Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Att kombinera koffein-tabletter är inte farligt så länge mängden är rimlig!
Dock så tycker jag att man bara blir mer påverkad av en kopp kaffe under ett opioid-rus! Pigg blir jag då så ini-helvete ... INTE!
Ett annat tips är ju att inhandla postafen (receptfritt på apoteket) och ta en postafen en timme innan du smäller subben!
Annars så finns det en risk att du hamnar i porslins-tronen i några timmar, verkar som sub är extremare än andra opioider på spy-faktorn.
Just det, ta det lugnt med ciggaretterna också då dom också bidrar till illamåendet efter vissa kedje-röknings-sessioner!
Peace
Okej, så det hjälper alltså inte så man kan vara vaken typ hela natten med hjälp av koffein (utan något som helst i kroppen är det inget problem för mig, en vanlig natt så sover jag ca 4 timmar, men med tram så blir jag trött och kan inte riktigt hålla mig vaken hur länge jag vill.)
Okej, det där postafen(åk-sjuke-tabletter?) ska jag kolla upp. Vill ju inte att första gången ska bli dålig för att man mådde illa hela kvällen.
Det med rökning så låter jag bli det helt undefär 365 dagar om året(med reservation för att folk lyckas lura i mig ett bloss på fyllan någon gång ibland men det är inget jag tycker om när jag väl har dragit blosset) så där blir det inga problem (är verkligen aldrig sugen på attt ta en cigg så =) )
Men tack för kommentarerna, flera mottages mer än gärna, fra mtill kl 16 imorgon fungerar det utmärkt, sedan ryket internet ett tag och sedan är jag väl igång i tid med att internet kommer tillbaka ^^