Citat:
Är ingen expert direkt så jag går mest på egen erfarenhet nu när jag svarar på frågor.
Ursprungligen postat av 200kg
Här kommer en jäkla massa frågor som ni gärna får svara på ifall ni har tid
1. Är du noga när du snortar så det inte blir lite på varje lina som går till spillo? alltså att allt tas upp i näsan och inte råkar åka ner i halsen som exempel. Nu är de nog inget som bör påverka mycket, borde ändå känna bra effekt trots lite pulver i halsen. Det är bara en liten grej. Snort-teknik alltså. Kan inte komma på något som kan hjälpa ge det du söker.
Är du helt säker att du inte får ut det du ska av subben redan? Kanske har förväntningar att det ska vara något det aldrig kommer kunna bli.
2. inte helt koll på egna doseringar nu, använder ögonmåttet. Startar med låg tollerans på 0.8-1mg som tas nasalt. När jag börjar känna av det lite starkare så tar jag först lite benso fast då räcker det med 0.5-1mg xanor för att få en jävla boost (måste ta 4-5mg xanor bara för att känna av det annars )det blir som en ny drog nästan.
När det sen är dags att fylla på så röker jag alltid sub när det är rus jag vill ha samt har råd att offra lite extra per dos än nasalt. Annars tar jag ca:0,5mg i näsan. Det här står jag nog på från kl:08.00-16.00 på och Mår bara fint hela tiden
3. Ingen erfarenhet av 3-FA kan inte säga nått på det.
4. Om du inte redan har testat och är öppen för idén så testa röka en liten bit på folie. Först en näsa som startdos när det lagt sig i kroppen och dags för påfyllnig så dra några bloss så kommer skallen få en rejäl kick. Slår på nästan direkt, blir speedad likt på tradd fast 26gånger bättre.
Känner du dig nöjd med bara sub så är det bara dumt att lägga till benson och sen förstöra det sköna du hade utan benso.
Nu är det här bara hur JAG gillar att göra som.
Finns säkert fel och bättre sätt men dom känner jag inte till ännu.
Också att jag tar i regel bara så mycket som jag behöver för att må bra, utan någon värk och ett litet rus i i kroppen hela tiden.
Försöker hålla jämn nivå från morgon-kväll sen nodda mig själv till söms när det går.
Edit:. Glömde bort att skriva att när jag röker så är det inte 1mg på en gång. Lägger på en bit, ca: 2mg och eldar så biten rinner och känner av hur mycket som behövs. Lägger ifrån det en stund innan jag sen börjat elda mera.
Senast redigerad av NInJAfRod0 2012-08-20 kl. 02:45.
Senast redigerad av NInJAfRod0 2012-08-20 kl. 02:45.