Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Har blandat sub med oxy och kodein och tram m.m men aldrig fått blivit "sjuk".. Tror man måste vara riktigt torsk innan.. Torskare än jag ialf, om man kan..

Jag tror också att man antingen måste vara rejält inbiten eller extra känslig för att nåt ska hända. Eller kanske att det krävs lite... jag vet inte.
Jag vet iaf att jag kan blanda Kodein med Sub utan jag blir sjuk. Jag kunde de första åren på Sub även blanda med Oxy och Dolc, åt båda håll. Men... jag kom tydligen till en punkt där något hände. Då hade jag hoppat av den dagliga Suben (kanske låg på 1½-2 B8/dag då) och tog Oxy i ca en vecka. Avslutade med Dolc innan jag samma dag, senare på kvällen (tror jag det var), tog Sub igen. Då blev jag dålig & kräktes. Jag var dock inte speciellt abstinent i övrigt så jag vet inte jag.
Nu... gick jag över på Oxy i ca 2 veckor kanske. Avslutade med lite Dolc och gick över på Sub igen. Nu funkar dock inte Suben som den ska, får inget rus. De första dagarna fick jag inte heller någon energi men den har jag fått tillbaks nu. Igår var jag dålig i magen men tog jag en annan Opioid som nog inte var så bra. De sista dagarna har jag alltså blandat lite hur som helst och det jag känner är lite värk i benen men det är så lite så jag inte bör klaga plus dålig mage då.
Min poäng är alltså att jag tror man kan blanda när man ligger ganska lågt ned och inte håller på och blandar hit och dit i frustration. Har även vänner som kan ta Dolc regelbundet för att när det är slut ta lite, lite Sub utan att bli sjuka. Verkar vara lite individuellt också kanske, om man läser här i trådarna... eller så skriver man bara det man läst, hur det ska funka, men man kanske inte själv har varit med om att man blivit sjuk.