttinen!

Jag visste väl det. Heja heja WIG!
Trist som fanken att du blev sviken av 'någon' här. Förjävligt rent ut sagt.
Mig kan du lita på, men jag kan inte göra något och inte tillföra något. Så det spelar kanske ingen roll.
Jag kommer såklart att följa detta, och se fram emot våren (med fasa )
Heja dig WIG. Var rädd om dig och var försiktig. Tänker på hoten. Inte så svårt att veta vilka
Citera
2015-02-23, 02:58
Medlem
En länk med en bild på LA's sambo CT..

http://webb2.nynashamn.se/gymnas/vard/v_1.html
Citera
2015-02-23, 08:00
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Jag har känt LA i över 10 år, och det var han som orsakade så att Johan Asplund dog, enligt LA så var det inte alls hans plan, och jag tror honom. Skulle gärna maila bilder på LA och hans sambo CT, men tyvärr vet man inte vem man kan lita på här. Den jag litade mest på här förut, var den man minst kunde lita på... Johans grav kommer att grävas fram när våren är här. Då blir det jobbigt för Lambertz, Kwast och Penttinen!

Men herregud, är du här igen? Du tycker inte att de lögner och felaktigheter vi belagt dig med är en smula pinsamma för dig? Sluta strö salt i såren på ACA och BA.
Citera
2015-02-23, 08:00
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guvario
Jag visste väl det. Heja heja WIG!
Trist som fanken att du blev sviken av 'någon' här. Förjävligt rent ut sagt.
Mig kan du lita på, men jag kan inte göra något och inte tillföra något. Så det spelar kanske ingen roll.
Jag kommer såklart att följa detta, och se fram emot våren (med fasa )
Heja dig WIG. Var rädd om dig och var försiktig. Tänker på hoten. Inte så svårt att veta vilka

Seriöst, du kan ju inte tro på detta? Har du inte läst vad som skrivits om WIG?
Citera
2015-02-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slåttermaskin
Men herregud, är du här igen? Du tycker inte att de lögner och felaktigheter vi belagt dig med är en smula pinsamma för dig? Sluta strö salt i såren på ACA och BA.

"You can't handle the truth"
Citera
2015-02-24, 03:46
Medlem
Slåttermaskins avatar
Citat:
"You can't handle the truth"

WIG, när du börjar förevisa oss fakta och ditt hittillsvarande närmast mytomanliknande trams förändras har nog ingen av oss några problem med sanningen. Vad du däremot uppenbarligen har problem med är just sanningen. Tycker du annorlunda? Börja då med att förklara alla de felaktigheter och lögner vi hittills belagt dig med.

Förövrigt: Varför skapar du ett andra konto? Är det för att lögnerna inte ska kopplas så enkelt till dig?
Senast redigerad av Slåttermaskin 2015-02-24 kl. 03:49.
Citera
2015-02-25, 01:31
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:

Du påstår att du har känt LA i över tio år. Kände/kände du också till TW? (Modern A-C:s dåvarande pojkvän) Enligt uppgifter ska TW - liksom LA - också ha haft en ljus (vit?) Volvo Amazon vid tiden runt Johans försvinnande. Han ska också, enligt uppgift, ha flyttat från Sundsvall ganska omgående efter det att Johan försvunnit. Vet du om detta stämmer?
Citera
2015-02-25, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slåttermaskin
WIG, när du börjar förevisa oss fakta och ditt hittillsvarande närmast mytomanliknande trams förändras har nog ingen av oss några problem med sanningen. Vad du däremot uppenbarligen har problem med är just sanningen. Tycker du annorlunda? Börja då med att förklara alla de felaktigheter och lögner vi hittills belagt dig med.

Förövrigt: Varför skapar du ett andra konto? Är det för att lögnerna inte ska kopplas så enkelt till dig?

Återställning från papperskorgen var det, inte systemåterställningen. Datorer är inte min grej!
Citera
2015-02-25, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Du påstår att du har känt LA i över tio år. Kände/kände du också till TW? (Modern A-C:s dåvarande pojkvän) Enligt uppgifter ska TW - liksom LA - också ha haft en ljus (vit?) Volvo Amazon vid tiden runt Johans försvinnande. Han ska också, enligt uppgift, ha flyttat från Sundsvall ganska omgående efter det att Johan försvunnit. Vet du om detta stämmer?

Vet inte så mycket om TW, men jag vet att han hade psykiska problem, och faktiskt legat inne på psyk samtidigt som TQ. De hade samma sal och pratade en del.
Citera
2015-02-25, 02:20
Medlem
Angående PW, så har han som Prinzezzan sagt barn som är D och G, men även en liten pojke som är J.
Citera
2015-02-25, 02:36
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Angående PW, så har han som Prinzezzan sagt barn som är D och G, men även en liten pojke som är J.

Enligt Skatteförvaltningen ska PW endast ha två barn, D och G. Kan J vara ett "bonusbarn" till en flickvän?
Citera
2015-02-25, 02:37
Medlem
Hade i dagarna kontakt med BA, och när han kommer hem i från Falun nästa vecka ska vi ses. Beträffande sökandet, så startar vi till våren. Vi har också markradar då. Vet att många tror att jag är mytoman, men jag skulle aldrig ljuga om en sådan här känslig sak! Jag har själv förlorat ett barn, fast i sjukdom. Och BA har ingen grav, så det är värre för honom. När jag var militär deltog jag en vinter i sökandet efter en försvunnen pojke i Arjeplog, vi hittade honom ihjälfrusen under en gran. Det var hemskt, men föräldrarna fick ändå ett avslut till skillnad mot BA och ACA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in