Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Kom på en sak, tar inte sub längre pga blivit allergisk mot det men innan dess så varje gång jag intog sub så fick jag alltid ångest o blev lite nervös utav det och var tvungen att ta till benso till, alla andra opiater/opioder får jag inte ångest utav alls, är det vanligt att få ångest utav sub på något sätt?
Samma här, ångest, dödsångest, skakningar, brutala kallsvettningar, mår allmänt kasst bara.
Märkligt
Tar inga opiater osv i övrigt