2013-05-13, 11:51
  #9565
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
O-desmetyltramadol är den enda opioiden som inte blockeras helt av buprenorfin, den blockeras bara delvis.

Ketobemidon blir inte heller helt blockerad, om jag inte missminner mig.
Citera
2013-05-13, 17:10
  #9566
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
OT: Kan man bli bra påverkad av 2mg sub som man blev i början om jag tagit ett uppehåll på snart 3 månader? behövde 4mg då.

Mvh

Prova och se!!
Citera
2013-05-13, 20:21
  #9567
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
O-desmetyltramadol är den enda opioiden som inte blockeras helt av buprenorfin, den blockeras bara delvis.

O-desmetyltramadol har inget med det att göra då det inte är Krypton jag tar utan riktig kratom. Googla så finns det en del info på att kratom inte verkas blockas till samma grad som andra opioider.
Citera
2013-05-13, 20:22
  #9568
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Du blir nog lite seg, men det bör vara lugnt för dig.

Blev jävligt seg idag hehe. Fattar inte hur man skulle kunna stå ut att ta sub i rus syfte om man ska vara så trött dagen efter, inte värt det.
Citera
2013-05-13, 22:22
  #9569
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
O-desmetyltramadol har inget med det att göra då det inte är Krypton jag tar utan riktig kratom. Googla så finns det en del info på att kratom inte verkas blockas till samma grad som andra opioider.
Jaha sorry läste fel, är det extrakt då eller sitter du och tuggar blad ?
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Blev jävligt seg idag hehe. Fattar inte hur man skulle kunna stå ut att ta sub i rus syfte om man ska vara så trött dagen efter, inte värt det.
Tycker lika dant, sen ger det ju ingen/knappt någon eufori heller.
__________________
Senast redigerad av Danne796 2013-05-13 kl. 22:25.
Citera
2013-05-14, 01:07
  #9570
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Jaha sorry läste fel, är det extrakt då eller sitter du och tuggar blad ?

Tycker lika dant, sen ger det ju ingen/knappt någon eufori heller.

Håller med om att det inte ger eufori, men för att jämna ut det så är det billigt, sen ger det en väldigt skön känsla i kroppen. Sen är det inte alla som får Kodein eller Tram utskrivet...
Citera
2013-05-14, 06:48
  #9571
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Håller med om att det inte ger eufori, men för att jämna ut det så är det billigt, sen ger det en väldigt skön känsla i kroppen. Sen är det inte alla som får Kodein eller Tram utskrivet...
men har du smärta då ? det jämnar ju ut sig att jag får opioider på recept pga smärtan
Citera
2013-05-14, 20:38
  #9572
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Jaha sorry läste fel, är det extrakt då eller sitter du och tuggar blad ?

Tycker lika dant, sen ger det ju ingen/knappt någon eufori heller.

Köper pulver, alltså pulvriserade blad, ser ungefär ut som krypton gjorde. Sen blir det toss & wash men funkar fint, befinner mig i ett land där kratom inte är klassat så gott om det här och bra kvalité.

Får lite eufori på sub men beror nog på att jag har låg tolerans till opiater överlag. Euforin är bättre på kratom för mig. Synd att sub ger sådana utdragna bieffekter dagen efter samt blockar annat ett par dar, skulle gärna bruka det då och då för det är så billigt. Betalade drygt 80kr för en 8mg. Blir att inhandla något annat till nästa gång istället.
Citera
2013-05-15, 08:28
  #9573
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Köper pulver, alltså pulvriserade blad, ser ungefär ut som krypton gjorde. Sen blir det toss & wash men funkar fint, befinner mig i ett land där kratom inte är klassat så gott om det här och bra kvalité.

Får lite eufori på sub men beror nog på att jag har låg tolerans till opiater överlag. Euforin är bättre på kratom för mig. Synd att sub ger sådana utdragna bieffekter dagen efter samt blockar annat ett par dar, skulle gärna bruka det då och då för det är så billigt. Betalade drygt 80kr för en 8mg. Blir att inhandla något annat till nästa gång istället.
så vad är kratom för slags drog ? står ingenstans vad den tillhör för grupp.
Citera
2013-05-15, 12:19
  #9574
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danne796
Finns ingen logisk förklaring varför det skulle vara bättre med 2mgare än 8mgare
Jo, det finns det, idiot. Div. bindningsämnen som kan vara rusblockerande exempelvis som är en stor faktor.
Citera
2013-05-15, 12:22
  #9575
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Jo, det finns det, idiot. Div. bindningsämnen som kan vara rusblockerande exempelvis som är en stor faktor.

Läs ditt egna inlägg högt för dig själv haha

Citera
2013-05-15, 17:09
  #9576
Medlem
sandra92s avatar
Vad boostar detta?
Hur skulle de t.ex vara med Lyrica?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in