Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej subutex/temgesic är en antagonist. Vet många, inklusive mig själv som blivit pissdålig av att blanda dolcontin med subutex. Tar man 2 cittar och dunkar en 4:e dels sub eller lite mer blir man dock icke dålig. Men polarn drog i sig en halv sub och en eller 2st dolcontin 200mg. Han mådde inte bra... Trodde han skulle dö, hade aldrig mått så dåligt i hela sitt liv sa han...
Men då beror det säkert på mängderna när det gäller mig... Att jag klarar mig bara för att jag ta så små doser. 35 mg Dolc är väl ingenting för en "riktig" knarkare...
Samma sak med Kodeinet. Typ 8 tabletter kan jag ta som engångsdos... innan jag får Sub senare. Är ju bara 30 mg i en Citodon. Det jag iofs tycker är skumt är att jag får rus av kombon... jag borde väl inte känna av varken Kodeinet eller Dolcen? Första gången jag skulle ta sa man också att jag måste hålla mig borta från Citodonen i några dagar inna jag började med Sub... annars skulle Suben vara slöseri. Jasså?

Jag hade käkat Cittar som vanligt och blev jättepåverkad av Suben... Funkade hur bra som helst.
Måste vara doserna... Ingen "normal" knarkare ligger väl på mina doser helt enkelt

Tror aldrig jag tagit mer än 4½ mg Sub på en dag faktiskt. Och det är vid två olika tillfällen på den dagen... Har hänt att jag tagit 1 mg på morgonen... sedan 3 mg på eftermiddagen för att avsluta med ynka 0,5 på kvällen. Vissa dagar tar jag 1 mg kombinerat med 0,5 typ 5-6 ggr/dag. Så jag är ju ingen storkonsument precis