2008-05-03, 13:52
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Lyckades äntligen sätta en i venen idag, och den satt väldigt fint
Citera
2008-05-09, 13:19
Medlem
Gambinos avatar
Vilket sätt är att föredra om man ska ta Subuxone? Lägga under tungan eller upp i näsan? Kan tillägga att det är för att bli hög som en skyskrapa, inte för att lindra abstinens.
Citera
2008-05-09, 13:50
Medlem
Spoilsburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambino
Vilket sätt är att föredra om man ska ta Subuxone? Lägga under tungan eller upp i näsan? Kan tillägga att det är för att bli hög som en skyskrapa, inte för att lindra abstinens.

dra upp det i snooooooooooooken
Citera
2008-05-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gambino

Håller med spoilsbury, upp i snoken, de smakar helvete + att du får bättre o snabbare rus i näsan. Käka antihistamin till också så att du slipper spy.
Citera
2008-05-09, 14:53
Medlem
Gambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Håller med spoilsbury, upp i snoken, de smakar helvete + att du får bättre o snabbare rus i näsan. Käka antihistamin till också så att du slipper spy.

Ja det är inte första gången jag tar det men har aldrig testat att ta det under tungan och jag och min polare hade en konversation om vad som var bäst. Jag sa näsan, hon sa tungan. Nu vet jag iallafall, tack så mycket!
Citera
2008-05-09, 20:44
Medlem
glockengolds avatar
går det att blanda tram och sub utan att få sämre effekt?(vet att tramadol är ett undantag men vill höra från nån som vet och provat) peace!
Citera
2008-05-09, 20:45
Medlem
Spoilsburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
går det att blanda tram och sub utan att få sämre effekt?(vet att tramadol är ett undantag men vill höra från nån som vet och provat) peace!

Jag har provat och fick ingen annorlunda effekt på subben iaf, tramadolet var väl som vanligt då jag inte får någon effekt alls på det
Citera
2008-05-09, 23:41
Medlem
Citat:

Jag tycker att tramadolen blir bortkastad då.
Citera
2008-05-10, 10:06
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:

Har läst vad dom andra ansåg om blandningen... men jag tycker konstigt nog om det. Men jag tycker att Suben boostar Trammet mer än tvärtom.

Anledningen till att jag gillat det dom ggr jag provat är väl iofs för att jag oftast inte får någon effekt av Sub. Jag tar mest för att inte bli dålig... Lite känner jag ju, men inget direkt rus. Tram känner jag inte heller av längre... Men när jag blandar dessa så blir jag påverkad. Kanske inte mer än vad jag blev förr av Tram... Men för mig blir det ju en skillnad då.

Så... Har man inga problem med att känna av Sub & Tram annars så kanske inte blandningen gör ett skit för en.
Citera
2008-05-10, 11:53
Medlem
slår lyrica ut sub?

ja som rubiken säger, då jag tatt lyrica och å puttar i mig sub el temmar så känner jag fan inget av det? kan det va så jävligt att lyrican slår ut buprenorfin?
Citera
2008-05-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilska
ja som rubiken säger, då jag tatt lyrica och å puttar i mig sub el temmar så känner jag fan inget av det? kan det va så jävligt att lyrican slår ut buprenorfin?

Nej knappast, det ska snarare potentiera opiater, iaf den sederande effekten. Det kanske är så att du blir så trött/vimisg/sänkt av Lyrican att du inte känner av opiateffekten helt enkelt?!
Citera
2008-05-11, 22:14
Medlem
hmm, ja det kan du nog ha rätt i. kanske är så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här