Citat:
Ursprungligen postat av
Nemmirc
Jag hade lätt fått rus av 4 mg efter 2 månades uppehåll.. Jag är visserligen inte missbrukare/beroende av någon opiat/opioid och tycker Sub är sjukt starkt. En 8a räcker i flera dagar ^^
Men då utgår jag från att du snortar det, eller? Jag ko,,er ju smälta min under tungan, då har jag förstått det som att man får mycket sämre ruseffekt.