Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Suben har du tollerans på så den "räknar vi bort", benso är det rätt så långa doser på så kanske inte så konstigt att du inte känner dig loj?
Rökat kanske bara var dåligt...?
Dunder röka men rökt från morgon till kväll (vaporizer, vilket är dunder, gräset räcker dubbelt så länge) i 4-5v. ca..

Suben är tolerans ja. Sen har jag haft en 5mån. benz binge med stoora mängder dagligen när jag försökte kicka suben. Så man har väl tolerans från det, trots att det va 1,5 år sedan.
Sen är det väl inga jättemängder, men jag vill inte äta för mkt benz, för det är 100ggr värre att torska på än opiater, och man blir mindfukked rätt fort om man inte får sina pix om man kört dagligen i nån månad ca.
Men släng i en person som aldrig rört benz&opiater. Är väl typ = döden. 4mg Subutex, 4mg Ikto, 3mg alpra, 5-6mg etizolam eller nåt sånt (nån ny benz som ej finns i swe än) sen rökat gör väl inte så mkt skda, eller sänker andningen tror jag. Så egentligen är det stora doser för våra kroppar, tyvärr.
Svårt att ha pix,opi's,gräa hemma och gå en dag utan det. Andra droger är lugnt, stimulanter osv. tas ju bara på fest i princip, gillar ej sånt hemma. Synd annars kunde man köpt ett värsting lager så man hade för flera år om man kunde hålla sig till helgen..=) Men ikke....
Aja, slut på jiddrandet. Råkade bli en cocktail idag med...