2010-05-30, 15:44
Medlem
Funkar det med Oxy? I så fall vart får man tag på det på lättast sätt med minsk risk för att bli upptäckt?
Citera
2010-05-30, 16:32
Medlem
Bean-Doodles avatar
Jag ahr för mig att tram ska kunna boosta sub
Citera
2010-05-30, 17:42
Medlem
SMD FBs avatar
Tramadol funkar som vanligt faktiskt, ett undantag. De flesta opioider funkar väldigt dåligt på mig med bup i kroppen. Det funkar men vääldigt dåligt måste jag säga, det är inte ens värt att slå i sig något för det lilla man får ut, tycker jag. Ibland blir jag faktiskt sjuk på att ta bup när jag har en opiat i kroppen, så det är inget jag gör om.
Citera
2010-05-30, 17:51
Medlem
Juggen-92s avatar
Ketogan
Tramadol
Fentanyl

Där har du tre Opioider som ska lira väl med Bupreorfinet!
Har inte testat att ta Sub tillsammans med Fentanyl så det har jag bara läst mig till. Tramadol och Ketogan fungerade däremot som vanligt.
Citera
2010-05-30, 19:07
Medlem
ekwohos avatar
om man fått i sig en subb 8, hur många dar syns det i urin? och även blodprov.?
På ett ungefär...
Citera
2010-05-31, 06:41
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
om man fått i sig en subb 8, hur många dar syns det i urin? och även blodprov.?
På ett ungefär...

Beror på vart du lämnar prov, har för mig att polisen har hårdare krav än soc t.ex. men på ett ungefär räknar man att ~90+% är borta efter 8 halveringstider, alltså 296tim = 12 och en halv dag.
Citera
2010-05-31, 06:45
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
låter ganska mycket i min mening... om halveringstiden är 36 timmar så har jag enligt mina uträkningar drygt 0.1875mg kvar i kroppen.
Men kan ju ha fel såklart!

Har iaf hällt i mej 1,5dl och känner mig rätt mysig, fast inte lika starkt som när jag tog det sisst. Men då hade jag verkligen 0 tolerans mot opiater med.

nej, nu blir det lite OT känns det som.

Såg att du tog sista för en vecka sedan, trodde att du tog sista för några dagar sedan - sorry my bad!

Det du skriver stämmer, alltså kring 0,2mg i dig vid det tillfället.
Citera
2010-05-31, 23:24
Medlem
DhaStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Såg att du tog sista för en vecka sedan, trodde att du tog sista för några dagar sedan - sorry my bad!

Det du skriver stämmer, alltså kring 0,2mg i dig vid det tillfället.

hehe NP
Det gick hur bra som helst iaf. fick ta lite extra denna gången bara men annars blev de finfint! blev 2.5dl cocillana
Citera
2010-06-01, 04:56
Medlem
Bangar_intes avatar
Gick igenom den hittils jobbigaste avtändningen/abstinensen hittils. 4a dagar utan sub som jag tagit mer eller mindre 2 år.. Det var pissigt, men desto bättre satt näsan jag tog för några timmar sedan.'''

Kan man förvänta sig att abstinensen, alltså den fysiska håller i sig i flera veckor? Med 38,5 graders feber, diarréer och otroliga svettningar så är man inte direkt fit för att jobba.. Kan det vara så att den slutar efter en vecka?
Citera
2010-06-01, 08:07
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Gick igenom den hittils jobbigaste avtändningen/abstinensen hittils. 4a dagar utan sub som jag tagit mer eller mindre 2 år.. Det var pissigt, men desto bättre satt näsan jag tog för några timmar sedan.'''

Kan man förvänta sig att abstinensen, alltså den fysiska håller i sig i flera veckor? Med 38,5 graders feber, diarréer och otroliga svettningar så är man inte direkt fit för att jobba.. Kan det vara så att den slutar efter en vecka?

Borde inte hålla i sig mer än en vecka eller två, det psykiska är kvar förstås.
Citera
2010-06-01, 19:02
Bannlyst
Är det någon som har erfarenhet eller vet om detta stämmer : Att lyrica ska ge en ganska god kick och bättre rus till Subutex IV ?

Falskt vs Sannt ?
Citera
2010-06-01, 19:29
Medlem
eddiepeddies avatar
Om jag tar en liten lina Buprenotex ett par timmar efter det att jag tagit lite Metadon (strax under en kork från flaskan), blir jag då sjuk sen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in