2010-11-18, 20:41
Medlem
mqas avatar
Jag tar ungefär 4 mg sub dagligen, intravenöst. Hur länge måste jag vänta innan jag kan ta heroin? Så att inte suben blockerar, alltså.
Citera
2010-11-18, 21:30
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
dra i sej fel? hur menar du då? går det snorta något "fel" ? aldrig hört talas om innan

Om du drar i dig sub för kraftigt när du ska snorta så att det åker ner i halsen och vidare ner till magen så får du ett sämre rus då biotillgängligheten i magen är sämre än i näsan. Det är därför man säger att man ska ''andas'' in det när man snortar.
Citera
2010-11-18, 21:43
Medlem
doyoutakeitinthetwos avatar
Kanske en dum fråga men finns det piratkopierade b8or? Jag brukar inte så mycket sub, skaffar några stycken ibland och kör ett par veckor och är sen ren en längre tid. Ett piller räcker ungefär en vecka när jag snortar, med viss toleransökning andra veckan. Men nu har jag fått hem ett gäng piller och har gjort åt tre stycken på fem dagar och det är inte så att jag varit sjukt svängd. Blir lite noddig en stund, sen släpper det och jag får fylla på. Det var längesen jag tog sist så det verkar konstigt att toleransen skulle öka så jäkla mycket.

Så.. är det dåliga piller eller har jag ökat toleransen?
Citera
2010-11-18, 22:32
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doyoutakeitinthetwo
Kanske en dum fråga men finns det piratkopierade b8or? Jag brukar inte så mycket sub, skaffar några stycken ibland och kör ett par veckor och är sen ren en längre tid. Ett piller räcker ungefär en vecka när jag snortar, med viss toleransökning andra veckan. Men nu har jag fått hem ett gäng piller och har gjort åt tre stycken på fem dagar och det är inte så att jag varit sjukt svängd. Blir lite noddig en stund, sen släpper det och jag får fylla på. Det var längesen jag tog sist så det verkar konstigt att toleransen skulle öka så jäkla mycket.

Så.. är det dåliga piller eller har jag ökat toleransen?

Visst finns det piratubåtar det gör det, har dock själv aldrig varit med om att kvalitén varit sämre.

Har du tillgång till förpackningen eller blistern? Och ser tabben ut och känns som den ska?

Verkar den helt normal är min gissning att du har fått ökad tolerans.
Citera
2010-11-18, 23:10
Medlem
Kapillärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jag tar ungefär 4 mg sub dagligen, intravenöst. Hur länge måste jag vänta innan jag kan ta heroin? Så att inte suben blockerar, alltså.

Minst tre dygn, om du vill hamna på en rimlig nivå. Heroin är såpass potent att det slår igenom buprenorfinet tidigare i alla fall (jag har fått acceptabel effekt redan dagen efter Subutex), men kan vara kul att få valuta för pengarna.
Citera
2010-11-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Jag brukade vänta 24h och sedan slå i mig en firre och det fungerade varje gång. Som redan sagts så är Heroinet såpass vasst så det knockar bort buprenorfinet rätt bra om man inte går på monsterdoser. Vilket jag gör på både gott och ont. Gott då jag får svårare att ta ett återfall och ont då jag får lite värre biverkningar men dom är en piss i havet.
Citera
2010-11-19, 01:36
Bannlyst
Är rädd att paja synen. Är det nåt o oroa sig över? Ser dubbelt när jag e påverkad, samt ur fokus och gud vet vad. Det blir att jag kisar och kollar med ett öga bara, iaf när jag läser. Nån?
Citera
2010-11-19, 03:39
Medlem
The Philosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
dra i sej fel? hur menar du då? går det snorta något "fel" ? aldrig hört talas om innan

Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Om du drar i dig sub för kraftigt när du ska snorta så att det åker ner i halsen och vidare ner till magen så får du ett sämre rus då biotillgängligheten i magen är sämre än i näsan. Det är därför man säger att man ska ''andas'' in det när man snortar.

Citera
2010-11-19, 05:26
Medlem
knoxahs avatar
Är hela suboxonetabletten vattenlöslig?
Citera
2010-11-19, 06:52
Bannlyst
Helvete.

Körde ~6mg nonstop som jungfrufärd på dessa piller. Nu har jag en extrem huvudvärk. Ibland när jag vilar/slumrar/noddar så går det som en elektrisk stöt genom huvudet varpå jag hamnar i en alternativ värld. Sen kommer jag tillbaka till denna världen lika snabbt igen och jag undrar vad som är verkligt and what is not.

3-4 Ibumentin 600mg vore välkommet nu...
Citera
2010-11-19, 08:22
Medlem
DreamRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Helvete.

Körde ~6mg nonstop som jungfrufärd på dessa piller. Nu har jag en extrem huvudvärk. Ibland när jag vilar/slumrar/noddar så går det som en elektrisk stöt genom huvudet varpå jag hamnar i en alternativ värld. Sen kommer jag tillbaka till denna världen lika snabbt igen och jag undrar vad som är verkligt and what is not.

3-4 Ibumentin 600mg vore välkommet nu...

Detta är väl ganska normalt... Just det där med elektrisk stöt känner jag inte igen men det du skrev tidigare med ögonen osv. samt det med att du hamnar i en "alternativ värld". Det kallas ju att Nodda som du själv sa precis innan! Ingen som helst fara! Må väl och ta det lugnt!
Citera
2010-11-19, 10:53
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Är rädd att paja synen. Är det nåt o oroa sig över? Ser dubbelt när jag e påverkad, samt ur fokus och gud vet vad. Det blir att jag kisar och kollar med ett öga bara, iaf när jag läser. Nån?

Kan få samma, det är lugnt!!

Angående syn, pajjar man den utan att skaffa hjälp (linser/brillor) när den redan är dålig? På bara ett par år så har den förändrats drastiskt är som att kolla under vatten ibland..

EDIT:blir nog sexdebut på sub idag, tror ni det funkar? jag tror man nog kan bli hård men att komma skulle jag gissa på en omöjlighet
Senast redigerad av Barrésh 2010-11-19 kl. 10:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in