2009-10-18, 18:34
Medlem
Kristofer.s avatar
Räcker det med 0,5mg för en normaldos om man är nybörjare?
Citera
2009-10-18, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.

Ja.
Citera
2009-10-18, 18:44
Medlem
Xalterads avatar
Citat:

Mellan 0.25-1mg brukar det ligga, så 0.5mg blir säkert bra. Skulle dock börja med ca0.25 och vänta en timme, om det inte duger kör du en lika dan till. Alltid ta det försiktigt om man är ny.
Citera
2009-10-18, 22:56
Medlem
Kristofer.s avatar
riktig fail, blev fel med linorna så jag fick i mig 2mg, yr och har sputt.. mår ju inte så jäkla bra alltså..

är det lugnt att somna nu? pallar knappt hålla upp ögonen
Citera
2009-10-18, 23:30
Medlem
Kristofer.s avatar
anyone?
Citera
2009-10-18, 23:38
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
anyone?

Ja, gå och lägg dig och köp Postafen till nästa gång.
Citera
2009-10-18, 23:45
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Ja, gå och lägg dig och köp Postafen till nästa gång.
Om det blir någon nästa gång då =)
Citat:
riktig fail, blev fel med linorna så jag fick i mig 2mg, yr och har sputt.. mår ju inte så jäkla bra alltså..

Blir det någon nästa gång? =) Eller tror du att du fått nog efter felberäkningen? För det var något sådant som hände antar jag?

Fick du uppleva något som helst bra eller blev det bara skit? Nyfiken...

Lider iaf med dig... har varit där själv några ggr, när man tagit för mycket, och det är fan inte kul. Kräktes i ett dygn en gång, för att jag blev för ivrig i en abstinens.
Citera
2009-10-18, 23:56
Medlem
Ozneks avatar
Citat:

Håll dig vaken istället så du kan njuta av ruset. Jag saknar tiden då jag kunde ligga och spy av opiaterna, rätt så skönt faktiskt. 2mg är ingen fara.

Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina

Haha, du kan ju skrämma upp honom rejält med den där meningen, även fast jag vet att du syftade på att han kanske inte vill testa igen.
Citera
2009-10-19, 13:25
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina

Blir det någon nästa gång? =) Eller tror du att du fått nog efter felberäkningen? För det var något sådant som hände antar jag?

Fick du uppleva något som helst bra eller blev det bara skit? Nyfiken...

Lider iaf med dig... har varit där själv några ggr, när man tagit för mycket, och det är fan inte kul. Kräktes i ett dygn en gång, för att jag blev för ivrig i en abstinens.

Ja, självklart blir det det.. har alldeles för dålig självdisciplin för att låta något sånt bara ligga här hemma :P får nog vänta några dagar tills jag har pissat dock.
Mm vet inte hur eller varför, men jag fick räkna ut det själv sen att vi hade fått i oss way to much.
Lite tråkigt, i början kände jag typ inget.. sen 2 timmar senare spydde jag som en gris.. inget positivt alls utav det ruset tyvär, hade höga förhoppningar.. men får väll pröva vääldigt mycket mindre nästa gång, och köpa på mig några postafen lr vad dom heter

Låg vaken hela natten och klia mig i ansiktet och kroppen hela tiden, sen pilla på snorren också.. låg o mummlade o klia.. var jävligt skönt tjejen lär ju undrar vafan jag höll på med
Senast redigerad av Kristofer. 2009-10-19 kl. 13:30.
Citera
2009-10-19, 13:28
Medlem
Kristofer.s avatar
Är jag ren på Fredag?
Citera
2009-10-19, 14:27
Medlem
luffans avatar
Citat:
Låg vaken hela natten och klia mig i ansiktet och kroppen hela tiden, sen pilla på snorren också.. låg o mummlade o klia.. var jävligt skönt

Haha det är ju det bästa med hela kvällen tycker jag.. När man ligger där hela natten i någon sorts dvala, mellan att vara vaken och drömma.
Och ja, på fredag borde du vara ren.
Citera
2009-10-19, 15:45
Medlem
NotBobHarriss avatar
Citat:
Är jag ren på Fredag?
Om du tog två mg så är du ren på fredag, förutsatt att du har en normal ämnesomsättning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in