2009-11-04, 11:08
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Ingen avtändning att vänta skulle jag tro, men en begynnelse till beroende är inte omöjligt.
Ah, det är jag ju också orolig för. För den där drogen skulle jag helt klart kunna fastna för. Så äckligt underbar.

Ska därför vänta med att köra andra halvan av pillret tills nästa vecka.
Citera
2009-11-04, 13:27
Medlem
bombträffspojks avatar
bupre (subutex)

Karlstad är en skitstad när det gäller bupre. Jag blir galen. Varför finns det inte en vänlig själ...
Citera
2009-11-04, 21:03
Medlem
tem04s avatar
Testa

Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Körde 6dagar i rad hade ingen at alls. Tror du kan vara ganska lungn, men det är såklart från person till person.
Ta 7år i rad varje dag å sen lite lagomt med Benzo på det ....jag lovar du vill inte ens vara utan i ett dygn, illa illa......men som sagt hellre det å ha ett liv än att ligga sixfet under gräsmattan som jag nog har gjort utan min medicin
Citera
2009-11-04, 21:47
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombträffspojk
Karlstad är en skitstad när det gäller bupre. Jag blir galen. Varför finns det inte en vänlig själ...
Förmodligen för att du känner fel folk, åk på en veckotur till Stockholm.
Citera
2009-11-05, 08:57
Medlem
klisssters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Ta 7år i rad varje dag å sen lite lagomt med Benzo på det ....jag lovar du vill inte ens vara utan i ett dygn, illa illa......men som sagt hellre det å ha ett liv än att ligga sixfet under gräsmattan som jag nog har gjort utan min medicin

Men du kan väll inte säga att du gemför 6dagar med 7 år? Ser inget logiskt i det..
Citera
2009-11-05, 09:11
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klissster
Men du kan väll inte säga att du gemför 6dagar med 7 år? Ser inget logiskt i det..

Hehe, det fanns ingen logik i det, bara tem04 som drog lite fakta om sig själv typ
Citera
2009-11-05, 13:37
Medlem
Läste i Metro idag om att polisen gör fler insatser runt mariatorget och runt missionerna än tidigare, är det så man upplever det generellt också eller är det som vanligt skitsanck?

Jag vet inte, har varit nere vid mariatorget och runt ett par varv men bara tyvärr hittat tjackisar eller alkisar när jag varit på jakt efter sub...
Citera
2009-11-05, 14:02
Medlem
SMD FBs avatar
Om man har en kompis brevid sig som dragit en överdos av jonk, funkar det bra då att dra i h*n lite subuxone. Tänkte på om naloxonet i subuxonen gjorde någonting..
Citera
2009-11-05, 14:51
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Om man har en kompis brevid sig som dragit en överdos av jonk, funkar det bra då att dra i h*n lite subuxone. Tänkte på om naloxonet i subuxonen gjorde någonting..

Det går ju i teorin... Frågan är hur det går i praktiken? Det känns väldigt farligt att chansa med tanke på att en som överdoserat knappast behöver mer Opioider (om nu naloxonet ej skulle fungera som du ville)
Citera
2009-11-05, 16:05
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnts_
Läste i Metro idag om att polisen gör fler insatser runt mariatorget och runt missionerna än tidigare, är det så man upplever det generellt också eller är det som vanligt skitsanck?

Jag vet inte, har varit nere vid mariatorget och runt ett par varv men bara tyvärr hittat tjackisar eller alkisar när jag varit på jakt efter sub...

Jag har inte hört något gnäll från dom jag känner som går på programmen, men å andra sidan verkar dom hårdsatsa rätt allmänt för tillfället, så det skulle inte förvåna mig. Visserligen skulle mina bekanta som går på programmet aldrig sälja i vart fall, så dom blir väl inte påverkade av det.
Citera
2009-11-05, 16:51
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Det går ju i teorin... Frågan är hur det går i praktiken? Det känns väldigt farligt att chansa med tanke på att en som överdoserat knappast behöver mer Opioider (om nu naloxonet ej skulle fungera som du ville)
Det är det som är dilemmat...
Citera
2009-11-05, 20:27
Medlem
Zazazas avatar
Är det ok att blanda Buprenorfin med Stilnoc (Zolpidentartrat)?
Och då pratar jag inte för rus efekt.
Utan för jag vill sova bara och har Norspan plåster på armen.
Står något om benzo kompo i produktsedeln att det kan hindra andning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in