2013-05-06, 12:18
Medlem
masterior26s avatar
Denom hur gick det med programmet du skulle söka in till? Har du varit på bedömningssamtal?
Citera
2013-05-06, 15:39
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Då antar jag att ni tar actavis i rus syfte? för vi som går i programmet har både jag och andra klagat på actavis för den funka inte alls lika bra som dom gamla b8 så jag och några andra har fått byta över till orifarm och den funkar minst lika bra som dom gamla b8.
Jag går inte i programmet nej, tar mellan 2-4 mg och jag märker ingen skillnad då, däremot på subuxone tex får jag ont i huvudet och märkbart sämre effekt.
Citera
2013-05-06, 17:21
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag går inte i programmet nej, tar mellan 2-4 mg och jag märker ingen skillnad då, däremot på subuxone tex får jag ont i huvudet och märkbart sämre effekt.

Ja subuxone var det samma för mig men den hade jag bara 2 dagar sen bytte jag tillbaka, men just med actavis tror jag det är dom som går i programmet som märker av att den inte funkar lika bra. Men det är ju inte alla som tycker så, där jag går är det fler som har actavis än orifarm så det verkar som att det är vissa personer den inte ger lika bra effekt för.
Citera
2013-05-07, 16:18
Medlem
Audacias avatar
Om man kört Kodein i cirka 1½ år (Citodon), och de senaste veckorna kört Oxy. Hur lång tid från sista dos Oxy bör man vänta innan man slänger i sig en liten sub? Aldrig testat sub förut och tänkte använda det för att ta bort AT´n från Oxy´t!

Tacksam för svar!
Citera
2013-05-07, 20:09
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Om man kört Kodein i cirka 1½ år (Citodon), och de senaste veckorna kört Oxy. Hur lång tid från sista dos Oxy bör man vänta innan man slänger i sig en liten sub? Aldrig testat sub förut och tänkte använda det för att ta bort AT´n från Oxy´t!

Tacksam för svar!

om du inte är ute efter något rus från subben och bara mot AT så 24 timmar borde räcka.
Citera
2013-05-08, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nej det är inte för mycket.

De gick bra! Men nej tack till suboxone va inte alls som vanlig b8. Smakade riktigt fint dock!

Köpte en halv 8a idag för 100 kr men den va sjukt svår att krossa. Han sa att de va som en vanlig b8 från förr rusmässigt bara att den va svårare att krossa.
Vilken tillverkare gör dessa?
Vad tycker ni som brukar subben till vardags?
Citera
2013-05-08, 11:53
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaTorsk
De gick bra! Men nej tack till suboxone va inte alls som vanlig b8. Smakade riktigt fint dock!

Köpte en halv 8a idag för 100 kr men den va sjukt svår att krossa. Han sa att de va som en vanlig b8 från förr rusmässigt bara att den va svårare att krossa.
Vilken tillverkare gör dessa?
Vad tycker ni som brukar subben till vardags?

dom du fick som var svår att krossa är nog orifarm för dom är väldigt hårda, dom har samma form som b8 men ingen skåra eller något märke på.
Citera
2013-05-08, 17:14
Medlem
chaoswithins avatar
Fyfan vad trött jag är på att dom slutade med Subutex
Bup Orifarm funkade helt ok även om dom var svårare att krossa, men nu får jag dom rosa som blir som mjöl i konsistensen när man krossar, skitjobbiga att snorta och ännu svårare att sälja än orifarmen Ingen tror ju på att det är sub i min stad.
Nä det är fan så illa att jag börjat köra på N8'or istället, blir ju billigare i längden också

Men får ofta utslag av dom, klåda och små röda prickar vid klådan.. Ändå får jag inte byta, tacka fan för att man köper svart då!
Senast redigerad av chaoswithin 2013-05-08 kl. 17:17.
Citera
2013-05-08, 17:53
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Bup Orifarm funkade helt ok även om dom var svårare att krossa, men nu får jag dom rosa som blir som mjöl i konsistensen när man krossar, skitjobbiga att snorta och ännu svårare att sälja än orifarmen Ingen tror ju på att det är sub i min stad.
Nä det är fan så illa att jag börjat köra på N8'or istället, blir ju billigare i längden också

Men får ofta utslag av dom, klåda och små röda prickar vid klådan.. Ändå får jag inte byta, tacka fan för att man köper svart då!

Jag fiuck dom rosa actavis när subutexen försvann men den funkade inte alls lika bra så för några veckor sedan bytte jag till orifarm och den funkar minst lika bra som dom gamla, så mår du inte tillräkligt bra av en sort så har du rätt att byta bara att ta upp det med läkaren.
Citera
2013-05-08, 18:00
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin

Förstod inte riktigt, går du i programmet eller inte? om du går i programmet varför köper du svart då? de flesta jag känner i programmen säljer istället iväg ungefär hälften av det dom får.
Citera
2013-05-08, 18:24
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Förstod inte riktigt, går du i programmet eller inte? om du går i programmet varför köper du svart då? de flesta jag känner i programmen säljer istället iväg ungefär hälften av det dom får.
Går i programmet till och från, men eftersom dom numera bara ger ut N8or här i stan så finns det inte mkt att byta till. Därför säljer jag mina och köper av en polare som går på programmet i sthlm.
Citera
2013-05-08, 18:29
Medlem
200kgs avatar
Ska snart köpa några 2mg sub som jag hört mycket gott om. Bekanta påstår att dom slår otroligt jävla bra och att dom andra inte kan mäta sig med 2mgarna. Vad säger ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in