2013-05-13, 11:51
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
O-desmetyltramadol är den enda opioiden som inte blockeras helt av buprenorfin, den blockeras bara delvis.

Ketobemidon blir inte heller helt blockerad, om jag inte missminner mig.
Citera
2013-05-13, 17:10
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
OT: Kan man bli bra påverkad av 2mg sub som man blev i början om jag tagit ett uppehåll på snart 3 månader? behövde 4mg då.

Mvh

Prova och se!!
Citera
2013-05-13, 20:21
Medlem
Phibers avatar
Citat:
O-desmetyltramadol är den enda opioiden som inte blockeras helt av buprenorfin, den blockeras bara delvis.

O-desmetyltramadol har inget med det att göra då det inte är Krypton jag tar utan riktig kratom. Googla så finns det en del info på att kratom inte verkas blockas till samma grad som andra opioider.
Citera
2013-05-13, 20:22
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Du blir nog lite seg, men det bör vara lugnt för dig.

Blev jävligt seg idag hehe. Fattar inte hur man skulle kunna stå ut att ta sub i rus syfte om man ska vara så trött dagen efter, inte värt det.
Citera
2013-05-13, 22:22
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
O-desmetyltramadol har inget med det att göra då det inte är Krypton jag tar utan riktig kratom. Googla så finns det en del info på att kratom inte verkas blockas till samma grad som andra opioider.
Jaha sorry läste fel, är det extrakt då eller sitter du och tuggar blad ?
Citat:
Blev jävligt seg idag hehe. Fattar inte hur man skulle kunna stå ut att ta sub i rus syfte om man ska vara så trött dagen efter, inte värt det.
Tycker lika dant, sen ger det ju ingen/knappt någon eufori heller.
Senast redigerad av Danne796 2013-05-13 kl. 22:25.
Citera
2013-05-14, 01:07
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:

Håller med om att det inte ger eufori, men för att jämna ut det så är det billigt, sen ger det en väldigt skön känsla i kroppen. Sen är det inte alla som får Kodein eller Tram utskrivet...
Citera
2013-05-14, 06:48
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Håller med om att det inte ger eufori, men för att jämna ut det så är det billigt, sen ger det en väldigt skön känsla i kroppen. Sen är det inte alla som får Kodein eller Tram utskrivet...
men har du smärta då ? det jämnar ju ut sig att jag får opioider på recept pga smärtan
Citera
2013-05-14, 20:38
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Köper pulver, alltså pulvriserade blad, ser ungefär ut som krypton gjorde. Sen blir det toss & wash men funkar fint, befinner mig i ett land där kratom inte är klassat så gott om det här och bra kvalité.

Får lite eufori på sub men beror nog på att jag har låg tolerans till opiater överlag. Euforin är bättre på kratom för mig. Synd att sub ger sådana utdragna bieffekter dagen efter samt blockar annat ett par dar, skulle gärna bruka det då och då för det är så billigt. Betalade drygt 80kr för en 8mg. Blir att inhandla något annat till nästa gång istället.
Citera
2013-05-15, 08:28
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Köper pulver, alltså pulvriserade blad, ser ungefär ut som krypton gjorde. Sen blir det toss & wash men funkar fint, befinner mig i ett land där kratom inte är klassat så gott om det här och bra kvalité.

Får lite eufori på sub men beror nog på att jag har låg tolerans till opiater överlag. Euforin är bättre på kratom för mig. Synd att sub ger sådana utdragna bieffekter dagen efter samt blockar annat ett par dar, skulle gärna bruka det då och då för det är så billigt. Betalade drygt 80kr för en 8mg. Blir att inhandla något annat till nästa gång istället.
så vad är kratom för slags drog ? står ingenstans vad den tillhör för grupp.
Citera
2013-05-15, 12:19
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Finns ingen logisk förklaring varför det skulle vara bättre med 2mgare än 8mgare
Jo, det finns det, idiot. Div. bindningsämnen som kan vara rusblockerande exempelvis som är en stor faktor.
Citera
2013-05-15, 12:22
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Jo, det finns det, idiot. Div. bindningsämnen som kan vara rusblockerande exempelvis som är en stor faktor.

Läs ditt egna inlägg högt för dig själv haha

Citera
2013-05-15, 17:09
Medlem
sandra92s avatar
Vad boostar detta?
Hur skulle de t.ex vara med Lyrica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto