Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Jaha sorry läste fel, är det extrakt då eller sitter du och tuggar blad ?
Tycker lika dant, sen ger det ju ingen/knappt någon eufori heller.
Köper pulver, alltså pulvriserade blad, ser ungefär ut som krypton gjorde. Sen blir det toss & wash men funkar fint, befinner mig i ett land där kratom inte är klassat så gott om det här och bra kvalité.
Får lite eufori på sub men beror nog på att jag har låg tolerans till opiater överlag. Euforin är bättre på kratom för mig. Synd att sub ger sådana utdragna bieffekter dagen efter samt blockar annat ett par dar, skulle gärna bruka det då och då för det är så billigt. Betalade drygt 80kr för en 8mg. Blir att inhandla något annat till nästa gång istället.