Härligt, 4 dagar AT!! Tills för 10min sedan. Så sjukt hur man går från : Pirrig/kryper i kroppen, värk i ryggen, varm som fan, kan inte sitta stilla, snorig! Tills 1min senare så är man helt kry!
Vad ska man säga mer än ,.... I Love It
Roligast av allt (inte så kul egentligen) Drog upp 4mg i pumpen skakar om och drar baksug, så märker jag att pumpen är trasig stor spricka! Där försvann 1ml av 2ml.. lol!
Varför är det sådan jävla skillnad mellan Subutex och Subuxone egentligen, det har jag alltid undrat ?
När det gäller IV då, är skit stor skillnad på rusen ju ? Är det nalaxonet som gör att det blir som en sorts depå effekt och smyger sig sakta men svagare på eller? Måste väll nästan vara så.
mvh