2009-05-13, 21:26
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesonhuddinge
Nu var ju inte min fråga om jag va redo eller inte, utan om jag blivit blåst o köpt sockerpiller eller inte. frågan va asså om nån kände igen "min" burk??

Ephedra är svagare än syntetiskt efedrin och om det var din första gång du testade ephedra/efedrin borde en tablett ha varit tillräckligt för att du ska känna av det.
Citera
2009-05-13, 21:53
Medlem
har ju kört uppåttjack tidigare... kan ja va resistant(stavning) ?

jaja...sockerpiller troligen då. lägg beskrivning på minnet o handla inte, minns tyvärr inte vilken sida ja handla den på
Citera
2009-05-14, 00:48
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fribbe89
finns där inga HGH tabletter måste man ta hgh med spruta?

Denna tråd handlar om efedrin.
Citera
2009-05-14, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Det faktum att du överdoserar med 400% för att du inte märker något visar ju bara att du inte är redo för denna skit.

Har dem också, gick till slut upp till 3 caps, känner inte ett skit. Skräp.
Citera
2009-05-14, 09:48
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mSJODIN
Har dem också, gick till slut upp till 3 caps, känner inte ett skit. Skräp.

Ja, i sådana var det ju skämttabletter.
Citera
2009-05-14, 13:53
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesonhuddinge
har ju kört uppåttjack tidigare... kan ja va resistant(stavning) ?

jaja...sockerpiller troligen då. lägg beskrivning på minnet o handla inte, minns tyvärr inte vilken sida ja handla den på

Det är lite lättare att säga något om eventuella "faketabletter" om du kan få tag på vilken adress/återförsäljare du handlade av. Handlade du på Internet (vilket jag tror) borde du ha fått något mail (typ orderbekräftelse) eller ha kvar adressen i din historik. Betalade du via Internetbank borde du kunna hitta endel information genom din kontohistorik också.

Och ett tips för fortsatt handling: kolla upp tabletterna innan du beställer nästa gång. Finns bla. mycket användbar information här på Flashback.
Citera
2009-05-14, 16:44
Medlem
Angående Acetylsalicylsyra

Jag fick rätt nyligen höra att just Acetylsalicylsyra skulle hämma din proteinsyntes och därför utesluta den helt ur ECA-stacken.

Någon som kan bekräfta det och gärna ge förklaring på varför om så är fallet, gärna toppat med källor.

Har försökte söka men inte hittat något.
Citera
2009-05-14, 16:46
Medlem
SLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillkillen2k8
Jag fick rätt nyligen höra att just Acetylsalicylsyra skulle hämma din proteinsyntes och därför utesluta den helt ur ECA-stacken.

Någon som kan bekräfta det och gärna ge förklaring på varför om så är fallet, gärna toppat med källor.

Det är katabolt, Ja.
Citera
2009-05-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillkillen2k8

ja aspirin är en NSAID och det stämmer att det hämmar proteinsynthes
http://www.ast-ss.se/html/article.asp?ArticleID=368 kan du läsa varför
Citera
2009-05-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Det är lite lättare att säga något om eventuella "faketabletter" om du kan få tag på vilken adress/återförsäljare du handlade av. Handlade du på Internet (vilket jag tror) borde du ha fått något mail (typ orderbekräftelse) eller ha kvar adressen i din historik. Betalade du via Internetbank borde du kunna hitta endel information genom din kontohistorik också.

Och ett tips för fortsatt handling: kolla upp tabletterna innan du beställer nästa gång. Finns bla. mycket användbar information här på Flashback.

tack för tipset....

letade bland mailen o hittade att jag handlat från Ephedrashop.com o tebletterna heter Product ID: Supercaps
Product Name: Super caps with Ephedra / 100 capsules
Quantity: 1
Unit Price: 35,00 Euro

frågar nån mig så var dessa helt kass, känner ingen större prestationsförmåga, ingen mindre aptit, inget nåt!

tips på andra någon??
Citera
2009-05-14, 22:56
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLM
Det är katabolt, Ja.

Marginellt. Men om man skall använda aspirin eller dylikt räcker det med en ytterst liten dos.

Det är knappast ett problem. Ev en liten minskning av proteinsyntesen vs en liten ökning av den fettförbrännande effekten av efedrin + koffein + acetylsalicylsyra.
Citera
2009-05-15, 00:57
Medlem
Extroversions avatar
Jag vet att regelbunden användning av efedrin leder till att man blir tolerant mot många av effekterna utom just hungersdämpningen. Detta har jag iaf kommit fram till efter lite googlesökningar och erowid etc.

Nu är det dock så att jag har lite från medi**. Men jag är TRÖTT på dessa numera, det är ungefär 6 veckor in i kuren, hungersdämpningen känns inte heller särskilt mycket. Kan jag ha fått en dålig batch? Det är ju en risk med nätapotek.

(Jag kör 2 * 30 med 7 timmars mellanrum totalt två gånger per dag).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in