2010-02-25, 17:27
Medlem
Jedis avatar
gissar på vettigast svar här, blir det fel tråd får mod göra en insatts.

hur är det med blockeringen utav oxycontin efter att ha tagit små mängder subutex igår samt idag. helt ren från båda preparat -tills igår då när jag drog lite sub vilket följdes upp med nån lina i förmiddags, blivit sammanlagt +- 2mg under ett dygn.

vore det vårdslöst hanterade med mina oxycontin utifall jag äter några imorgon??

rör sällan något utav preparaten därav okunnigheten gällande den möjliga blockeringseffekten, sätter min tillit hos er med egen erfarenhet framför vad jag lyckas läsa mig fram till. (sökfunktionen ger mig inget tillfreds svar)

Mvh
/Jedi
Citera
2010-02-25, 20:42
Medlem
Någon som har nått tips vad gäller malmö? Finns det något bättre ställe än värnhemstorget?? Gillar helst inte att göra saker där då det är väldigt öppet och mycket folk i rörelse...
Citera
2010-02-25, 20:59
Medlem
Escanios avatar
ska man bara ha några stycken så kan man kolla vid mottagningarna i varje stad när dom lämnar ut... vill man ha mer eller lite säkrare kranar får man helt enkelt fixa kontakter.... och bättre kontakter får man om man genom att visa sig street smart.
Citera
2010-02-25, 21:10
Medlem
Är alltså det enda sättet att få tag på Sub i Malmö/Lund-området att ta sig till mottagningarna och köpa av dem som är i programmen?
Det är riktigt segt att inte få tag på när man har riktigt bra med pengar och benägen att betala bra för skiten..
Citera
2010-02-25, 21:35
Medlem
TjackadHamsters avatar
Första gången fick jag det i ett skott i armen. Blev helsänkt, orkade inte göra någonting, och spydde kaskader i timmar. Gillade det inte.

De andra tidigare gångerna så snortade jag det Föredrar det, då det känns lättast doseringsmässigt på sub. Eftersom det tar ett tag för det att dra igång så drog jag ofta lite för mycket då jag var ovan, eftersom det inte hände någonting på ett tag. Vilket ofta resulterade i att det blev massor av kaskader då också. Gillade det dock mer då man noddade och mådde sjukt bra ändå.

Nu för tiden då jag kan kontrollera det och vet vad jag behöver så brukar det ungefär alltid vara samma sak. Samma perfekta, mysiga rus varje gång. Resulterar i inte allt för ofta någon enstaka spya, men det gör bara gott. Går runt och är påverkad i en och en halv dagar ungefär, då Buprenorfin sitter sjukt länge på mig.
Citera
2010-02-25, 22:37
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jedi
gissar på vettigast svar här, blir det fel tråd får mod göra en insatts.

hur är det med blockeringen utav oxycontin efter att ha tagit små mängder subutex igår samt idag. helt ren från båda preparat -tills igår då när jag drog lite sub vilket följdes upp med nån lina i förmiddags, blivit sammanlagt +- 2mg under ett dygn.

vore det vårdslöst hanterade med mina oxycontin utifall jag äter några imorgon??

rör sällan något utav preparaten därav okunnigheten gällande den möjliga blockeringseffekten, sätter min tillit hos er med egen erfarenhet framför vad jag lyckas läsa mig fram till. (sökfunktionen ger mig inget tillfreds svar)

Mvh
/Jedi

Folk brukar vänta en vecka, eller åtminstone några dagar. Om jag var du skulle jag inte riskera att slösa mina oxy.
Citera
2010-02-26, 00:10
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Får man något rus av ett Norspan 5mg plåster om man plåstrar fast det och inte tuggar? Hade helst av allt velat vara lite småmysig i några dagar, är inte ute efter ett "ligga-på-soffan-och-vara-extremt-slut-rus". Har aldrig provat buprenorfin f.ö men äter tram, dolcontin, kodein, oxycontin m.m rätt ofta.

Thnx
Citera
2010-02-26, 11:04
Bannlyst
Tror tyvärr inte du känner speciellt mycket om du bara plåstrar på det, när jag körde på Norspan en gång så klippte jag det på hälften och snusade en bit.

peace
Citera
2010-02-26, 19:50
Medlem
Inte-Igens avatar
Tagit 5ml metadon för ca 28 timmar sedan. När är det safe att ta subutex? Tänkte bara ta ca 0,5mg. Just nu känner jag inte av metadonet så mycket, ungefär samma som dagen efter på alla opiater.

Edit. Har ingen tolerans mot någon opiat.
Citera
2010-03-02, 18:48
Medlem
Skyggedanss avatar
Vad tror ni om lite sub som hostmedicin?
Har en jävla rethosta som river i halsen. Tänker inte köpa Noskapin och har bara buppe hemma.
Citera
2010-03-02, 20:06
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Vad tror ni om lite sub som hostmedicin?
Har en jävla rethosta som river i halsen. Tänker inte köpa Noskapin och har bara buppe hemma.

Opiater/opioder funkar rent allmänt mycket bra mot sånt så kör på Jag menar, heroin var ju medicin för hosta först när det kom
Citera
2010-03-02, 20:25
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Opiater/opioder funkar rent allmänt mycket bra mot sånt så kör på Jag menar, heroin var ju medicin för hosta först när det kom

Hehe menar det! Vi kör på. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in