Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
tänte höra hur de e me tolerans ökning me sub? har ladrig tagit de för men får just nu inte tag på tramadol (som jag använder som anti-depp) om jag bara tar 0.5 tlll 1 gram om dan, hur lång tid innan jag bör gå upp i dos? går de o vara någorlunda normal på sub som på tram eller ser man ut som ett hårsh monster? o när jag börjar på tramadolen igen kommer den o funka som den ska? eller e de något med att sub tar bort effekten av tramadol?
jätte tacksam för svar!
Man ökar ju tol på allt det bästa är att hålla samma dos, jag klarade mej för ca 7 år sedan på 2st 0,4mg temgesic, nu så är jag halvsjuk på 16 mg sub per dag, men som sagt man kan "dosera ner sig", då jag varit utan en dag så känner jag av 4 mg lika bra som jag känner av 8 mg.
Får jag inte ta Benzo samtidigt så tycker jag att Buprenorfin är totalt värdelöst......å ändå så vet jag ju hur jäääävla bra man mår då man är "ren" eller inte så innehälvetet uppdosad på skiten.
Ibland så fungerar en karta 100mg tramadol bättre än en 8:a mgare sub på mej, men tramset tar jag bra en dag annars så blir jag sjuk.
NEJ sub tar inte bort effekten av tramadol!!!!