2010-01-11, 21:01
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertex77
Absolut, visst är det så!

Någon fråga hur jag rökte, jag krossar en bit, typ 1 mg och strör ut en sträng på folie, ungefär som man röker horset/jagar drake, men lägger inte allt i en hög utan en jämn sträng och gör sen som brukligt... Men jag råder ingen till att börja röka, då det förstår halsen och lungorna rätt rejält om man håller på med det under en längre tid...

Mvh

Okej.

Men rinner det då som horse eller bränner det fast som typ piller?
Skumt gått på det många år senaste åren lagligt men aldrig någonsin provat att köra så.Trodde jag gjort det mesta men men.
Man lär så länge man lever.

Å du om jag går på tre x 8 mg/dag för det mesta så röker jag två mg nu.
Menar du att jag känner nåt då??
Har redan smällt 16 mg idag och 8 mg i natt vid 3 tiden

Men blir så nyfiken såå. Ligger ju ändå bara här å skräpar så. hehe

Var jag som frågade så tack för svar btw.
Senast redigerad av Entox 2010-01-11 kl. 21:03.
Citera
2010-01-11, 21:14
Medlem
Entoxs avatar
Hur funkar de nya att sjuta.
Vet att Oxone kom för att dem inte skulle kunna gå att sjuta men det var väl mest skrämsel propaganda att dem inte skulle funka att man skulle bli tvärsjuk mm.

Men nån som vet om det går at skjuta dem?

Såg nu att dem bubblar å så men undrar ändå om det är någon här som har gjort det hur det gick o.s.v.

Som tidigare skrivits så är dem mindre med samma mängd.
Vilket borde tyda på mindre majstärkelse som är det som ger dessa jävla infektioner och skit.
Senast redigerad av Entox 2010-01-11 kl. 21:18.
Citera
2010-01-11, 23:58
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Ifall jag inte minns helt galet nu så ska Fentanyl vara en av Opioiderna som fungerar tillsammans med Buprenorfin.
Har inte testat det själv men varit med personer som har plåstrat om sig på båten.

Ha en mysig dag!

Stämmer .
Jag går i ett sub program å det mesta är skrämsel propaganda från läkarnas sida.

Alltså tar man horse ,moffe ,opium , fentanyl idag så är det helt lungt att ta subb i morron vid 12 händer nada funkar som vanligt.

Kommer man in till ett behandlings hem på avgiftning efter exempel horse å är med i programet där jag går å hämtar sub så ger dem en sub så fort man börjar bli dålig kan vara 8 timmar efter intag.

Men åt andra hållet om man tar horse efter att gått på sub så kan man få dra i seg ett gram eller mer inann det färgar det minsta.

Man tål grymt mycket efter att man fyllt opiat receptorerna med buprenorfin

Jag tar tre om dagen.Skulle nog få vänta 5-7 dagar inann horse skulle funka som normalt på mej kanske ännu längre.

Men nu har inte jag varit utan sub en enda dag på 1.5 år å jag har gått på det i flera år.

Anledningen till att fentanyl funkar är nog bara för att det är 100 ggr starkare än moffe å ca: 10 ggr starkare än Hero.

Fentanyl är den absolut starkaste opiat jag tagit eller ens känner till.
Citera
2010-01-12, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entox
Stämmer .
Jag går i ett sub program å det mesta är skrämsel propaganda från läkarnas sida.

Alltså tar man horse ,moffe ,opium , fentanyl idag så är det helt lungt att ta subb i morron vid 12 händer nada funkar som vanligt.

Kommer man in till ett behandlings hem på avgiftning efter exempel horse å är med i programet där jag går å hämtar sub så ger dem en sub så fort man börjar bli dålig kan vara 8 timmar efter intag.

Men åt andra hållet om man tar horse efter att gått på sub så kan man få dra i seg ett gram eller mer inann det färgar det minsta.

Man tål grymt mycket efter att man fyllt opiat receptorerna med buprenorfin

Jag tar tre om dagen.Skulle nog få vänta 5-7 dagar inann horse skulle funka som normalt på mej kanske ännu längre.

Men nu har inte jag varit utan sub en enda dag på 1.5 år å jag har gått på det i flera år.

Anledningen till att fentanyl funkar är nog bara för att det är 100 ggr starkare än moffe å ca: 10 ggr starkare än Hero.

Fentanyl är den absolut starkaste opiat jag tagit eller ens känner till.

Om jag tar en sub8 fördelat på 3 dagar. Hur många dagar rekommenderar du att vänta innan jag kan ta tramadol/kodein/ketogan igen och få full effekt?
Citera
2010-01-12, 02:10
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterDos
Om jag tar en sub8 fördelat på 3 dagar. Hur många dagar rekommenderar du att vänta innan jag kan ta tramadol/kodein/ketogan igen och få full effekt?

Ja du.

Jag börjar med att säga att jag har gått en ordination om 3x8mg per dag.
Så jag har överfullareceptorer sedan länge.

Men om du går 2-3mg per dag 3 dagar så tror inte jag att du fyller upp nånting utan det du tar det går åt iskallen direkt.

Om du förstår hur jag menar.

Jag däremot kan hoppa över två dygn nu utan å bli särskilt sjuk skulle nog ta mej 3-4 dyng inann det börjar men oj vad sjuk jag skulle bli.

Så jag gissar att med 3 mg ca per dag så förbrukar du det du tar in på mindre än ett dygn.Jag ä medveten om att det syns längre på ett prov.
Men det betyder inte att det är effektivt.

Som exempel en näve stess skulle synas efter en vecka men funkar ju bara ett dygn.

Jag tror du kan ta opiater dagen efter.

Ca 20 timmar.

Oavsett om du tar tidigare så blir du inte sjuk.(det är bara skrämsel propaganda från läkarna från början)

Det enda som händer om du tar för tidigt är att det du tar inte funkar.

Men dagen efter borde vara chill.

Blev långt detta men fråga igen om jag inte förklarade så att folk förstår.

Citera
2010-01-12, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterDos
Tramadol kan du ta medans du har Buprenorfin i systemet, med andra ord du kan ta Sub och Tramadol samtidigt då Buprenorfin inte blockerar Tramadolet.

Hur det är med Fentanyl är jag inte riktigt säker, endel har påstått att Fentanyl fungerar som Tramadol så du kan med andra ord ta det samtidigt men det är ingenting jag vet mera om.

Om du enbart tog en 8mg Bupe på 3 dagar kommer du kunna använda riktigt opioider som morfin/heroin/oxikodon osv relativt snart med full effekt.
Vänta 1-2dygn.

Började använda Subutex själv för bortåt 8år sedan för första gången för att försöka få bukt på heroinberoendet,
fungerade i stunder men är jag ingådd på Sub, tex använt det i några år så måste jag vänta minst 2dagar för att få effekt på heroinet - väntar jag 3 dagar får jag nästan 100% effekt.
Citera
2010-01-12, 02:40
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Tramadol kan du ta medans du har Buprenorfin i systemet, med andra ord du kan ta Sub och Tramadol samtidigt då Buprenorfin inte blockerar Tramadolet.

Hur det är med Fentanyl är jag inte riktigt säker, endel har påstått att Fentanyl fungerar som Tramadol så du kan med andra ord ta det samtidigt men det är ingenting jag vet mera om.

Om du enbart tog en 8mg Bupe på 3 dagar kommer du kunna använda riktigt opioider som morfin/heroin/oxikodon osv relativt snart med full effekt.
Vänta 1-2dygn.

Började använda Subutex själv för bortåt 8år sedan för första gången för att försöka få bukt på heroinberoendet,
fungerade i stunder men är jag ingådd på Sub, tex använt det i några år så måste jag vänta minst 2dagar för att få effekt på heroinet - väntar jag 3 dagar får jag nästan 100% effekt.

Hur många går du på per dag då?
Gör du något speciellt för att få horset att funka efter tre dagar?
Jag går på tre x8 per dag-

Åkte till oslo efter 3 & ett halvt dygn fick jag sopa i mej nästan ett gram.
Inann det färgade.
Jag kände av det tidigare men bara precis när jag tryckte i mej det.

Nu har jag tagit 24 mg per dag under lång tid så receptorerna lär ju vara fyllda till bredden.
Sen kanske det är olika från person till person.

Men i alla fall så är jag nyfiken om du har något särskilt trix för att få det att funka så snart.
Å hur många tabletter per dag inann?

tagit mej en vecka inann jag varit nere på en snabel
Citera
2010-01-12, 02:44
Medlem
Entoxs avatar
Tramadol vet jag inget om.
Annat än att varenda unge snackar om det som om det vore nya värsta grejjen.
Men har provat ett gäng några gånger.
Tycker det är lika fantastiskt som det där kratom.
Inte direkt thai smack om säger så

Men finns ju dem som tycker treo , citodon mm är bra.
Men det är klart några tramadol ena dagen sedan ett par frallor från coop den andra med lite valmofröer på det kan va grejjer det.

Får akta sej för överdos dock.
Citera
2010-01-12, 08:28
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Hur funkar de nya att sjuta.
Vet att Oxone kom för att dem inte skulle kunna gå att sjuta men det var väl mest skrämsel propaganda att dem inte skulle funka att man skulle bli tvärsjuk mm.

Men nån som vet om det går at skjuta dem?

Såg nu att dem bubblar å så men undrar ändå om det är någon här som har gjort det hur det gick o.s.v.

Som tidigare skrivits så är dem mindre med samma mängd.
Vilket borde tyda på mindre majstärkelse som är det som ger dessa jävla infektioner och skit.
Bubblar inte för alla. Kanske är olika metoder som används...

En kompis har slagit dem flera ggr och de bubblar inte ett dugg. Går hur bra som helst med alltihop, enligt kompisen som gör det då.
Citera
2010-01-12, 10:00
Medlem
petters avatar
Mindre bindningsmedel och inget jävla naloxon, det kan nog inte bli bättre. Men det dröjer nog inte länge innan etyparm kommer med en ny variant av beprontex som innehåller naloxon och sedan kommer mottagningarna att tvinga folk att byta igen.
Citera
2010-01-12, 12:14
Medlem
Entoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolcontina
Bubblar inte för alla. Kanske är olika metoder som används...

En kompis har slagit dem flera ggr och de bubblar inte ett dugg. Går hur bra som helst med alltihop, enligt kompisen som gör det då.

Tack för svar.

Altihop.

Så det är bara att slänga en halva i pumpen å skaka ?

Som med subutexen.
Citera
2010-01-12, 12:16
Bannlyst
Citat:
Tramadol vet jag inget om.
Annat än att varenda unge snackar om det som om det vore nya värsta grejjen.
Men har provat ett gäng några gånger.
Tycker det är lika fantastiskt som det där kratom.
Inte direkt thai smack om säger så

Men finns ju dem som tycker treo , citodon mm är bra.
Men det är klart några tramadol ena dagen sedan ett par frallor från coop den andra med lite valmofröer på det kan va grejjer det.

Får akta sej för överdos dock.
Vad sitter du på för fakta egentligen?

Ketogan, Tramadol samt Fentanyl fungerar samtidigt som man äter Sub. Ska försöka finna någon källa som stödjer detta. Testa att sätta i dig 1-2G Tramadol samtidigt som du äter dina Sub så borde du känna dig skön. Alla gör det inte men testa...

Eftersom Tramadol som ändå är en hyfsat svag Opioid fungerar tillsammans med Subben så faller din teori. Ska läsa på hur det ligger till med Fentanyl och Ketogan, Tramadolen fungerar i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in