"Om du aldrig testat sub förut och har låg tolerans mot opiater skulle jag personligen rekomendera att börja med en halv kvart av en subutex 8a. Dvs 2mg."
TS hade ju lätt kunnat missförstå det, eftersom det står just "2 mg", och då är det väl bra att folk påpekar om att det kanske är lite för mycket?
Precis!
Även om jag aldrig undrade hur mycket man borde stoppa i sig så centrerades allt kring detta.
Senast redigerad av maxenmax 2010-06-26 kl. 23:34.
"Om du aldrig testat sub förut och har låg tolerans mot opiater skulle jag personligen rekomendera att börja med en halv kvart av en subutex 8a. Dvs 2mg."
TS hade ju lätt kunnat missförstå det, eftersom det står just "2 mg", och då är det väl bra att folk påpekar om att det kanske är lite för mycket?
Jo, för det första så låter du ju så jävla råtorsk man kan bli, jag föreslår att du INTE prövar sub.
Om du prompt ska göra det ändå så kommer 1mg med stor säkerhet vara nog första gången, men det kan också bli bli för mycket, så, det enda jag vill tillföra tråden är detta: Gör i ordning linor så att du har, om du vill återdosera. Skönt att slippa tänka på det å råka ta för mycket när man bara vill ta det lugnt.