Citat:
Ursprungligen postat av pcal
Snorta är det som gäller. Väldigt dålig biotillgänglighet i magen. Antar att rövpanna funkar bra också, men varför liksom.
Antihistaminer hjälper mot illamåendet och klådan. Finns receptfritt på apoteket, t ex Postafen. Dock nyttigt att veta hur de effekterna tar sig form, kan jag känna. Även om du mår illa och spyr så kommer det kännas ganska gött överlag.
Själv har jag fixat Sub för första gången på typ ett halvår. Eller Buprenotex var det jag fick tag på. Inte hunnit köra det än. Väldigt mixade känslor inför drogen, men suget efter opiater blev för stort, framförallt när jag inte har någon sysselsättning på dagarna.
Ja precis, men då blir det näsan då
Kliandet brukar jag bara tycka är mysigt.
¨
Illamåendet brukar faktiskt inte heller vara så farligt eftersom jag bara lägger mig på rygg när det sker och så försvinner det alltid. Dock är det ju på Tram, Sub är väl antagligen kraftigare så vet inte riktigt hur jag reagerar på det.
Har förövrigt aldrig spytt på Tram på doser över 500mg då har jag tagit det flera gånger också. Så jag har en liten aning om att jag nog inte kommer spy på Sub heller.
Haha exakt samma för mig. Är för tillfället arbetslös så vart lite sugen på att chilla lite med något