2010-11-06, 18:30
Medlem
[quote=mqa]Man brukar säga att det tar 1 timme innan suben har slagt på helt, när man administrerar nasalt.

Är det för Buprenorfin i sig själv och som subutex? för det tar väl betydligt längre tid för suboxone att slå helt då nalax.... som jag förstår det stoppar effekten av buprenofrin i början ( så att IV inte ska ha någon mening)? så hur lång tid skulle det ta för suboxone? Och är då ruslängden längre på oxone eller kortare, längre då det slår senare, eller kortare då kroppen redan kan bekämpa buprenorfinet även fast det inte slagigt?
Citera
2010-11-06, 19:41
Bannlyst
Har ätit 2mg xanor för ca 3 timmar sedan.
Skulle det vara någon fara att äta några serbiska valium nu?
Dessa är det:
http://www.pharmer.org/files/images/bensedin10.jpg

Förresten någon som tycker det är något klipp i dessa?
Bara tagit 1 igår och då var det lite sub inblandat också.

Mvh
Citera
2010-11-07, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbsoluteXanor
Har ätit 2mg xanor för ca 3 timmar sedan.
Skulle det vara någon fara att äta några serbiska valium nu?
Dessa är det:
http://www.pharmer.org/files/images/bensedin10.jpg

Förresten någon som tycker det är något klipp i dessa?
Bara tagit 1 igår och då var det lite sub inblandat också.

Mvh
Är det någon fara att ta några st nu då? senaste intag av sub var för över 12 timmar sedan.
Tänker på andningsdepp om jag ska slagga senare inatt.
tacksam för svar.
Citera
2010-11-07, 00:29
Bannlyst
Citat:
Är det någon fara att ta några st nu då? senaste intag av sub var för över 12 timmar sedan.
Tänker på andningsdepp om jag ska slagga senare inatt.
tacksam för svar.

Edit: vet inte styrkan på dom än heller såg på galenikas hemsida att dom fanns i 2,5,10mg så vi får väl helt enkelt se =)
Citera
2010-11-07, 00:34
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Edit: vet inte styrkan på dom än heller såg på galenikas hemsida att dom fanns i 2,5,10mg så vi får väl helt enkelt se =)
Hur mycket sub tog du? Tog du inte alldeles galet för mycket och inte tokflöddrar så dör du nog inte av den combon.
Citera
2010-11-07, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Hur mycket sub tog du? Tog du inte alldeles galet för mycket och inte tokflöddrar så dör du nog inte av den combon.
Har ju kört i 2dagar tror jag det blir nu delat på 2st med en vän fast jag har tagit mest då.
Så kanske inte är så bra idé alls då?
Känner mig rätt nykter just nu men kanske borde avstå om ni tycker det.
Citera
2010-11-07, 00:40
Bannlyst
Citat:
Har ju kört i 2dagar tror jag det blir nu delat på 2st med en vän fast jag har tagit mest då.
Så kanske inte är så bra idé alls då?
Känner mig rätt nykter just nu men kanske borde avstå om ni tycker det.

Edit: kört från fredags kväll till sista feta 2 feta linorna i varsin borre kl 12 imorse.
Citera
2010-11-07, 18:14
Medlem
Bullsquids avatar
Allså känns fan som jag blivit imun mot sub snart...
i fredags drog jag i mej nästan en hel 8mg själv, blev bara en liten bit kvar kanske 1.5mg eller så + att jag bjöd 2 kompisar på varsin lina (de var små typ 0.5mg)
till detta tog jag med 4mg ikto och 2mg xanor och kände knappt ett skit förutom att jag blev lite lugn

Idag drog jag en fet lina för säkert mer än en timma sen och käka 4mg ikto till, svalde ner 2mg till nyss och det enda jag känner är att jag e slö i kroppen.

all eufori jag brukade känna är totalt borta!

hur länge måste jag hålla upp för att få tebax den där känslan? har kört rätt ofta nu det senaste speciellt under oktober månad
Citera
2010-11-08, 12:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
i fredags drog jag i mej nästan en hel 8mg själv, blev bara en liten bit kvar kanske 1.5mg eller så + att jag bjöd 2 kompisar på varsin lina (de var små typ 0.5mg)
till detta tog jag med 4mg ikto och 2mg xanor och kände knappt ett skit förutom att jag blev lite lugn

Idag drog jag en fet lina för säkert mer än en timma sen och käka 4mg ikto till, svalde ner 2mg till nyss och det enda jag känner är att jag e slö i kroppen.

hur länge måste jag hålla upp för att få tebax den där känslan? har kört rätt ofta nu det senaste speciellt under oktober månad

Någon månad.
Citera
2010-11-08, 13:36
Medlem
lowerCases avatar
Citat:

Ja du måste hålla upp. Har vart där själv, känns illa när man dratt i sig en halva sub och några mg klonazepam och inte känner något. Absolut när man kan bli toknöjd på 1-2mg + benso när man är "nollad".
Citera
2010-11-08, 14:17
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:

Låter som du börjat fått tollerans på suben eller så intar du den fel men jag gissar på det första så håll upp i några veckor så ska du se att du får tillbaka den där sköna känslan igen

Ha det bra
/Streetmann
Citera
2010-11-08, 18:26
Medlem
The Philosophers avatar
Du skulle inte möjligtvis orka lägga upp en bild på hur förpackningen ser ut? Ren nyfikenhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in