2017-09-10, 15:18
  #14365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adiccta
Text

Tack!

Anledningen till att jag var utan så länge var inte planerat, men nu har jag bestämt mig för att trappa ner iaf. Ska ta break nu till nästa helg och försöka fortsätta att bara ta på helgerna, så när jag sedan ska sluta så hoppas jag kroppen tar det lite bättre. Återigen tack för din hjälp och information.
Citera
2017-09-11, 14:30
  #14366
Medlem
Experimentet är för övrigt satt i rullning. 1.5mg igår kväll och nästa dos kommer att tas på söndag.
Citera
2017-09-14, 22:51
  #14367
Medlem
svinsurs avatar
Tagit ca 1mg ikväll. 0.5 kl 18 och boostade samma igen nyss.

Är det lugnt att dricka alkohol imorgon kväll? Inte supa mig redlös utan ett pat glas rött?

Mvh
Citera
2017-09-15, 10:43
  #14368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svinsur
Tagit ca 1mg ikväll. 0.5 kl 18 och boostade samma igen nyss.

Är det lugnt att dricka alkohol imorgon kväll? Inte supa mig redlös utan ett pat glas rött?

Mvh


Hejsan. Det är absolut ingen fara att dricka lite dagen efter, speciellt inte om du bara hade tänkt att dricka ett par glas.

Mvh
Citera
2017-09-19, 00:17
  #14369
Medlem
Sub är förjävla najs substans. Typ den ända drog jag mår bra av nu för tiden.
Citera
2017-09-20, 23:03
  #14370
Medlem
Det är riktigt svårt att ha uppehåll på sub när man har en b8 i skåpet. Skulle egentlig sova men låg bara att tänkte på suben i skåpet. Sluta med att jag gick upp och tog en näsa.
Citera
2017-09-22, 18:08
  #14371
Medlem
Hessians avatar
Efter att ha tänt av från ett tre år långt missbruk, hur pass länge behöver jag vänta med att ta en lina för att undvika att den fysiska abstinensen/avtändningen drar igång igen?
Har sökt men hittar tyvärr inget.
Citera
2017-09-24, 00:15
  #14372
Medlem
creepyones avatar
måste säga att jag är grymt besviken vet inte om jag har pundat sönder alla mina synapser i hjärnan eller vad det är. Eller om det bara är subben som för mig har förändrats. Tycker inte alls att det ger samma gammla sköna opiatrus längre och är det bara för mig som ruset kommer och går i vågor så att säga. Ena stunden kan man sitta och känna sig hyggligt soft och ok men inget blodigt lixom till att nästa sec få värsta nodd "attacken" eller vad man ska kalla det samt att det även går att "styra" subb ruset är man uppe och gör saker så känner man sig hyffsat normal fram tills det att man sätter sig ner och slappnar av då kommer nodden tillbaks lixom.

Vet att det är ett big no no men jag brukar vilja blanda mina sub rus med lite alkohol har inge strark pratar vi hella utan ikväll köpte jag mig 4 st 0.5L 3.5% öl på ican och haru suttit och smuttat på hela kvällen fyllde nyss på en 1 mg men känner mig ändå inte riktigt "där" än kom över 5 st i förgår och har nyss percis redan förbrukat min 3:e kommer inte ihåg hur det va med toleransen på sub går den upp så förbannat fort för idag har jag fått i mig en hel 8:a utspritt under dan fram tills sista av den 3:e tabletten åkte ner nu och känner mig inte så opad som jag skulle vilja.


Det va dom "äkte" franska båtarna i blister så har inte åkte på nån blåsning eller så är det väl bara mig det blitt fel på under åren eller så förvänta jag mig för mycket lol

anyway ha en fortsatt trevlig lördag flashback..

Over N Out
Citera
2017-09-24, 01:54
  #14373
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
måste säga att jag är grymt besviken vet inte om jag har pundat sönder alla mina synapser i hjärnan eller vad det är. Eller om det bara är subben som för mig har förändrats. Tycker inte alls att det ger samma gammla sköna opiatrus längre och är det bara för mig som ruset kommer och går i vågor så att säga. Ena stunden kan man sitta och känna sig hyggligt soft och ok men inget blodigt lixom till att nästa sec få värsta nodd "attacken" eller vad man ska kalla det samt att det även går att "styra" subb ruset är man uppe och gör saker så känner man sig hyffsat normal fram tills det att man sätter sig ner och slappnar av då kommer nodden tillbaks lixom.

Vet att det är ett big no no men jag brukar vilja blanda mina sub rus med lite alkohol har inge strark pratar vi hella utan ikväll köpte jag mig 4 st 0.5L 3.5% öl på ican och haru suttit och smuttat på hela kvällen fyllde nyss på en 1 mg men känner mig ändå inte riktigt "där" än kom över 5 st i förgår och har nyss percis redan förbrukat min 3:e kommer inte ihåg hur det va med toleransen på sub går den upp så förbannat fort för idag har jag fått i mig en hel 8:a utspritt under dan fram tills sista av den 3:e tabletten åkte ner nu och känner mig inte så opad som jag skulle vilja.


Det va dom "äkte" franska båtarna i blister så har inte åkte på nån blåsning eller så är det väl bara mig det blitt fel på under åren eller så förvänta jag mig för mycket lol

anyway ha en fortsatt trevlig lördag flashback..

Over N Out


Det är väl så ett opiatrus ska vara? Iaf enligt mig. Slappnar man av så noddar man, är man aktiv och donar på så får man energi av Guds nåde. Den perfekta drogen.
Citera
2017-09-29, 16:01
  #14374
Medlem
FiffelMonas avatar
Har äntligen fått komma in i laro, börjar med subuxone på måndag. Tror ni att jag kommer få något rus? Jag har inte kört opiater på två månader. Jag är lite smårädd för att få ett opiatrus och bli påmind om hur skönt det är nämligen... kommer få 4mg på måndag och sen höja var fjärde dag
Citera
2017-09-29, 16:59
  #14375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Har äntligen fått komma in i laro, börjar med subuxone på måndag. Tror ni att jag kommer få något rus? Jag har inte kört opiater på två månader. Jag är lite smårädd för att få ett opiatrus och bli påmind om hur skönt det är nämligen... kommer få 4mg på måndag och sen höja var fjärde dag

Jag hade lätt fått rus av 4 mg efter 2 månades uppehåll.. Jag är visserligen inte missbrukare/beroende av någon opiat/opioid och tycker Sub är sjukt starkt. En 8a räcker i flera dagar ^^
Citera
2017-09-29, 17:03
  #14376
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Jag hade lätt fått rus av 4 mg efter 2 månades uppehåll.. Jag är visserligen inte missbrukare/beroende av någon opiat/opioid och tycker Sub är sjukt starkt. En 8a räcker i flera dagar ^^
Men då utgår jag från att du snortar det, eller? Jag ko,,er ju smälta min under tungan, då har jag förstått det som att man får mycket sämre ruseffekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in