Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 00:42
  #14101
Medlem
Jag tror absolut inte att det ska vara några problem.
Citera
2017-03-29, 00:46
  #14102
Medlem
lääz_kellys avatar
Det bör vara lugna latan.
Citera
2017-03-29, 01:27
  #14103
Medlem
Tack för era svar!
Citera
2017-03-29, 10:18
  #14104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Tack för era svar!

Berätta hur det gick om du har lust!
Själv sitter jag och dricker starkcider blandat med sub och Blå valium, så jävla gött e det
Citera
2017-03-31, 11:39
  #14105
Medlem
eddiepeddies avatar
Fick Buprenorfin Actavis idag. Dom oranga/ljusbruna typ.
Är det stor skillnad på dom jämfört med dom från Sandoz och dom "franska" när man snortar den?
Citera
2017-04-02, 14:47
  #14106
Medlem
slitenslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Hejsan!

Jag har kommit över lite sub ca 2mg som jag tänkte ta strax. Men det är så att jag har knaprat lite imovane under dagen, senaste var väl för drygt 6h sen (fråga mig inte varför för det vet jag inte).

Är det då lungt tror ni om jag tar dessa 2mg?
Tänker på andningsdepp o.s.v.

Edit:
Jag har ingen tolerans på sub, var väldigt längesedan jag tog det. Och imovane brukar jag ha som sömnmedel, (en 7,5mg tablett) vilket jag inte tagit på ungefär en vecka.

Mvh!
andningsdepp tror jag inte. har själv tagit 48 mg utan att nånting hände så 2mg är helt ofarligt.
Citera
2017-04-03, 09:35
  #14107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitenslav
andningsdepp tror jag inte. har själv tagit 48 mg utan att nånting hände så 2mg är helt ofarligt.
48mg? Anledningen till det?!


B
Citera
2017-04-03, 16:07
  #14108
Medlem
mod32s avatar
Fyan vad rart med en näsa. mår kung hela dagen. Härlig att få lite lugn och ro några timmar.
Citera
2017-04-04, 14:30
  #14109
Medlem
hnsman1s avatar
Har kört nu i ca 7 dagar med ungefär 2-3 mg per dag och undrar hur jobbig abstinensen kommer bli?

Kommer jag ens få abstinens eller kommer det vara en mild abstinens?
Citera
2017-04-05, 10:52
  #14110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Hejsan!

Jag har kommit över lite sub ca 2mg som jag tänkte ta strax. Men det är så att jag har knaprat lite imovane under dagen, senaste var väl för drygt 6h sen (fråga mig inte varför för det vet jag inte).

Är det då lungt tror ni om jag tar dessa 2mg?
Tänker på andningsdepp o.s.v.

Edit:
Jag har ingen tolerans på sub, var väldigt längesedan jag tog det. Och imovane brukar jag ha som sömnmedel, (en 7,5mg tablett) vilket jag inte tagit på ungefär en vecka.

Mvh!
Knaprat "lite" Imovane. Hur mycket är det? Men troligtvis är det helt lugnt. Det är inga doser du kör i dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Boba F
48mg? Anledningen till det?!


B
Jag har gjort det ibland. Man är besviken över ruset och skjuter i sig piller efter piller. Man slutar antingen när man har slut, eller när man ångrar sig och inser att man inte kommer att få ett starkare rus oavsett hur många man slår i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Har kört nu i ca 7 dagar med ungefär 2-3 mg per dag och undrar hur jobbig abstinensen kommer bli?

Kommer jag ens få abstinens eller kommer det vara en mild abstinens?
Antagligen inte alls. Är du känslig för AT så blir du lite lös i magen och så kanske du får lite ångest och något större pupiller. Inget allvarligt efter 7 dagar, rent fysiskt, men mentalt kan det vara svårare.
Citera
2017-04-05, 17:03
  #14111
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Fick Buprenorfin Actavis idag. Dom oranga/ljusbruna typ.
Är det stor skillnad på dom jämfört med dom från Sandoz och dom "franska" när man snortar den?

Bumpar upp det igen. Ingen som vet?
Citera
2017-04-05, 23:31
  #14112
Medlem
swapzs avatar
Första gång jag testar detta, har ingen våg. Hur mycet ska jag dela tabletten? hur mycket är halva i mg?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback