Citat:
Ursprungligen postat av HondO
Det kan bara inte vara sant..

. Du menar 2 eller 4mg. Inte 0.2 och 0.4... Det är som att någon har druckit en lättöl varje dag i sex år, och sen klyva sitt hår om man ska "lägga av". Varför sån liten dos? Är du hyperkänslig eller en superfegis? Eller vad?
Tog en gång en karta 1mg (lila) xanor, knaprade alla utom 4 som jag krossade & löste i 40 ml vodka och sköt, drack sedan en halvliter brännvin och åkte ut och gjorde bus...
*edit måste ha menat en ask, 15-16 lila ner i magen, & resten in i hjärtat*
Vräkte i mig tjack(som alla andra Luleå/Bodensare gjorde vid den tiden) i kopiösa mängder, väldigt dåligt renat och upplöst & alltid ofiltrerat, det är inget annat än ett mirakel att man finns kvar än idag...
Kanske är det också vara så att det behövs en motpol till alla "Svenssons" som sköter sig?
Så nej, jag är vare sig hyperkänslig eller superfegis, jag beskrev situationen lite dåligt bara...
Till ämnet: Jag "överlever" på 0.4mg 3 gg/dag om det krisar, har inte behövt pröva det någon längre tid ännu, men jag skulle knappast vara rolig att ha och göra med
Annars brukar jag hålla mig kring en 8mg om dagen, är tyvärr ekonomin som styr, då man bosatt sig så jävla stolligt!