Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Har blivit mer och mer nyfiken på sub på senaste tiden. Har aldrig varit riktigt sugen då det är rejält dyrt där jag bor. Priser på 500kr+ för en b8a är verkligen standard. Men nu är drogsuget stort och har svårt att få tag på något annat.
Har 50+ erfarenheter utav opiater och opioider, tramadoldoser på 400mg, kodein 250mg och ca 1.5dl cocilliana är vad jag brukar ta om jag ska få ett fint rus.
Hur mycket sub tror ni jag borde dra i mig för att vara inom dom ramarna? 0.3mg? 1mg?
Är lite rädd för att spy okontrollerbart bara, har aldrig haft problem med tramadol. Tror ni jag kan ta sub i mitt rum (bor med föräldrar) utan att börja spy eller verka drogad vid kortare samtal?
Hej, och... hallå. Jag skådar dina doser och spår i min kula att en Postafen (mot yrseln) en timme innan intag av Subutex och sedan en dos om 2mg skulle sitta förbannat fint. Lite i överkant månne, men ändå inte. Men då kan du inte räkna med att se nykter ut när du pratar med föräldrarna. Du kan dock räkna med att sitta gjuten i soffan och nicka till till Glamour på TV.
Ta ytterligare en Postafen när du tar Subutexet, för säkerhets skull. Vet inte om detta gör nån skillnad, men jag brukade göra så.
PS. Ligg inte på rygg. Om du mot all förmodan skulle spy (Postafen motverkar som sagt yrseln) skulle det kunna leda till komplikationer och då skulle jag få dåligt samvete i några dar. DS.