Citat:
Nej... inte hallisar. Tror inte jag hört om någon annan som haft det heller, men jag vet inte.
Ursprungligen postat av Geba.
någon som hör röster och ibland får hallucinationer på sub?
Däremot så har jag någon gång kunnat se "bilder" eller "filmer" framför mig när jag noddat. Då har det alltså varit när jag BLUNDAR, vilket gör att det inte blir någon hallucination. Det är mer som om man drömmer... fast man är vaken. Dessa "bilder" eller "filmer" går inte kontrollera eller bestämma vad de ska vara men det går att avbryta enkelt genom att öppna ögonen.
Detta har bara skett när jag tagit väldigt mycket och inte har varit van vid dosen. Har även hört som "skrik" eller höga röster vid några tillfällen också. Hjärnan hinner aldrig registrera vilka eller vilket ord (för det är oftast bara ett ord) som skreks och det har bara skett precis när jag ska somna. Jag har vaknat till av skriket men snabbt insett att det bara var "en dröm", men det känns precis som det inte var det. Skriket har alltid kommit från en annan del av lägenheten, alltså en bit bort... typ i hallen när det gäller "mina" skrik.
Nu är det väldigt, väldigt länge sedan jag fick se en noddfilm eller höra ett sömnskrik... och det är för att jag inte blir påverkad på det viset längre. Har läst/hört att det finns en del andra som kan höra skrik eller liknande också. Är dock inte 100 på att mina skrik hör till Suben för de här skriken har jag hört irl när jag var liten. Vaknade ibland av liknande skrik (verkliga sådana då). Är kanske ett barndomsminne som triggas av höga doser Sub eller något... vet faktiskt inte.
Citat:
Ni? Det var väl typ bara en person som gjorde det... och jag tror det var annat inblandat där också.
Ursprungligen postat av diako
varför misstror ni killen som säger att han får sina suboxone för 70 kr?! köper jag mga handlar det däromkring äv för mig...olika kran till kran allmänt en del ska ha 100 kr för vanlig subutex andra 200-250 kr...
Men annars inget nej.