2011-09-02, 07:18
  #6853
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Nä, en ny Subutex har jag bara provat, den heter Buprenotex,
pyttesmå tabletter

Den har jag också, det är exakt samma som subutex

Men det är på g en ny suboxone nu, med nån sorts plastfilm runt om som ska förhindra folk att skjuta skiten. Men det lär väl skita sig som vanligt, folk kommer alltid på nåt sätt att injicera alla mediciner.
Citera
2011-09-02, 07:22
  #6854
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Hur bra är Subutex mot bensomissbruk?
Har en vän som ligger på 6 mg Xanor dagligen och HAN undrar om Subutex hjälper när han försöker bryta. Han ska pissa pga. Transportstyrelsen kräver det, och Subutex märks tydligen inte på de proven som de Transportsstyrelsen tar.

Hursomhelst, hur effektivt är Subutex när någon ska sluta med Xanor? Vet att det inte är för det Subutex används för och risken finns ju att han hamnar i ett ännu värre missbruk än vad Xanor ger honom, men jag lovade att fråga.

Att trappa ner benso med sub är ungefär som att trappa ner alkohol med råttgift.
Sub är satan själv, går man på det ett tag och kommer upp i lite dos då är avisen inte att leka med, det blir snabbt ett par månader av frossa osv.
Så det är inget att rekommendera. Det är väl bättre han trappar ner med xanor eller byter till nån svagare benso och trappa ner med den.
Och har han inte tagit sub förut så är det lätt att fastna för det och då sitter man i skiten.
Citera
2011-09-03, 02:58
  #6855
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Hah, sitter man här igen. 4mg sub, 4mg Ikto, 2mg xanax, 2-3mg eti.... nån ny benz som inte finns i sverige än. Och massa röka. Mår ju ok men knappast sänkt. Sub tar jag ju dagligen men inte benz&röka...
Citera
2011-09-03, 16:06
  #6856
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday
Hah, sitter man här igen. 4mg sub, 4mg Ikto, 2mg xanax, 2-3mg eti.... nån ny benz som inte finns i sverige än. Och massa röka. Mår ju ok men knappast sänkt. Sub tar jag ju dagligen men inte benz&röka...

Suben har du tollerans på så den "räknar vi bort", benso är det rätt så långa doser på så kanske inte så konstigt att du inte känner dig loj?
Rökat kanske bara var dåligt...?
Citera
2011-09-03, 21:05
  #6857
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Suben har du tollerans på så den "räknar vi bort", benso är det rätt så långa doser på så kanske inte så konstigt att du inte känner dig loj?
Rökat kanske bara var dåligt...?

Dunder röka men rökt från morgon till kväll (vaporizer, vilket är dunder, gräset räcker dubbelt så länge) i 4-5v. ca.. Suben är tolerans ja. Sen har jag haft en 5mån. benz binge med stoora mängder dagligen när jag försökte kicka suben. Så man har väl tolerans från det, trots att det va 1,5 år sedan.

Sen är det väl inga jättemängder, men jag vill inte äta för mkt benz, för det är 100ggr värre att torska på än opiater, och man blir mindfukked rätt fort om man inte får sina pix om man kört dagligen i nån månad ca.

Men släng i en person som aldrig rört benz&opiater. Är väl typ = döden. 4mg Subutex, 4mg Ikto, 3mg alpra, 5-6mg etizolam eller nåt sånt (nån ny benz som ej finns i swe än) sen rökat gör väl inte så mkt skda, eller sänker andningen tror jag. Så egentligen är det stora doser för våra kroppar, tyvärr.

Svårt att ha pix,opi's,gräa hemma och gå en dag utan det. Andra droger är lugnt, stimulanter osv. tas ju bara på fest i princip, gillar ej sånt hemma. Synd annars kunde man köpt ett värsting lager så man hade för flera år om man kunde hålla sig till helgen..=) Men ikke....

Aja, slut på jiddrandet. Råkade bli en cocktail idag med...
Citera
2011-09-04, 13:39
  #6858
Medlem
Är det okej att ha intag en del ikto under helgen, tog senast i morse vid 9 tiden att dra sub senare vid 6tiden?
Citera
2011-09-04, 17:04
  #6859
Medlem
shinji ikaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Är det okej att ha intag en del ikto under helgen, tog senast i morse vid 9 tiden att dra sub senare vid 6tiden?

Ja då, blir antagligen trevligare av ikton om den ligger kvar då!
Citera
2011-09-04, 18:34
  #6860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Men det är på g en ny suboxone nu, med nån sorts plastfilm runt om som ska förhindra folk att skjuta skiten. Men det lär väl skita sig som vanligt, folk kommer alltid på nåt sätt att injicera alla mediciner.
Ja man har kommit på sätt att kunna injicera och snorta dom där "filmerna" eller "plastremsorna", det har ju använts ett rätt bra tag i tex USA och det är där folk har klurat ut olika sätt.
Citera
2011-09-04, 18:56
  #6861
Medlem
pcals avatar
Har Subutex börjat försvinna för att ersättas av Suboxone och Buprenotex? Har inte handlat på flera månader och är lite ur svängen för tillfället. Behöver veta om det är värt att söka efter just Subutex fortfarande?
Citera
2011-09-04, 20:03
  #6862
Medlem
Hur små doser sub kan man ta egentligen? Kan det fungera liknande Tram? Tänkte punda lite försiktigt på det, första gången och undrar om någon också vill dela sina kunskaper om sub hur det kändes för er första gången
Citera
2011-09-04, 20:30
  #6863
Medlem
Indos avatar
Subutex 8mg : Mellan 250 till 300 kr styck.
Subuxone 8mg : Mellan 100 till 150 kr styck.
Temgesic 0,4mg : 30kr styck.
Dolcontin 200mg depot : 200kr styck.
Metadon tabletter 10mg : 50kr styck.
Metadon Flytande 160mg : 300kr flaskan.

Hehe det vart en liten lista =)
Citera
2011-09-04, 22:24
  #6864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pcal
Har Subutex börjat försvinna för att ersättas av Suboxone och Buprenotex? Har inte handlat på flera månader och är lite ur svängen för tillfället. Behöver veta om det är värt att söka efter just Subutex fortfarande?


Har alltid köpt originalet subutex. Aldrig blivit erbjuden suboxone så vet inte hur stor skillnad det är men jag tycker det känns som att sub är den bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in