2008-05-23, 18:14
Medlem
Dolcontinas avatar
[quote=alprazolam_]
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Nu förstår jag absolut inget?
Citerade du fel där, för jag tror absolut inte att jag har undrat nåt om somadril; då piller är det jag kan bäst?

Edit: Är det the twilightzone eller nåt? alla citat är helt skeva...

Oj, hahaha.... Nä, det var den som citerade mig som hade kvar ditt nick i sitt citat Eftersom du citerade mig tidigare... eller nåt. Jag ser vart felet är... Ska försöka fixa det i mitt inlägg... Av nån anledning så blev det ditt nick där den andras ska vara bara för att ditt nick stod kvar i hans/hennes inlägg

*asg

Ser nu att det ser ut som om jag citerar och frågar mig själv denna fråga

Jesus... Men nu är ditt namn (Alpra) borta från det andra iaf
Citera
2008-05-23, 18:18
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Neh, inte igår nej Trist när inte du är på FB

Sub & Kodein... Jag blandar inte det nu och har väl aldrig blandat det så jättemycket. Eller jag ska inte säga att jag inte blandar det nu för idag har jag gjort det Det händer att jag gör det ja.

Jag har käkat Dexo & Kodein i nästan en vecka nu... Blandat dessa två. Imorse hoppade jag över Dexo eftersom jag visste att Suben skulle komma. Men jag tog Citodon då... inga mängder dock då jag har större respekt för Dexon. Minns inte ens hur många nu, men bara 5-7 st. Så lite går hur bra som helst att blanda med Sub. Iaf för mig...

Jag har även blandat Dolc & Sub med bra resultat. Vet inte varför det funkar för mig... Tagit Sub först... Sedan på eftermiddagen Dolc. Har även fått rus av Dolcen då... Men det har bara varit ca 35 mg Dolc och kanske det har betydelse.

Har faktskt funderat på det där... Om Subutex verkligen är något man inte kan blanda. Kanske det är en skröna bara? Suboxonen innehåller ju Naloxon... vilket jag isf kan förstå att man inte kan blanda, men Subutex innehåller ju inte ens Naloxon? Visst ja... Bup i sig är ju också sådant som stöter bort andra Opi... men bara till en viss del ju. Partiell betyder ju "till viss del". Kanske är det för att jag är extra mottaglig för Opioider som jag kan blanda? vet inte, men det funkar
Nej subutex/temgesic är en antagonist. Vet många, inklusive mig själv som blivit pissdålig av att blanda dolcontin med subutex. Tar man 2 cittar och dunkar en 4:e dels sub eller lite mer blir man dock icke dålig. Men polarn drog i sig en halv sub och en eller 2st dolcontin 200mg. Han mådde inte bra... Trodde han skulle dö, hade aldrig mått så dåligt i hela sitt liv sa han...
Citera
2008-05-23, 18:19
Medlem
alprazolam_s avatar
[quote=Dolcontina]
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Oj, hahaha.... Nä, det var den som citerade mig som hade kvar ditt nick i sitt citat Eftersom du citerade mig tidigare... eller nåt. Jag ser vart felet är... Ska försöka fixa det i mitt inlägg... Av nån anledning så blev det ditt nick där den andras ska vara bara för att ditt nick stod kvar i hans/hennes inlägg

*asg

Ser nu att det ser ut som om jag citerar och frågar mig själv denna fråga

Jesus... Men nu är ditt namn (Alpra) borta från det andra iaf
Hehe, who cares anyway?
Citera
2008-05-23, 18:23
Medlem
Dolcontinas avatar
Skriver ett nytt här tror jag

Det Alpra ser ut att ha skrivit har han inte skrivit & det jag ser ut att ha skrivit har jag inte skrivit... i vissa inlägg

Men det såg ju faktiskt lite kul ut när du Alpra undrade om du kunde blanda lite sub, piller & lite, lite öl
Citera
2008-05-23, 19:01
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Nej subutex/temgesic är en antagonist. Vet många, inklusive mig själv som blivit pissdålig av att blanda dolcontin med subutex. Tar man 2 cittar och dunkar en 4:e dels sub eller lite mer blir man dock icke dålig. Men polarn drog i sig en halv sub och en eller 2st dolcontin 200mg. Han mådde inte bra... Trodde han skulle dö, hade aldrig mått så dåligt i hela sitt liv sa han...

Men då beror det säkert på mängderna när det gäller mig... Att jag klarar mig bara för att jag ta så små doser. 35 mg Dolc är väl ingenting för en "riktig" knarkare...

Samma sak med Kodeinet. Typ 8 tabletter kan jag ta som engångsdos... innan jag får Sub senare. Är ju bara 30 mg i en Citodon. Det jag iofs tycker är skumt är att jag får rus av kombon... jag borde väl inte känna av varken Kodeinet eller Dolcen? Första gången jag skulle ta sa man också att jag måste hålla mig borta från Citodonen i några dagar inna jag började med Sub... annars skulle Suben vara slöseri. Jasså? Jag hade käkat Cittar som vanligt och blev jättepåverkad av Suben... Funkade hur bra som helst.

Måste vara doserna... Ingen "normal" knarkare ligger väl på mina doser helt enkelt Tror aldrig jag tagit mer än 4½ mg Sub på en dag faktiskt. Och det är vid två olika tillfällen på den dagen... Har hänt att jag tagit 1 mg på morgonen... sedan 3 mg på eftermiddagen för att avsluta med ynka 0,5 på kvällen. Vissa dagar tar jag 1 mg kombinerat med 0,5 typ 5-6 ggr/dag. Så jag är ju ingen storkonsument precis
Citera
2008-05-23, 19:56
Medlem
tydligenarjaghas avatar
[quote=alprazolam_]
Citat:
Nu förstår jag absolut inget?
Citerade du fel där, för jag tror absolut inte att jag har undrat nåt om somadril; då piller är det jag kan bäst?

Edit: Är det the twilightzone eller nåt? alla citat är helt skeva...

Blev lite citat fel men ville att frågan skulle gå till dig, men nu undrar jag efter ett intag på 4st somadril och 0,7mg subutex som jag intog för 9h sen. Om jag sväljer några imovane kommer det ge mig något schysst rus eller bara trötthet?
Citera
2008-05-23, 20:17
Medlem
alprazolam_s avatar
[quote=tydligenarjagha]
Citat:

Blev lite citat fel men ville att frågan skulle gå till dig, men nu undrar jag efter ett intag på 4st somadril och 0,7mg subutex som jag intog för 9h sen. Om jag sväljer några imovane kommer det ge mig något schysst rus eller bara trötthet?
Vem frågar du nu? Fett förvirrad här...
Citera
2008-05-23, 20:20
Medlem
alprazolam_s avatar
[quote=tydligenarjagha]
Citat:

Du bör bli bra fjuttad & degig. Känner inte till din tolleransnivå, skulle behöva veta först. Annars råder jag dig att dela allt i 2 svängar. Vänta en timma eller så, det kan helt klart vara farligt om du ej är van. Somadril och immar boostar sub rätt hyfsat...

Edit: Läste fel... 9h sen? Då är det lungtish...
Citera
2008-05-25, 22:16
Medlem
Hur länge syns Subutex(Buprenorfin) i urintest som går till analys?

Om en person har använt 4-6 mg Buprenorfin/dag i ca 6-7 dagar. när kan då denne personen räkna med att vara ren?

MVH artredes
Citera
2008-05-25, 22:24
Medlem
Spoilsburys avatar
[quote=alprazolam_]
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Du bör bli bra fjuttad & degig. Känner inte till din tolleransnivå, skulle behöva veta först. Annars råder jag dig att dela allt i 2 svängar. Vänta en timma eller så, det kan helt klart vara farligt om du ej är van. Somadril och immar boostar sub rätt hyfsat...

Edit: Läste fel... 9h sen? Då är det lungtish...

VADFALLS? pratar du med dig själv?
Citera
2008-05-28, 20:04
Medlem
Rimbauds avatar
Har lyckats ha ett uppehåll på någon månad nu så toleransen är nere på noll.
Är det lugnt att smaska i sig stora doser benso och tramadol när man dagen innan (ca 20h) drog 1-1.5mg sub?
Citera
2008-05-28, 21:04
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbaud
Har lyckats ha ett uppehåll på någon månad nu så toleransen är nere på noll.
Är det lugnt att smaska i sig stora doser benso och tramadol när man dagen innan (ca 20h) drog 1-1.5mg sub?
Om din tolerans försvunnit så förstår jag inte varför du skall ta stora doser öht...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in