2009-05-13, 15:22
Medlem
Rockishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Om du inte dricker tillräkligt med vatten är det inte helt omöjligt att du upplever den biefekten. Med tanke på att kroppen går på högvarv på centralstimulanter bör du dessutom dricka ännu mer vatten än du gör i vanliga fall.

Hmm..Dricker bra med vatten tycker jag, men får väl testa att hinka i mig mera då. Några fler förlag för att helgardera sig lite?
Citera
2009-05-13, 15:22
Medlem
Sindlasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockish
Hmm..Dricker bra med vatten tycker jag, men får väl testa att hinka i mig mera då. Några fler förlag för att helgardera sig lite?

Resorb
Citera
2009-05-13, 15:27
Medlem
trissels avatar
Citat:

Det enda tipset är annars att analysera hur och vad du äter när du tar efedrin. Som vanligt gäller det ju att äta saker som är bra för magen och dessutom äta på rätt tider etc.

Vet inte hur insatt du är, men det finns endel bra basfakta gällande detta här: http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Forstoppning/

Annars då: google är din vän!
Citera
2009-05-13, 15:28
Medlem
Rockishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindlast
Resorb

Hehe jo det lär väl också funka, syftade dock mer på andra förslag än just vätskebrist som kan orsaka problemen då jag upplever att jag dricker bra med vatten, men tack ändå!
Citera
2009-05-13, 17:57
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Angående bieffekter av effe, är det någon mer som upplevt att man lätt blir förstoppad? Käkar 30mg effe 3 gånger om dagen och skiter knappt var fjärde dag. Kan väl kanske ha att göra med minskat matintag men det har ändå inte dragit ner på det så extremt mycket. Har dock inga som helst problem med magsmärtor eller liknande symptom som annars är vanliga vid förstoppning. Någon som vet vad det kan bero på? Är ju inte den effekten man väntar sig av något som ökar förbränningen och är vätskedrivande. Funkar bara bra i övrigt.

Inte svårare än att kroppen nedprioriterar basala funktioner som äta och skita när du går på efedrin 24/7. Adrenalin/noradrenalin har den effekten.

Sen kanske du även dricker för lite.

Ett tips är att du häller någon matsked av havrekross och havrekli i din proteindrink eller i/på müslin på morgonen.

/Doc
Citera
2009-05-13, 18:21
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fribbe89
var finns det billgare att köpa?
någon som vet en bra sida?

Expressen och Grossisten är dom två bästa just nu.
Citera
2009-05-13, 19:44
Medlem
Rockishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Inte svårare än att kroppen nedprioriterar basala funktioner som äta och skita när du går på efedrin 24/7. Adrenalin/noradrenalin har den effekten.

Sen kanske du även dricker för lite.

Ett tips är att du häller någon matsked av havrekross och havrekli i din proteindrink eller i/på müslin på morgonen.

/Doc

Cool, då är jag me i matchen!
Citera
2009-05-13, 19:48
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyNameIsNotBob
illamående kan vara pga vätskebrist i kombination med effe och fysisk aktivitet.
Det har jag upplevt iaf. Spydde aldrig men nära

Ja, nog behövde kroppen vätska alltid, jag drack två liter under träningspasset. Helt sanslöst, bara drack och drack. Drack jag inte blev jag bakistorr i munnen. Jag prövar köra effe+dubbel espresso ett tag, så får vi se om jag vågar mig på koffeintabletterna igen...
Citera
2009-05-13, 20:12
Medlem
effe?

Tjing,

Någon som har hört talas om en burk med röda kapslar burken är genomskinlig med delvis svart etikett med texten "Nature´s SUPER CAP" "dietary supplement" "Ephedra Extract"
det står att den innehåller 250mg Green Tea och 250mg Ephedra Sinica Extract samt 10mg Ephedrine Alkaloids och kommer från D&E Pharmaceuticals

otroligt punschigt men satt på fyllan o beställde, ville beställa Effe, lite för vikt lite mer för ruset jag sett att det skrivs om, men jag knapprar o knapprar men nåt rus eller om jag tänker efter så känner jag inget alls! Står att vuxna ska ta en kapsel per dag. har just nu 4 i kroppen

Har jag köpt grisen i säcken undras?
Citera
2009-05-13, 20:22
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesonhuddinge
Tjing,

Någon som har hört talas om en burk med röda kapslar burken är genomskinlig med delvis svart etikett med texten "Nature´s SUPER CAP" "dietary supplement" "Ephedra Extract"
det står att den innehåller 250mg Green Tea och 250mg Ephedra Sinica Extract samt 10mg Ephedrine Alkaloids och kommer från D&E Pharmaceuticals

otroligt punschigt men satt på fyllan o beställde, ville beställa Effe, lite för vikt lite mer för ruset jag sett att det skrivs om, men jag knapprar o knapprar men nåt rus eller om jag tänker efter så känner jag inget alls! Står att vuxna ska ta en kapsel per dag. har just nu 4 i kroppen

Har jag köpt grisen i säcken undras?

Det faktum att du överdoserar med 400% för att du inte märker något visar ju bara att du inte är redo för denna skit.
Citera
2009-05-13, 20:59
Medlem
finns där inga HGH tabletter måste man ta hgh med spruta?
Citera
2009-05-13, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Det faktum att du överdoserar med 400% för att du inte märker något visar ju bara att du inte är redo för denna skit.

Nu var ju inte min fråga om jag va redo eller inte, utan om jag blivit blåst o köpt sockerpiller eller inte. frågan va asså om nån kände igen "min" burk??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in