2009-10-15, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Vet en som vart tagen med 8st 8mg sub och 20 st 2mg ikto och det vart ringa på det.
Håller med, tror grabben klarar sig med ringa.
anledning, jag torskade nästan exakt på ovan angiven mängd för några år sedan, = ringa
Citera
2009-10-15, 09:10
Bannlyst
Till er som slår i er sub:

Hur många meter tar ni till låt säga 2 mg? Filtrerar ni subutexen?
Enligt mig är det ganska ovärt att ta bus iv, man får ju ingen kick?
Citera
2009-10-15, 13:14
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Till er som slår i er sub:

Hur många meter tar ni till låt säga 2 mg? Filtrerar ni subutexen?
Enligt mig är det ganska ovärt att ta bus iv, man får ju ingen kick?

Gällande filtrering så är det EXTREMT viktigt att filtrera sub.. viktigare än nått annat alltså! Det är så mikroskopiskt smått när det är krossat att det kan gå igenom filtret tillochmed och täppa till så man får proppar (vill jag minnas?) så passa dig! Just sub ska vara riktigt risky att slå i sig.
Citera
2009-10-15, 16:17
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Hur många meter tar ni till låt säga 2 mg?

Injicerade rektalt, så det är ju ändå relevant. Jag brukade alltid köra på 2 meter, hur mycket sub det än var. Är vattnet varmt, och du blandar ordentligt, så löser det sig. Det mesta jag har löst upp i 2 meter var 6 mg.

Edit: Angående filtrering - filtrera flera gånger om du ska injicera intravenöst. Egentligen är det bästa att använda mikronfilter, som inte bara tar bort partiklar, utan även bakterier.
Citera
2009-10-15, 22:41
Medlem
skjuta sub?

Citat:
Ursprungligen postat av Durogesic
Gällande filtrering så är det EXTREMT viktigt att filtrera sub.. viktigare än nått annat alltså! Det är så mikroskopiskt smått när det är krossat att det kan gå igenom filtret tillochmed och täppa till så man får proppar (vill jag minnas?) så passa dig! Just sub ska vara riktigt risky att slå i sig.
jag har alltid skjutit sub, inte för att man får någon kick (dock effekt efter 5 min istället för en kvart), det viktigaste är dock att man får minst dubbel så stor effekt på samma mängd. Jag har skjutit sub dagligen (med uppehåll på högst 10 dagar) i 6 år, jag har alltid filtrerat mycket noggrant med blanding av tops och bomull
ändå är det väldigt dumt och riskabelt att göra det, me vem har sagt att man är riskmedveten
slutsats, skjut inte sub, ta det på andra sätt (typ snort)

två meter till 4 mg tycker jag är lagom om man nu ändå ska... och mycket filter
Citera
2009-10-16, 00:11
Medlem
Durogesics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleepless2
jag har alltid skjutit sub, inte för att man får någon kick (dock effekt efter 5 min istället för en kvart), det viktigaste är dock att man får minst dubbel så stor effekt på samma mängd. Jag har skjutit sub dagligen (med uppehåll på högst 10 dagar) i 6 år, jag har alltid filtrerat mycket noggrant med blanding av tops och bomull
ändå är det väldigt dumt och riskabelt att göra det, me vem har sagt att man är riskmedveten
slutsats, skjut inte sub, ta det på andra sätt (typ snort)

två meter till 4 mg tycker jag är lagom om man nu ändå ska... och mycket filter

MINST dubbel effekt? Låter som att du inte vet vad du talar om eller så är du bara extremt lyckligt lottad.... Att man skulle känna MINST det dubbla av att slå i sig det har då aldrig inträffat för varken mig eller någon annan jag känner eller har läst om! Det ger LITE bättre effekt och det slår på snabbare..... det är det enda!
Citera
2009-10-16, 01:29
Medlem
Hur funkar det att kombinare 4-5 öl, cannabis och lustgas med Subutex?
Citera
2009-10-16, 02:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tysk-i-speedos
Hur funkar det att kombinare 4-5 öl, cannabis och lustgas med Subutex?

I love it! Men om du inte är mycket van med subben så skulle jag ha minska tölen med det dubbla, alltså 2-3st max. De räcker om du inte har tolerans ialf.
Citera
2009-10-16, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
I love it! Men om du inte är mycket van med subben så skulle jag ha minska tölen med det dubbla, alltså 2-3st max. De räcker om du inte har tolerans ialf.

hehe minska med det dubbla

Ja 2-3 ölräcker nog, eller inga alls kanske Är väldigt färsk på Sub. Var mest nyfiken på vad man får ut av lusgas kombon.
Citera
2009-10-16, 02:36
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tysk-i-speedos
hehe minska med det dubbla

Ja 2-3 ölräcker nog, eller inga alls kanske Är väldigt färsk på Sub. Var mest nyfiken på vad man får ut av lusgas kombon.

Skippa bärsen om du är ny med sub. Öl är något jag tycker är bra eftersom jag slipper ta 8mg och kan ta 4-6mg och vara superskön. Men du kommer vara superskön utan öl och på 1mg typ. Lustgasen fungerar bra som combo till det mesta tycker jag. Lustgas och subutex är riktigt nice, det boostas som fan och man blir glad.

Ett tips är att ta det VÄLDIGT försiktigt med rökat också. Man blir riktigt sänkt av cannabis när man är subbad. Rök väldigt, väldigt små mängder i dina spliffs, så det blir lättare att dosera. Tänk på att lustgasen boostar både cb och subben.
Citera
2009-10-16, 04:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carnalito
Drog precis 1,5mg till (mkt nödvändigt när man ska lägga sig snart), totalt 4mg idag, lagom skön. Blev störtgo på ca 0,7-0,8mg för nån vecka sen, toleransen ökar som sagt..

Lite samma historia här...
Jag har också en vana att dra strax innan jag ska sova (brukar försöka göra det runt 06-07), vilket då resulterar i ingen sömn alls, utan som högst en slags både skön och oskön dvala.
Har också märkt av en högre tolerans, har kört ett par helger, och nu de sista tre veckorna så har det blivit både helger och ett par gånger i veckan. Samtidigt som jag är lite skraj för att fastna "på riktigt" så tänker jag samtidigt att "det händer inte mig".
4mg har jag dock inte kommit upp i än, det låter mycket för mig - i början räckte det med 0.25mg för att jag skulle bli galet awsum, sist med ~1mg så hände det egentligen ingenting alls.

Nåväl... lite tankar bara.
Citera
2009-10-17, 15:01
Medlem
tem04s avatar
Klart som faan....

Citat:
Ursprungligen postat av qix
Lite samma historia här...
Jag har också en vana att dra strax innan jag ska sova (brukar försöka göra det runt 06-07), vilket då resulterar i ingen sömn alls, utan som högst en slags både skön och oskön dvala.
Har också märkt av en högre tolerans, har kört ett par helger, och nu de sista tre veckorna så har det blivit både helger och ett par gånger i veckan. Samtidigt som jag är lite skraj för att fastna "på riktigt" så tänker jag samtidigt att "det händer inte mig".
4mg har jag dock inte kommit upp i än, det låter mycket för mig - i början räckte det med 0.25mg för att jag skulle bli galet awsum, sist med ~1mg så hände det egentligen ingenting alls.

Nåväl... lite tankar bara.
Det är klart att du blir torsk på opiater/ider till slut....det tar ett tag men vänta du får du se....det är inte många som klarar sej.
Jag skulle tro att du är relativt ung ännu.....du kommer med åren att lägga ner mer tid att fixa opiater/droger än att fixa ett vettigt liv.
jag vill nu inte moalpredika men detta är tyvärr den sanning som gälller....
Triiist som faan men så är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in