2012-07-07, 06:38
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Sub flödar som vanligt i hela Sverige. Du borde nog kunna få tag på sub i örebro.
Ska leta mer.
Citera
2012-07-07, 16:11
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Sjukt hur vanligt subben har blivit egentligen. Finns fan i håler som alingsås och sånt också. För några år sedan var det ju typ helt rare. 6-8 år sedan menar jag.
Citera
2012-07-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Sjukt hur vanligt subben har blivit egentligen. Finns fan i håler som alingsås och sånt också. För några år sedan var det ju typ helt rare. 6-8 år sedan menar jag.

Beror ju på det billiga priset(om man inte är beroende), att det är ett läkemedel och "inte farligt heroin". Och sist men inte minst: Det sköna ruset.
Citera
2012-07-08, 04:35
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Beror ju på det billiga priset(om man inte är beroende), att det är ett läkemedel och "inte farligt heroin". Och sist men inte minst: Det sköna ruset.
Fast det sköna ruset försvinner jävligt snabbt , börjar bli kortare och kortare för mig.. är skön i skön i 6 timmar typ (2mg) förut räckte 2 mg under en hel dag framåt kvällen utan att dala. skönt att man slutat spy iaf.

Men ska ta en jävla lång paus från subben nu tror jag, eftersom jag använder en halv per dag nu för att hålla mig sådär mysig om jag ligger hemma hela dagen alltså. när jag hade mycket för nån dag sen tog jag en HEL 8a från morgon till natt, med 4 påfyllningar.
Citera
2012-07-08, 19:46
Bannlyst
Har fått tag i 2st Buprenotex 8mg och det var skitlängesen jag testade dem.

En av dom har utgångsdatum 2011/08 men ligger kvar i blistern och allting? Den borde väl fungera fortfarande?

Sen har jag en som går ut 2013, så den fungerar nog

Har kört Buprenotex förut och tyckte dom var riktigt bra faktiskt.

Börjar bli trött på att snorta så jävla mycket eftersom B8'orna är så stora, så det ska bli skönt att testa dessa små rackarna nu.
Citera
2012-07-09, 00:47
Medlem
Psychoramas avatar
"Cravar" verkligen efter sub Det verkar vara så dött i den här stan när det kommer till att försöka få tag i Sub

Alla här på FB säger ju att det flödar överallt, det är inget jag har märkt av

Aja, godnatt Flashback.
Citera
2012-07-09, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Fast det sköna ruset försvinner jävligt snabbt , börjar bli kortare och kortare för mig.. är skön i skön i 6 timmar typ (2mg) förut räckte 2 mg under en hel dag framåt kvällen utan att dala. skönt att man slutat spy iaf.

Men ska ta en jävla lång paus från subben nu tror jag, eftersom jag använder en halv per dag nu för att hålla mig sådär mysig om jag ligger hemma hela dagen alltså. när jag hade mycket för nån dag sen tog jag en HEL 8a från morgon till natt, med 4 påfyllningar.

Du har jävligt rätt i att det sköna ruset försvinner om man använder för regelbundet. Jag körde varje dag förut, tills jag inte fick effekt alls. Då väntade jag två veckor, tog igen och fick bra effekt.

Nu försöker jag hålla mig till 1-2 gånger veckan och det fungerar bra. Men man måste ha en vilja av STÅL. Att gå från sub-beroende till brukare är jävligt svårt och få som klarar av antar jag. Men jag fixar det faktiskt.
Citera
2012-07-09, 12:30
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Du har jävligt rätt i att det sköna ruset försvinner om man använder för regelbundet. Jag körde varje dag förut, tills jag inte fick effekt alls. Då väntade jag två veckor, tog igen och fick bra effekt.

Nu försöker jag hålla mig till 1-2 gånger veckan och det fungerar bra. Men man måste ha en vilja av STÅL. Att gå från sub-beroende till brukare är jävligt svårt och få som klarar av antar jag. Men jag fixar det faktiskt.

Vänta med att ropa hej tills The fat lady sings. Du kanske kommer klara av att bruka subben 1-2 gr i veckan. Dock tror jag inte på att det kommer fungera, tänk att du har ett helt liv framför dig och du har (ni gissar jag) klarat några veckors brukande av subben. Va försiktig och gör dig en tjänst och sluta helt med den skiten nu när du har klivit ner i dos och antal dagar då subutex konsumeras.
Citera
2012-07-09, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Vänta med att ropa hej tills The fat lady sings. Du kanske kommer klara av att bruka subben 1-2 gr i veckan. Dock tror jag inte på att det kommer fungera, tänk att du har ett helt liv framför dig och du har (ni gissar jag) klarat några veckors brukande av subben. Va försiktig och gör dig en tjänst och sluta helt med den skiten nu när du har klivit ner i dos och antal dagar då subutex konsumeras.

Hehe tack för din omtanke, men jag har kört på subutex till och från i 5 år så är ingen färsking.
Citera
2012-07-09, 19:45
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Hehe tack för din omtanke, men jag har kört på subutex till och från i 5 år så är ingen färsking.

Va bra, det känns skönt att veta. Annars är det många färskingar som tror att dom ska klara att bara ta någon gång i veckan, så har vi alla trott men sen gick det snabbt så satt man där med kanylen i armen och letar svar i varenda lem på hela kroppen och efter 45m så får man varorna i blodomloppet...
Citera
2012-07-09, 19:50
Medlem
Någon som vet vart man ska vända sig om man vill söka till subutexprogrammet om man bor i Göteborg. Soc tror att jag är helt drogfri sen över 1 1/2 år tillbaka så jag vill prata med nån annan först.

Jag har aldrig varir riktigt beroende av jonk, men har tagit alla möjliga opiater genom åren. Sedan februari 2011 har jag varit beroende av sub. Känns inte som jag någonsin skulle klara mig utan en drog i kroppen. Hellre dör jag.

Tacksam för svar.
Citera
2012-07-09, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Va bra, det känns skönt att veta. Annars är det många färskingar som tror att dom ska klara att bara ta någon gång i veckan, så har vi alla trott men sen gick det snabbt så satt man där med kanylen i armen och letar svar i varenda lem på hela kroppen och efter 45m så får man varorna i blodomloppet...

Har redan varit där och vänt så att säga. Försöker mig på nu att ta 1-2 gånger i veckan och det går bra faktiskt. Men jag vet hur jävla lätt det är att hitta på anledningar. Exempelvis: "Ja, men nu har det nästan gått så lång tid att jag får ta, då kan jag lika gärna ta"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in